Maagproblemen door alcohol hier de oplossing

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi ik ben nieuw en naar aanleiding van een bericht over heel de dag overgeven de dag na alcohol consumptie

ga ik hier DE manier zegge om dat allemaal achterwegen te latevan af nu

ik ben half mijn leve chronisch alcohol verslaafd geweest wat mijn maag dus echt om zeep geholpen heeft
Als ik nu drink moet ik ooit na 4 biertjes al kotsen

en heb zo ook snel maagzuur na vettig eten of pikant eten
Daarvoor neem ik pantomed maagbeschermers
Als ik nu avondje wat biertjes drink met sterke drank bij
Heb ik de dag erna geen last
Zit nu in een herval 2 weken gedronken omdat ik met depressie sukkel

aan iedereen die drugs gebruikt die een aanslag voor je maag zijn dus alcohol al zeker

neem half uur voor je gebruik
1 of 2 40 mg maagbeschermers
En je zal je maag sparen ook preventief
Raad dit aan voor iedereen ookal heb je sterke maag het noemt maag beschermer
Dus bescherm je maag tege slechte indringers
Melk en zo werkt niet als je daar te veel van drinkt maak je het zelfs erger
Zware weekend drinkers neem gerust elke dag da je opstaat een en als je gaat drinke
Ook
Ik neem het elke dag
En kan lekker pikant ete ik ben een roker en drinke gaat er ook bij zonder last en als je toch last hebt ben je teveel je maag aant pijnigen

dus hier de tip
Iedereen zou dit moete doen

Is dit sarcasme ? 😛
Meen dit wel hoor werkt super last van maag zo eentje neme half uur erna grote pita ete zonder problemen als je gebruikt waarom er mee wachten tot het te laat is voorkomen is beter dan genezen of niet

Revolutionair

Wijs gebruiker
dus hier de tip
Ik heb een betere tip!
Ben je zo kapot van het drugsgebruik dat je maagbeschermers moet nemen om nog iets te consumeren?

Zoek hulp bij een kliniek!
Ga bij jezelf te rade of je ernstig ziek door het leven wilt of dat het tijd word voor verandering.
Nu je tegen het randje aan zit om helemaal nooit meer te consumeren dit te willen uitstellen met een pilletje tot het te laat is.

Dus hier mijn tip
En dat is wat iedereen zou moeten doen..

niet Iedereen gebruikt voor de fun e
En ik dacht da je hier zonder oordelen of vooroordelen iets kon plaatsen als je niet weet wat leven ik gehad heb kan je beter je mening voor jezelf houden ieder heeft zijn leven en zijn bagage
Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat en dat jIj mij nu gewoon bekijkt als een verslaafde die zo graag gebruikt dat hij niet stopt desondanks dat maag al niet meer wil
Ga mijn levens verhaal hier niet neerpennen
Maar weet aan jou reactie al dat jij niet veel meegemaakt hebt en wrs een zeer recreatieve gebruiker bent ??

Aniet_Speed

Bewuste gebruiker
Wat jij hebt meegemaakt, is jouw verhaal. En ik weet niet op wie van ons je precies doelt, maar ik heb ook genoeg meegemaakt. Dat doet niet terzake, jij geeft een tip om een naar effect op je lichaam te verdoezelen om op zo'n manier gewoon door te gaan met zelfdestructie, nee sorry dat vind ik persoonlijk niet gepast hier...

Revolutionair

Wijs gebruiker
niet Iedereen gebruikt voor de fun e
En ik dacht da je hier zonder oordelen of vooroordelen iets kon plaatsen als je niet weet wat leven ik gehad heb kan je beter je mening voor jezelf houden ieder heeft zijn leven en zijn bagage
Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat en dat jIj mij nu gewoon bekijkt als een verslaafde die zo graag gebruikt dat hij niet stopt desondanks dat maag al niet meer wil
Ga mijn levens verhaal hier niet neerpennen
Maar weet aan jou reactie al dat jij niet veel meegemaakt hebt en wrs een zeer recreatieve gebruiker bent ??
Mijn tip is super serieus!
Ik zou er wat mee doen.
Jij ziet het als een aanval maar je moet het nog een keer lezen en dan ten rade gaan waar je mee bezig bent en of dit nog langer zo gaat....

