Mag dit?

Melanie1

Belezen gebruiker
Als een meerderjarig iemand wiet koopt en er is een minderjarig iemand bij, mogen ze het dan verkopen?

Amaranth

Bewuste gebruiker
En je mag het ook niet buiten aan een minderjarig iemand geven. Als er door het toedoen van een meerderjarig iemand een minderjarig iemand aan wiet komt (wel direct dan, niet indirect), zijn ze beiden strafbaar geloof ik.

Niet dat het niet gebeurt :grin:

acidboy

Badass junkie
Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.

Melanie1

Belezen gebruiker
Haha, nouja. Ik ben naar Shabab geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
acidboy zei:
Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.

Ik zit regelmatig in de shop de laatste weken. En ik ben 16. Maar ik snap je punt.

Finesse*

Belezen gebruiker
Dat doet nog niks af aan het feit dat je er 18 voor moet zijn.

Als je gepakt wordt met in de shop zitten kunnen ze gesloten worden, dat besef je je hopelijk wel?

TrippyShit

Badass junkie
Hoezo? Sommige shops zijn niet zo streng of hebben er gewoon schijt aan. Dat de meeste shops het wel doen betekend toch niet dat altijd elke shop zich netjes aan de regels houd? Je mag ook niet meer dan 5gram per persoon halen terwijl wij wel is met een paar man 1 iemand voor 130euro wiet en hasj lieten halen :P Je mag ook niemand vermoorden, gebeurd genoeg.

Zelf kom ik de shop ook in terwijl ik 17 ben. Alhoewel ik dan de geluksvogel met een fake id ben :grin: :grin:

Finesse*

Belezen gebruiker
Ey cropp, als je 2 seconden langer nadenkt/leest voordat je een onzinbericht op het forum smijt, zou je dit kunnen zien in de betreffende post:

Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:

Dat is inderdaad geen slim idee om die naam te noemen, dus beter halen ze dat weg. Heb zelf ook maar even de naam uit de quote gehaald.

Mayan

Bewuste gebruiker
Wa voor een geit moete zijn, altijd die info over het internet smijten pfffffffffff
die mensen verneuken het gewoon voor jan en alleman

Finesse*

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Hoezo? Sommige shops zijn niet zo streng of hebben er gewoon schijt aan. Dat de meeste shops het wel doen betekend toch niet dat altijd elke shop zich netjes aan de regels houd? Je mag ook niet meer dan 5gram per persoon halen terwijl wij wel is met een paar man 1 iemand voor 130euro wiet en hasj lieten halen :P Je mag ook niemand vermoorden, gebeurd genoeg.

Zelf kom ik de shop ook in terwijl ik 17 ben. Alhoewel ik dan de geluksvogel met een fake id ben :grin: :grin:
Doordat mensen als jij geklemd worden met hun fake ID zijn er straks geen shops meer over.

Mag je niet veroordelen, want had toen ik 16 was ook een nepperT. :grin:
Maar toch, mensen neem verantwoordelijkheid! De shop kan dichtgaan door jullie egoistische gedrag! Dit is mij ook een paar keer zwaar ingeprent door enkele eigenaars.

Mayan

Bewuste gebruiker
Zo'n kankerwijven en gasten verdienen het gewoon troep te smoren.
Ze kennen de waarde en de discretie niet.

Mayan

Bewuste gebruiker
en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.

Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf

Amaranth

Bewuste gebruiker
Mayan zei:
en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.

Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
Ik ben minderderjarig en ik blow ook, maar ik vind jou ook aardig hoor :)

Mayan

Bewuste gebruiker
Da gij blowed.... lig ik niet wakker van.
Maar post niet waar je aan je marchandise geraakt he.
Die Melanie is gewoon een loempe koei (glaasje teveel)

Mayan

Bewuste gebruiker
Ikke tiens :) Heb hier liters op voorraad, amai ge kunt da zeggen zonder in probs te komen....
IK HEB LITERS DRANK :)

Bovenaan