1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lucide dromen

Discussie in 'Alcohol' gestart door BasvanHoven, 5 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Eigenlijk ben ik gestopt met drugsforum, maar ik wilde hier toch een topic over starten. Ik drink veel, te veel en te vaak. Daar gaat het nu even niet om. Ik wilde het hebben over lucide dromen wanneer alcohol gedronken is. Het lijkt tegenstrijdig. Alcohol is een verdovend middel. Maar hoe dan ook heb ik de meest bizarre ONVOORSTELBAAR realistische lucide dromen. Het is echt niet te geloven hoe realistisch ze zijn. Soms rook ik er ook pure een joint bij.

Vaak nip ik een beetje aan een fles whiskey en drink ik wat bier totdat ik knock-out ga. En de dromen die ik dan heb zijn zo realistisch dat ik er gewoon bang van wordt. Zijn er mensen die bekend zijn met lucide dromen op alcohol?

Lucide dromen zijn dromen waarbij men lucide is, bewust van het feit dat ze dromen. Je zit in een droom, dingen gaan zoals ze normaal gaan in dromen. Je bent je niet bewust van het feit dat dingen heel raar verlopen. Je kijkt naar je horloge en je ziet trippende visuals, tijd bestaat niet meer. Er zijn een aantal reality checks waar je doorheen gaat, zoals bijvoorbeeld:

- Tijd is irrelevant. Je kijkt naar je horloge en ziet een tijd. Je kijkt even later nog eens en ziet een andere tijd.
    - Tekst bestaat niet. Je kijkt naar tekst, en even later zie je een andere tekst. Informatie bestaat niet, het wordt gecreëerd en verzonnen door je brein. Het is geen definitief iets.
    - In de realiteit kan je je vingers niet door je handen steken. In dromen wel.

Er zijn zoveel andere reality checks. En zovaak als ik dronken in slaap val doe ik deze reality checks. En bijna altijd werken ze niet. Ik heb een keer 30 keer achter mekaar mijn hand door mijn andere hand gestoken. Ik wist donders goed dat ik aan het dromen was en ik wist dat ik droomde, ik wist dat ik in werkelijkheid in een bed lag in een totaal andere wereld. Ik heb ook echt tig keer op mijn horloge gekeken en elke keer een andere tijd gezien. Ik snapte er niks van, normaal werd ik meteen wakker nadat ik zoiets meemaakte.

Je zou denken, als je deze lucide slaap wereld hebt ontdekt, waarom verzin je dan geen nieuwe dingen? Het probleem is dat als de dingen te realistisch worden (bijvoorbeeld ik ben de beste in een voetbalteam, of ik laat een lekker wijf mij neuken, dan stopt het meteen.) Als ik teveel en te realistisch bezig ben dan word ik wakker.

Is er iemand die dit herkend?

Dunk vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Lucide dromen
  1. oortjes
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    704
  2. dafalganMan
    Reacties:
    3