Ik bedoel dit niet om elke dag te drinken hè ik bedoel ermee als je van plan bent te gaan drinken (trouwfeest bvb) om het dan zelfs ook te doen dit stond los van mijn maag Bedoelde dat bericht op revolutionair en met niet veel mee gemaakt bedoel ik als ik naar mijn leve kijk denk ik dat er niet veel zijn die mee kunnen prate iemand die veel heeft meegemaakt denkt na voor zo een beoordelend bericht te poste met alle respect
Naar jullie alletwee

En ik begrijp jouw reactie wel natuurlijk
Maar denk jij dat ik geen hulp heb gezocht
Heb ook periodes gehad van jaar niks gebruike heb medicatie geprobeerd voor depressie zowel als medicatie voor drinken
Maar dit is geen forum voor mentale gezondheid dit is een drugs forum 😉

benzzzy

Badass junkie
Als ik een opiaat neem en zuur over mijn arm gooi raakt mijn arm dan beschadigd?

Het is heel leuk dat je er geen last meer van hebt maar je bent nog wel schade aan het toebrengen.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Ik heb het gevoel dat iemand jou nu moet wakker schudden.
Je moet eens weten waar ik vandaan kom en in wat voor hell ik ben geweest.
Dat is geen excuse voor een slachtoffer rol.

Mijn eerste post is heel simpel doe er wat mee voor dat het te laat is.
Misschien heeft niemand dit nog tegen je gezegd of ben je gewoon eigenwijs.
Bel de dokter morgen op en vraag een opname aan..
Of ga zo door en je bent binnenkort zo ziek dat je sws niet meer kan drinken en de rest van je leven ernstig ziek ben.

De keus is aan jou! Doe er wat mee of blijf in je slachtoffer rol ✌

Laatst bewerkt:

Syl

Wijs gebruiker
als ik naar mijn leve kijk denk ik dat er niet veel zijn die mee kunnen prate iemand die veel heeft meegemaakt

niet Iedereen gebruikt voor de fun
Als je gebruikt om je verleden te kunnen onderdrukken en het dus niet doet voor de fun zoals je zegt, dan moet je hulp zoeken.
Zoek hulp om af te kicken en zorg dat je bij bv een psycholoog terecht kunt voor je verleden.
Als je al zoveel hebt meegemaakt en er nog steeds staat heb je ook genoeg kracht in je om te stoppen

Mijn bericht was geen kreet om hulp of advies alles wat jullie zegge weet ik zelf ook heb volgende week afspraak bij psycholoog en praatgroep enzo en weet ook wel dat alcohol niet de juiste keuze is maar als alcohol iets doet is het wel verdoven en dus de chaos in mijn kop stoppen en dat had ik nu eve nodig na een familiale gebeurtenis omdat het anders mss anders zou aflopen dus snap jullie wel maar ik wil in leven blijven Zolang ik de hulp die ik gezocht heb nog niet krijg zorgt het er voor dat ik leef in plaats van lig en huil
en elke dag drinke is niet bepaald gezond maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he

Kan ook gewoon stoppen
??? Jij bent zeker nooit verslaafd geweest aan iets ??? Gewoon gaat niets in een verslaving zeker niet als verslaving komt door psychische trauma’s verlies van een dierbare
En een uitzichtloze toekomst als het verslaving is die er gewoon ingeslopen is zelfs dan is het niet makkelijk

mense die nooit ervaren hebben wat echt verslaafd zijn is moete stoppe met doen alsof ze hier ook maar iets van begrijpe je komt hier dom mee over terwijl dit gewoon niet beter wete is 😉 niet slecht bedoeld als het zo makkelijk was ik ga niet meer gebruike dan ware er niet zoveel verslaafde en afkick klinieken logisch lijkt mij

Revolutionair

Wijs gebruiker
naar aanleiding van een bericht over heel de dag overgeven de dag na alcohol consumptie
Teken 1 dat je op het punt staat je gezondheid ernstig en onherstelbaar te verliezen op dit moment. (Je gezondheid heb je al verloren nu)

mijn maag dus echt om zeep geholpen heeft
Dat betekent dat je NU moet stoppen, eigenlijk gisteren al.

heb zo ook snel maagzuur na vettig eten of pikant eten
Zelfs eten tast je buik al aan dat is niet normaal.
Je maag kan al een stukje vlees niet meer verwerken.

