Magic truffels Hawaii

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Alan

Newbie
Hallo gisteren heb ik voor de eerste keer magic truffels genomen 10gr in thee moet zeggen voelde het een klein beetje maar beetje teleurgesteld zou nog eens willen proberen met hogere dosis mijn vraag is hoe lang zou ik nu wachten om het nog eens te proberen.

• Like
Waarderingen: ljuv

Harry In De Warrie

Wijs gebruiker
Minimaal een aantal weken. tot een aantal maanden. met hoe langer je wacht hoe minder tolerantie je hebt.

Jammer dat het underwhelming is geworden, ik heb ook high hawaiians gehad, een heel bakje (22 gram) was een heftige trip.

Mag ik vragen hoe je thee hebt gezet? namelijk als truffels in water boven de 80 graden komt gaan de psychoactieve bestandsdeeltjes kapot.

Dus water laten koken en ongeveer 10 / 15min laten afkoelen en dan de truffels erbij. Verder kan je lemon tek proberen. door er wat citroen sap bij te doen kan het ook sneller en intenser inwerken.

Alan

Newbie
Minimaal een aantal weken. tot een aantal maanden. met hoe langer je wacht hoe minder tolerantie je hebt.

Jammer dat het underwhelming is geworden, ik heb ook high hawaiians gehad, een heel bakje (22 gram) was een heftige trip.

Mag ik vragen hoe je thee hebt gezet? namelijk als truffels in water boven de 80 graden komt gaan de psychoactieve bestandsdeeltjes kapot.

Dus water laten koken en ongeveer 10 / 15min laten afkoelen en dan de truffels erbij. Verder kan je lemon tek proberen. door er wat citroen sap bij te doen kan het ook sneller en intenser inwerken.
Heb het water wel laten koken maar 3 minuten laten afkoelen truffen hele kleine stukjes gedaan 2o minuten laten trekken gember bij gedaan plus lemon.

ietjewietje

Newbie
Hallo gisteren heb ik voor de eerste keer magic truffels genomen 10gr in thee moet zeggen voelde het een klein beetje maar beetje teleurgesteld zou nog eens willen proberen met hogere dosis mijn vraag is hoe lang zou ik nu wachten om het nog eens te proberen.
Dat is jammer, ik ga het morgen avond nemen voor het eerst met mijn vriendin, in de smartshop zei die kan 10 tegen mij daarna 5 g bij pakken maar ik ben altijd te voorzichtig dus ik zou zeggen 7,5 Gr maar dan kan het achteraf miss weer tegen vallen dus ik weet het niet wat ik moet doen haha. Ik heb valhalla 15 Gr liggen. Ik ben heel benieuwd naar je volgende ervaring.

• Like

Alan

Newbie
Dat is jammer, ik ga het morgen avond nemen voor het eerst met mijn vriendin, in de smartshop zei die kan 10 tegen mij daarna 5 g bij pakken maar ik ben altijd te voorzichtig dus ik zou zeggen 7,5 Gr maar dan kan het achteraf miss weer tegen vallen dus ik weet het niet wat ik moet doen haha. Ik heb valhalla 15 Gr liggen. Ik ben heel benieuwd naar je volgende ervaring.
Zeg eens hoe het geweest is en geniet.

• Like

ietjewietje

Newbie
Zeg eens hoe het geweest is en geniet.
Dankjewel, ik weet alleen nog steeds niet hoeveel ik zal gaan pakken…hij vertelde me beginnen met 10gr en daarna Eventueel 5 bij pakken, heb jij of iemand anders een advies voor mij? Het is de eerste keer voor me..

Harry In De Warrie

Wijs gebruiker
Dankjewel, ik weet alleen nog steeds niet hoeveel ik zal gaan pakken…hij vertelde me beginnen met 10gr en daarna Eventueel 5 bij pakken, heb jij of iemand anders een advies voor mij? Het is de eerste keer voor me..
10 is wel een goede dosis je wilt de eerste x ook niet te intens. Je kan altijd een volgende trip hoger proberen.

ietjewietje

Newbie
Wat lief dat je er naar vraagt. Nee helaas niet goed gelukt, ik deed het samen met mijn vriendin . 1: het was te weinig ik had 10 gram valhalla 2: ik lag/zat niet lekker. 3: toen deed de tv raar en is mijn vriend er zeker een half uur mee bezig geweest, dus het viel tegen, de volgende keer ga ik toch meer pakken, ook zag ik niet veel visuals, ik heb me 3 dagen ingelezen, dus ik was echt goed voorbereid. Dus misschien verwachte ik ook voor de eerste keer teveel denk ik. Maar de volgende keer word het denk ik 15 gram.

Kwak

Bewuste gebruiker
Meet de temperatuur van het water maar eens als je kokend water in een theeglas uitschenkt.
Bij mij daalt de temperatuur gelijk naar 80 graden.
10-15 minuten afkoelen dan is je thee koud. :)

Space cadet

Experimenterende gebruiker
Ben een ervaren tripper, gewend aan 15 gram. Zaterdag voor het eerst 22 gram Hawaiians proberen. Erg benieuwd hoe dat wordt, miss te veel 22 gram? 🤔

• Like

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Voor een intensere ervaring, probeer eens lemon tek. Citroen uitknijpen.. de boel tot pulp malen en daarin weken circa 20min. daarna neus dichtknijpen en naar binnen gieten. Wel even vers gembertheetje daarna om de smaak weg te speolen en tegen de misselijkheid en wie weet wat citroenmelisse erbij voor kalmerende effect.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan