1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lsd

Discussie in 'LSD' gestart door rose27, 27 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. rose27

rose27 Newbie

Wij willen vanavond heel erg graag gaan trippen op lsd .
    Ik weet niet of het hier mag maar mocht iemand ons kunnen helpen heel graag!
    Alvast bedankt

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Kunnen helpen met wat?

3. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Indd met wat? Wat is je vraag?

Je "zou" graag willen trippen. Wil dat zeggen dat je nog niet beslist hebt?

4. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik denk dat rose27 haar vraag zo voorzichtig formuleert in verband met eventuele overtreding van forumregel 1.

Raver, Generaal_Grafsteen en De Dunne vinden dit leuk.
  5. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Belezen gebruiker

Klinkt een beetje als een impulsief besluit om lsd te gaan gebruiken. Terwijl je met lsd niet impulsief moet zijn. Tenzij je een ervaren tripper bent.

6. Eik

Eik Bewuste gebruiker Tripreporter

Zelfs als je een ervaren tripper bent is het beter om er niet al te impulsief mee om te gaan. LSD is een potent middel waar je beter respectvol mee om kunt gaan.

Psychedelibee vindt dit leuk.
  7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik merk zelf dat ik juist ook minder impulsief met trippen om ga naarmate ik meer ervaren wordt, omdat ik steeds meer respect krijg voor psychedelica. In het begin tripte ik soms wat impulsiever en dan was ik eigenlijk niet helemaal voorbereid op de confrontatie. Psychedelica dwingen op die manier wel respect af door je even op je plek te zetten in zo'n geval. Inmiddels kies ik juist soms bewust voor die confrontatie als ik niet helemaal lekker in mijn vel zit, maar dan weet ik heel goed waar ik aan begin en dat het mogelijk niet heel leuk gaat worden. Je moet psychedelica sowieso met respect behandelen inderdaad, anders wordt het vroeg of laat keihard afgestraft.

Lytje pole vindt dit leuk.
  8. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Belezen gebruiker

Ja, ik neem zelf psychedelica ook zeer serieus. Toch ben ik weleens omgegaan met mensen die rustig trippen op lsd, ketamine en lachgas op ruigoord. 1 keer met ze mee gedaan maar is niks voor mij. LSD komt bij mij althans nooit goed tot zijn recht als ik het impulsief gebruik op feesten. Wat dus zeer zonde is van de lsd. Toch zijn er gebruikers die impulsief lsd gebruiken als ze dit krijgen aangeboden op feesten. Of het wordt gebruikt wanneer ze gewoon er zin in hebben... Ikzelf moet me er altijd goed op voorbereiden en ervoor zorgen dat ik die dag niet word gestoord en dat ik de volgende dag uit kan rusten en verwerken.

Laden...