En ik dacht da je hier zonder oordelen of vooroordelen iets kon plaatsen
Dit is een plek waar je te horen krijgt wanneer mensen duidelijk lezen dat er iets fout gaat.

als je niet weet wat leven ik gehad heb kan je beter je mening voor jezelf houden ieder heeft zijn leven en zijn bagage
Iedere verslaafde heeft een excuse waarom hij niet kan stoppen. Jouwe is keihard gezegd dat je in een slachtoffer rol kruipt. Ik wind daar geen doekjes omheen. Het imago ik heb het zo zwaar dus je moet snappen dat ik leven kapot maak moet je van je afgooien. Daarom zei ik dat meteen. Heb daar geen medelijden mee maar vind dat zwak.
Het leven is keihard, er zijn genoeg mensen die net zo veel hebben meegemaakt als jij en nog wel meer.

Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat
Jij bent zeker nooit verslaafd geweest aan iets
psychische trauma’s verlies van een dierbare
Allemaal aannames bijna niemand ze leven gaat vanzelf. Veel mensen op dit forum zijn verslaafd geweest aan iets, ik ook. Iedereen verliest mensen om zich heen. Ik zelfs mensen die echt dichtbij stonden. Heb zelfs mensen recht voor mijn neus zelfmoord zien plegen. Zo kan ik ook wel blijven hangen 'kijk eens hoe zielig ik ben' nee stap daar van af de eerste stap is bij jou nu zoek per direct hulp om van de drank af te komen.

mense die nooit ervaren hebben wat echt verslaafd zijn is moete stoppe met doen alsof ze hier ook maar iets van begrijpe je komt hier dom mee over terwijl dit gewoon niet beter wete is 😉
De mensen die hier hebben gereageerd, je hebt geen idee wat ze hebben meegemaakt.
Benzzzy praat tegen je in verschillende synoniemen omdat hij nou eenmaal zo is.
Syl heeft je vriendelijk benaderd ik vertel je gewoon keihard de waarheid. Lees haar verhaal maar eens.
En kom dan nog maar eens vertellen dat mensen hier dom overkomen want dat ben jij namelijk!

Je leven staat op het spel mensen waarschuwen je.
En jij doet net of wij hier het allemaal niet snappen.
Maar jij snapt het niet!
Wat je verteld is niet normaal en wees blij dat je hier bent gekomen en dat iedereen je meteen zegt dat je actie moet ondernemen nu.

maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he
Dus je wilt niet dood.
Als een dokter je verhaal hoort en je bent eerlijk wat je hier ook vertelde word je meteen geholpen en onderzocht. De hele dag kotsen en dan doordrinken.

Nogmaals je kan eigenwijs blijven doen maar je kan nu ook beseffen dat dit nu afgelopen is en gewoon open staan voor kritiek en aannemen wat er word gezegd tegen je vandaag op dit forum.

Laatst bewerkt:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Is dit sarcasme ? 😛
Half Nederland drinkt en rookt toch, niet zo hypocriet doen hé. :tongueout:
Mijn bericht was geen kreet om hulp of advies alles wat jullie zegge weet ik zelf ook heb volgende week afspraak bij psycholoog en praatgroep enzo en weet ook wel dat alcohol niet de juiste keuze is maar als alcohol iets doet is het wel verdoven en dus de chaos in mijn kop stoppen en dat had ik nu eve nodig na een familiale gebeurtenis omdat het anders mss anders zou aflopen dus snap jullie wel maar ik wil in leven blijven
Op dit forum heb je vrij veel mensen die wat zoekende zijn qua informatie, veel reacties kun je beter met een korrel zout nemen.

Voor wat het waard is kan ik het wel waarderen dat je het deelt hier, het is een realiteit voor veel mensen waar je zeer weinig over hoort omdat het tot de sociale norm behoort.

Ik heb van mijzelf nog wel eens last van maagzuur, ik denk dat informatie rond maagbeschermers voor meer mensen wel interessant kan wezen.

Ik wil leve ja maar niet het leve wat ik nu heb want heb geen leve zelfs al ben ik nuchter
En maagproblemen is ook veel te wijten aan stress want 2 jaar terug ging ik op vakantie en daar heb ik ook elkeavond biertjes gedronken en uitgebreid gegeten zonder maagbeschermers zonder problemen
En revolutionair niks wat jij zegt wist ik nog niet hoor snap jou text volledig want zo prate vriende ook ik weet Ook hoe een verslaafde (zoals ik) denkt als ik nu drink is het ook niet om dronken te zijn gewoon de chaos van gedachten in mijn kop stoppe zodat ik kan slapen

Revolutionair

Wijs gebruiker
Oke dus de mensen om je heen zeggen het zelfde.
Nu kijken wat je er mee doet.
Iedereen bedoeld het goed.
Hopen dat je het wilt aannemen.
Als je het al zo vaak hoort...

