Lucide dromen op GHB

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik na het nemen van GHB in slaap viel, maar dat het leek of ik niet echt sliep..

Gisternacht ging ik in mijn bed liggen, maar twijfelde toch of ik niet naar beneden zou gaan voor nog 1 peukje. Toen viel ik in slaap en ging vervolgens naar beneden om dat peukje te roken en nog wat andere dingen te doen. :confused: In de droom lag ik me af te vragen of ik nou sliep of rondliep. :tearsofjoy: Toen ik wakker werd, wist ik dat het een droom was. Dit heb ik vaker ervaren op GHB. Heb ook het gevoel dat ik er minder diep door slaap en minder uitgerust wakker word dan als ik niets neem.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Wat doet het nu echt met je nachtrust? Ik heb eens gelezen dat je juist vaker in de REM slaap komt, dus dat zou betekenen dat je korter hoeft te slapen en juist uitgeruster wakker wordt?

CHIASME

Belezen gebruiker
Ja heel raar, ik heb altijd ook SUPER levendige dromen op de GHB :confused: Aan de ene kant word ik chill wakker, maar aan de andere kant heb ik zoveel meegemaakt dat ik me niet echt uitgerust voel :P

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik lag vaak in m'n bed en dan was ik wel moe, maar dan stonden de seksuele beelden zo levendig op m'n vizier dat het me echt wakker hield. Na verloop van tijd werden de dromen wel steeds vager en kwamen er vrij onduidelijke scenario's opzetten die kant noch wal raakten. Ik werd dan onuitgerust wakker terwijl ik in de begin periode van m'n gebruik na een diepe slaap echt uitgeslapen wakker werd.

Ook weleens milde visuals gehad overigens.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ervaar mijn dromen bijna altijd en heb elke week wel lucide dromen. Als ik GHB/ GBL heb genomen heb droom ik echt heel heftig, en heb dan voornamelijk nachtmerries. Ik weet wel dat het nep is, maar ik voel dan ook echt pijn etc. Heel vaag dus...

caddy67

Newbie
Als ik na het gebruik van G in slaap val dan zie ik de meest toffe vormen in de aller gaafste kleuren die er zijn, ik weet niet of je dat dromen kan noemen of meer hallucinaties. Op dat moment los ik ook alle puzzels en doolhoven die ik in die vormen en kleuren zie met gemak op, in real live hou ik geeneens van puzzelen :)
Soms heb ik het inderdaad dat ik wakker wordt terwijl ik droomde dat ik mega relaxed in een stoel lig te hangen, maar dan denk ik 'oh nee......... ik lig gewoon zwaar relaxed in bed, wouw!'. Een keer had ik inderdaad een lucide droom met een paar chicks. Ik realiseerde me ineens dat het een droom is en heb me dan ook flink uitgeleefd op ze :rock: Het in slaap vallen met G vind ik zo gaaf dat ik het bewust niet te vaak doe, vind het gewoon té lekker! Die visuals en zo heb ik heb ik trouwens (volgens mij) voor m'n remslaap, als ik die bereikt heb dan slaap ik gewoon en wordt goed uitgerust wakker.

Tostini

Belezen gebruiker
ik heb zelf nooit ghb gebruikt maar ik ebn altijd heel erg geintresseerd geweest in lucide dromen en heb er altijd veel over gelezen enzo.
als je er echt wat meer over wilt weten kun je ff op www.ld4all.nl kijken, hele informatieve site. dromen doe je idd in je remslaap, en het doet verder helemaal niks met je nachtrust.

Knikker

Newbie
Ook heel vaak levendige dromen gehad en dan af en toe wist ik in de droom zelf gewoon dat ik droomde.
Maar als je met ghb op slaapt rust je alleen lichamelijk uit en je geest raakt vermoeid.

Mac...

Badass junkie
Hmm, als ik in slaap val op de G slaap ik lekker tot de volgende morgen en dan is er niks aan het handje..

Wel vaker op de X zo hard aan het dromen terwijl ik wakker was dat ik zinnen zei die echt nergens op sloegen (ja voor mij wel, want het was mijn droom, maar de rest dacht echt: :confused: )

Bertuz

Newbie
Ik heb daar ook altijd last van, en vind het fucking scary. Ik ga ook niet naar bed voordat het helemaal uit mijn bloed is want wat je droomt is echt te realistisch. Laatst ook ging ik naar bed terwijl er nog 2 vriendinnen van mij in de huiskamer zaten. In mijn droom ging ik uit bed en ging er zo weer bij zitten, gebeurde weer van alles. Toen realiseerde ik me dat ik misschien droomde en probeerde met man en macht mijn ogen open te krijgen, en dat lukt op een gegeven moment zodat ik weer wakker was..........echt waar, wat er dan allemaal gebeurd in je hoofd is niet te beschrijven gewoon :confused:

ghbggirll

Experimenterende gebruiker
oja daar heb ik ook last
van ik heb altijd nachtmerries als ik al diep slaap
bijna nooit fijne dromen
zelfs ik mn dromen neem ik ghb
:wave:

Kuikentje

Newbie
ik kan mijn dromen nooit herinderen van de GHB-slaap
wel heb ik meestal als ik wakker word van de GHB dat mij bed of bank kletsnat is van het zweten wat ik dan gedaan heb.
terwijl ik normaal helemaal niet zo erg zweet tijdens het slapen.
misschien komt dat dan wel door een nachtmerrie?

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Ik droom veel meer sinds ik GHB gebruik, of kan me mijn dromen in elk geval beter herinneren. Fantastische avonturen beleef ik dan, in prachtige steden, landschappen of gebouwen. En hoogstzelden zijn er beklemmende momenten. Als ik nu mijn ogen dichtdoe kan ik die beelden zó weer oproepen! Die dromen zijn voor mij eigenlijk het allerleukste aan GHB.

Bovenaan