maag kapot

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb gisterenavond met een vriend wat gedronken. Elk 3 pintjes en wat porto. Ok de roes was leuk, maar vanochtend stond ik op met een brandende maag. Ik heb dan maar gebraakt (eten van vannacht kwam eruit met smaak van bier en porto) Het probleem is mijn maag blijft branden. Ik kan niets eten of niets drinken of ik hang weer boven de pot. Wie kan mij helpen?

Desnoods geef je maar wat tips om mij weer beter te voelen.

Cooper

Bewuste gebruiker
theholyganja zei:
Heb gisterenavond met een vriend wat gedronken. Elk 3 pintjes en wat porto. Ok de roes was leuk, maar vanochtend stond ik op met een brandende maag. Ik heb dan maar gebraakt (eten van vannacht kwam eruit met smaak van bier en porto) Het probleem is mijn maag blijft branden. Ik kan niets eten of niets drinken of ik hang weer boven de pot. Wie kan mij helpen?

Desnoods geef je maar wat tips om mij weer beter te voelen.
Je maagslijmvlies is aangetast door de alcohol, is niet zo erg maar wel vervelend. Wat zou kunnen helpen is het drinken van een beetje melk, het eten van witbrood, en het regelmatig drinken van een glas water. Verder kan paracetamol helpen, omdat dat de klachten van geirriteerd slijmvlies enigszins verlicht.

verder zul je het gewoon uit moeten zitten :rock:

Bovenaan