Dat weet ik ook maar kan nog nergens terecht
6 maart psycholoog en vrijdag praatgroep
Mijn kop ontploft van het nadenke en daardoor kan ik ni slape heb weet het is geen excuus heb nu ook spijt dat ik deze hulp niet eerder heb opgezocht
Heb ook jare speed gebruikt en coke
Alles wat ik kon vinde ben ik allemaal zelf mee gestopt kan nu dronken een lijn coke wegblazen omdat ik van walg allemaal zelf bereikt maar drinken doe ik van mijn 16 problematisch van mijn 18de tot 4 jaar terug e. Nu laatste 4 maanden grijp ik er weer heen
En weet het is de makkelijkste uitweg kiezen
Maar nu zorgt het er even voor dat ik niet denk en niet heel dag in bed lig
Ik ben heel mijn leven een brok stress en spanning heb dokter gevraagd om gecontroleerd een lage dosis benzo voor te schrijve voor even doet hij niet enige wat ie wil geve is antidepressiva heb ik al meerdere van geprobeerd bijwerkingen niet kunne slape

Syl

Wijs gebruiker
En weet het is de makkelijkste uitweg kiezen
Denk zeer zeker niet dat dit de makkelijkste weg is.
Niemand kiest voor een verslaving.
Daarbij zit 9 van de 10 x hier iets achter.
Je hebt hulp nu gezocht en moet nu wachten tot je terecht kunt?.
Ik hoop dat je hier tot dat je hulp krijgt steun kunt vinden.
Mensen die hetzelfde hebben meegemaakt bv en je advies kunnen geven.
Mischien helpt het voor je om het van je af te schrijven?.
Dit kan op het forum maar bv ook gewoon thuis op papier.

benzzzy

Badass junkie
Soms is een verslaving veter dan de mentale pijn.

Een verslaving neemt je over geeft je een doel.
Nu ben je niet keer depressief maar verslaafd en verslaafd is een stuk makkelijker dan depressief gezien men wel controle kan uitoefenen op drugs gebruik en niet depressie.

Het voelt gewoon als een minder erg controleerbaarder probleem.

benzzzy

Badass junkie
Maar de meeste mensen willen ooit nuchter worden en dan heb je waarschijnlijk nogsteeds die problemen.
Waarschijnlijk erger dan eerst gezien je die tijd hebt verspilt aan drugs.

Je hebt je verwaarloost en de consequenties van gebruik halen je in.
Iedere high word progressief minder goed de bijwerkingen groeien en je realiseerd wtf heb ik gedaan deze afgelopen jaren 5 jaar.

Kijk eens in je privé conversatie

Soms is een verslaving veter dan de mentale pijn.

Een verslaving neemt je over geeft je een doel.
Nu ben je niet keer depressief maar verslaafd en verslaafd is een stuk makkelijker dan depressief gezien men wel controle kan uitoefenen op drugs gebruik en niet depressie.

Het voelt gewoon als een minder erg controleerbaarder probleem.
Idd zo ervaar ik het want geloof mij ik haat alcohol omdat alcohol mij een slechte vader heeft gegeven en omdat ik weet wat het met je lichaam doet dit praat het niet goed maar beter ongezond je eve goed voelen dan nuchter je rot voelen ben in mijn leve meerdere keren gestopt maar je ziet het overal

Waarschijnlijk ook geen slecht idee om eens wat bloed toelaten prikken.
laat elk jaar bloed trekke lever niere is allemaal goed en laat om de twee jaar echo make van hart en heb vorig jaar camera in maag gehad ze zien niks dus denk dat stress ook grote factor is

Revolutionair

Wijs gebruiker
Een hele dag kotsen is niet niks.
Denk dat je met een praatgroep weinig bereikt.
Daarom raade ik aan om gelijk een onderzoek te doen bij de dokter.
Na 4 biertjes boven de toilet pot hangen.
Je zal op dit moment een zware maag ontsteking hebben is mijn idee erbij.
Hoe langer je wacht hoe erger het word!
Beter ben je er snel bij en is er nog een oplossing.

