Ellesdee zei:minderjarig persoon mag niet de shop in![]()
acidboy zei:Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.
Melanie1 zei:Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk![]()
Nu staat het al in deze quotesSarz zei:Melanie1 zei:Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk![]()
Beter haal je dat ff weg![]()
Extisi zei:Ellesdee zei:minderjarig persoon mag niet de shop in![]()
Oh, dat is hier wel anders.
Amaranth zei:Nu staat het al in deze quotesSarz zei:Melanie1 zei:Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk![]()
![]()
Sarz zei:Melanie1 zei:Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk![]()
Melanie1 zei:Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk![]()
Doordat mensen als jij geklemd worden met hun fake ID zijn er straks geen shops meer over.TrippyShit zei:Hoezo? Sommige shops zijn niet zo streng of hebben er gewoon schijt aan. Dat de meeste shops het wel doen betekend toch niet dat altijd elke shop zich netjes aan de regels houd? Je mag ook niet meer dan 5gram per persoon halen terwijl wij wel is met een paar man 1 iemand voor 130euro wiet en hasj lieten halen :P Je mag ook niemand vermoorden, gebeurd genoeg.
Zelf kom ik de shop ook in terwijl ik 17 ben. Alhoewel ik dan de geluksvogel met een fake id ben![]()
![]()
Ik ben minderderjarig en ik blow ook, maar ik vind jou ook aardig hoorMayan zei:en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.
Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
Jij, zij of allebei? :PMayan zei:(glaasje teveel)