• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Machtige paddotrip :D

Chronic*

Newbie
Op een vrydag(17/9/06)waren we met een groepje met de bus naar maastricht gegaan en we hadden een paar porties thaise'gehaald(weeral) :mrgreen: ,we gingen dus di avond op stap ,eerst gingen we naar een cafe iets drinken met de groep en nog een jointje gerookt daar :smoke:

, toen gingen we naar de vijver van genk(molenvijver),en daar namen we de paddos in kort daarna (20 min zoiets) verkleurde de bomen en struiken ,bij di vijver waren ook eenden enzo di verkleurde ook ,alles gewoon werd anders myn trip was t eerste begonnen denk ik de rest was nog normaal ,ineens zei n vriendin van my is dat een hond daar in de verte in de bosjes iedereen dacht het,ik ging toen kyken wat het was uitijndelijk bleek het een vuilbak te zyn :P,eventjes daarna gingen ik en een kameraad wandelen onze voeten voelde we niet het was alsof we vliegden we lachten ons egt kapot :grin: :grin:

, toen gingen we naar cafe camargue daar dronken we nog wat iedereen zyn paddos waren al aan het werken een kameraad zei tegen my dat er ineens een hond langs hem stond het rare was binnen waren helemaal geen honden te zien :grin: ,ik moest toen sigaretten gaan halen want om de 10 min was een pakje op ik ging naar de bar en vroeg een age coin voor de automaat ,de bediende was een vrouw ineens pakte ze me vast enzo alsof ze interesse in me had ofzo weet k veel :P haar haren werden ineens paars met groen en ze had maar 1 neusgat :grin: , k ging toen die sigaretten eindelijk halen en ging trug naar de groep

we vertrokken naar een parking waar nog wat mensen zaten di we kende, zy waren aan het snuiven en aan het blowen we hebben nog een lijntje met hun meegpakt en nog wat meegerookt :P echt lachen daar :tearsofjoy: ,toen was het ondertusse al licht buiten we gingen nog even in een park chillen en voor we het wisten was het al 9 uur in de morgen, we gingen naar het station en hebben daar nog wat gezeten tot 10 uur en toen ging iedereen met de bus trug naar huis :wave:

De jongen

Bewuste gebruiker
Lijkt me wel begaaid . Maar ik zou me er niet goed bij voelen denk ik :cry:
Niet zo'n zuivere trip he :)
Wel grappig

minn

Badass junkie
Ah, typ hem eerst eventjes met leestekens enzo, dit is niet te lezen, raak helemaal door de war joh.

Chronic*

Newbie
spacekonijn zei:
hoeveel hadden jullie PP gegeten? de meeste aten er 8 mlaar er was nog een jonge by Glen ,dat vonden we een rare een vriendin van my kreeg schrik als hy naar hem keek, di was egt blijve hangen erges :P wat we niet binnenkregen hebben we aan hem gegeven hij heeft er zeker 14 gegeten :P
:mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
whahah moet idd zo volgens mij :P

Chronic* zei:
spacekonijn zei:
hoeveel hadden jullie PP gegeten?
de meeste aten er 8 mlaar er was nog een jonge by Glen ,dat vonden we een rare een vriendin van my kreeg schrik als hy naar hem keek, di was egt blijve hangen erges :P wat we niet binnenkregen hebben we aan hem gegeven hij heeft er zeker 14 gegeten :P :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
rekenen jullie niet in gram voor paddo's dan?

lijkt nog vet reportje, tussen de onbekende mensen trippen vidn ik altidj nog vet, is altijd een stuk heftiger naar mij mening

Bovenaan