• Like
Waarderingen: Syl
Een hele dag kotsen is niet niks.
Denk dat je met een praatgroep weinig bereikt.
Daarom raade ik aan om gelijk een onderzoek te doen bij de dokter.
Na 4 biertjes boven de toilet pot hangen.
Je zal op dit moment een zware maag
ontsteking hebben is mijn idee erbij.
Hoe langer je wacht hoe erger het word!
Beter ben je er snel bij en is er nog een oplossing.
Nee heb al ooit maagontsteking gehad dan is dit twee keer niks geloof mij dan durf je niet ete terwijl je honger hebt en na 4 biertjes is het niet koste maar meer boeren en allemaal schuim van het niet uittuffen
en praatgroep is niet voor mijn verslaving maar voor de oorzaak van de verslaving
Ga dit niet ope en bloot neerpennen dit zal je ook wel begrijpen

HannekeV

Belezen gebruiker
Als je nu een kuur krijgt met pantoprazol, 2 x 40 mg dan is het de bedoeling dat je je maag laat helen. Dat helen neemt echt wel een paar maanden 4-5-6 ongeveer in beslag. Daarom moet je er dus niet alsnog alcohol gebruiken want dan blijft je maag ziek en daarom ga je zo aan het spugen. Eerst de maag laten helen en dan daarna met de maagbescherming af en toe een drankje kan wel. Maar ook wel dagelijks je maagbeschermer gebruiken en die spicey food, ook niet tijdens de heling. (Ik heb vorig jaar verschillende maagzweertjes en bloedingen gehad vanwege te veel pijnmedicatie. Met de pantoprazol zijn nu vrijwel al mijn klachten over maar ik heb misschien 2 glaasjes gedronken.) Neem je klachten serieus, Is het niet voor je maag, dan wel voor je lever...

Ik gebruik maagbeschermers op eigen initiatief heb maag onderzoeke gehad en ze zien niets terwijl ik wel klachte heb vandaar dat ik denk dat het stress is
Maar als ik ze ni neem en drink 2 dagen achter elkaar heb ik wel klachte steken en maagzuur

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Mijn bericht was geen kreet om hulp of advies alles wat jullie zegge weet ik zelf ook heb volgende week afspraak bij psycholoog en praatgroep enzo en weet ook wel dat alcohol niet de juiste keuze is maar als alcohol iets doet is het wel verdoven en dus de chaos in mijn kop stoppen en dat had ik nu eve nodig na een familiale gebeurtenis omdat het anders mss anders zou aflopen dus snap jullie wel maar ik wil in leven blijven Zolang ik de hulp die ik gezocht heb nog niet krijg zorgt het er voor dat ik leef in plaats van lig en huil
en elke dag drinke is niet bepaald gezond maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he
Klinkt alsof jebang bent voor emoties. Er is niets mis met huilen of verdriet. Waarom weglopen?

Klinkt alsof jebang bent voor emoties. Er is niets mis met huilen of verdriet. Waarom weglopen?
Denk jij dat ik niet huil
Huilen is geen teken van zwakte huilen is een teken van sterkte maar het bewijs da je al veel te lang jezelf sterk moet houden
En ben niet bang van emoties heb er gewoon teveel

TripJess

Experimenterende gebruiker
Hoi ik ben nieuw en naar aanleiding van een bericht over heel de dag overgeven de dag na alcohol consumptie

ga ik hier DE manier zegge om dat allemaal achterwegen te latevan af nu

ik ben half mijn leve chronisch alcohol verslaafd geweest wat mijn maag dus echt om zeep geholpen heeft

en heb zo ook snel maagzuur na vettig eten of pikant eten
Daarvoor neem ik pantomed maagbeschermers
Als ik nu avondje wat biertjes drink met sterke drank bij
Heb ik de dag erna geen last
Zit nu in een herval 2 weken gedronken omdat ik met depressie sukkel

aan iedereen die drugs gebruikt die een aanslag voor je maag zijn dus alcohol al zeker

neem half uur voor je gebruik
1 of 2 40 mg maagbeschermers
En je zal je maag sparen ook preventief
Raad dit aan voor iedereen ookal heb je sterke maag het noemt maag beschermer
Dus bescherm je maag tege slechte indringers
Melk en zo werkt niet als je daar te veel van drinkt maak je het zelfs erger
Zware weekend drinkers neem gerust elke dag da je opstaat een en als je gaat drinke
Ook
Ik neem het elke dag
En kan lekker pikant ete ik ben een roker en drinke gaat er ook bij zonder last en als je toch last hebt ben je teveel je maag aant pijnigen

dus hier de tip
Bij mij helpt het altijd goed om enkele glazen water achterover te gooien voordat ik ga slapen. :grin:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan