Lyrica dosering

Hi iedereen, ik heb een capsule lyrica en vraag me af hoeveel ik hier van moet nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit ook aan methylfenidaat, hoe gaat dit samen? En moet ik gewoon het poeder uit de capsule halen en het nemen of moet het echt samen met de capsule genomen worden

Kordie

DF-koning
Dit mogen we je ivm de forum regels denk ik niet vertellen. Het enige wat ik je wel kan vertellen is dat lyrica geen genotsmiddel is

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik neem altijd de hele capsule in het geheel
(75mg)

Pas op met alcohol èn in het verkeer.
De combinatie vraag die je hebt kan ik niet beantwoorden.
Wel heb ik dit samen met dexamfetamine gebruikt, ik had geen extra klachten/moeilijkheden.

Het effect werd voor mij vervelend boven de 300mg Lyrica.
Wel oppassen met dit spul!

Raver

Badass junkie
Ik heb 1x 25mg op en werd bezopen ,nooit meer.

25mg zomaar is ook een forse dosering. Er is niets recreatief aan Baclofen. Had ik je vooraf ook wel kennen vertellen. 😆

Heb tijdje 75mg dagelijks geslikt als onderhoudsdosis tegen GHB cravings. Voelde me super vaak wazig toen en vermoeid. Maar niet van ahh ff lekker Baclofennetje erin.. 🤣

BrieMetDeBril

Badass junkie
M'n vader krijgt het voorgeschreven voor zijn pijn en verzuurde spieren vanwege PMS.
Hij slikt 600mg en merkt helemaal niets, dat vond ik ook bijzonder moet ik zeggen.
Ook geen bijwerkingen verteld hij, wat me niet haalbaar lijkt maargoed.

Jewelz

Newbie
Bij mij werkte baclofen echt heel goed, 4 jaar geleden gekregen via jellinec en 2 jaar clean geweest. Maar toen stopte jellinec landelijk met het voorschrijven en sinds een jaar steeds weer depressief en terugvallen. Ik snap niet dat geen enkele arts mee wil werken aan het voorschrijven van dit medicijn? Het lijkt wel goud. Weet iemand waarom geen dikke het voor wil schrijven en een manier om er wel aan te komen?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Bij mij werkte baclofen echt heel goed, 4 jaar geleden gekregen via jellinec en 2 jaar clean geweest. Maar toen stopte jellinec landelijk met het voorschrijven en sinds een jaar steeds weer depressief en terugvallen. Ik snap niet dat geen enkele arts mee wil werken aan het voorschrijven van dit medicijn? Het lijkt wel goud. Weet iemand waarom geen dikke het voor wil schrijven en een manier om er wel aan te komen?

Nope. Permaban bij deze.

Brakka Mang

Badass junkie
In combinatie met Baclofen voelt het net als GHB.
Baclofen alleen voelt al als ghb maar das op hoge dosering alleen uiteindelijk meer bijwerkingen dan voordelen. Je voorhoofd hangt op je enkels, je slaapt niet je krijgt dikke blauwe kringen. Lyrica werkt ook op je gaba dus is gewoon een versterker ook als je dat combineert. Lyrica ansich heb ik zulke gigantische doseringen geslikt, daar vond ik helemaal niks recreatiefs aan.

Bovenaan