• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Magic Truffels: Intense trip 30 gram

Het was de verjaardag van persoon A en persoon B is naar Tilburg geweest om een boel truffels te gaan halen. We hebben truffels gekocht van het merk Freshbox. Wat heel toevallig was, is dat de smartshop "Flower Power" een aanbieding had (2 halen, 1 betalen) van de White Diamonds sclerotia. De eigenaar van de smartshop wist mij te vertellen dat als je de truffels in kleine schijfjes snijdt, het beter wordt opgenomen door het slijmvlies. Ook had ik gelezen op deze forum dat het eten van chocolade werkt als een MAO-remmer wat de trip zou bevorderen. B heeft besloten om voor de verjaardag van persoon A een grotere hoeveelheid aan te kopen aangezien de White Diamonds in promo stonden. Dus heb ik gekocht: 2x 15gr White Diamonds, 1x 15gr Royal Beluga en 1x 15gr Golden Teacher. Allemaal staan deze truffels bekend om hun hallucinogene werking.

Situatie is als volgt:

- A en B eten elks een dosis van 15gr White Diamonds.
- nadien werden de resterende 30gr verdeeld onder elkaar.

De trip:

22:00 Het eerste wat we gedaan hadden na het eten van de truffels is het eten van de chocolade. We hebben niet te hard overdreven met het eten ervan, aangezien een MAO-remmer niet altijd te vertrouwen valt. Geruchten vertellen dat deze MAO-remmers de afbraak van giftige stoffen in gewoon eten ook minder zou afbreken.

23:00 We hadden het idee om een film te bekijken op de laptop van A. Deze film heet "Stardust" en was eigenlijk zowel hilarisch als een visueel spektakel tijdens de trip. Toen waren we nog niet echt hard aan het trippen, omdat ze nog tijd nodig hadden om in te werken. Wat we tijdens de film vooral merkten, is dat de visuals in de film begonnen te leven. Toen besefte ik dat de trip zou beginnen en ik begon rond te kijken in de kamer. A heeft een schilderij hangen met vreemde patronen die als het ware tot leven werden gewekt. Kleuren werden in het begin al veel intenser en we waren nog niet eens een uur aan het trippen. Na de film kregen we al een flinke scheut, want dan begonnen de lachkicks serieus boven te komen.

1:00 Op dat moment hadden we de indruk dat we in een tijdloze zone waren terechtgekomen. Door de immense vervormingen die toen aanvingen, begonnen we te schateren van het lachen en we konden echt heel moeilijk op onze woorden komen. We hadden een soort gevoel van onsterfelijkheid door invloed van de truffels. Op een gegeven moment had B het idee om liedjes van Bob Marley op te zetten, maar het probleem was dat zijn GSM zonder batterijkracht was gevallen. Dit bracht ons op een bizarre situatie (weirde zone), want het zoeken naar de oplader was al een enorme opgave, terwijl het gewoon maar in mijn rugzak zat. Na een immens lange tijd zoeken heeft persoon B het dan toch gevonden. Het insteken van de oplader en de GSM verliep ook niet zonder moeilijkheden. Toen B eindelijk de liedjes kon opzetten, trachtte hij Bob Marley in zijn visuals tevoorschijn te halen, wat uiteindelijk gedeeltelijk was gelukt. De concentratie werd toen enorm op de proef gesteld.

2:00 Ineens hoorden we de deurbel. A nam de telefoon op en het bleek een vriendin (we noemen ze L) van hem te zijn die iets teveel had gedronken. Hij besloot dan om haar binnen te laten en aangezien hij op de vierde verdieping woont, viel dat niet goed mee. Het was als het ware een geweldig avontuur, omdat hij de indruk had dat iemand spontaan 5 verdiepingen extra had toegevoegd, er kwam gewoon geen einde aan. L vond dit heel hilarisch omdat ze meteen wist wat er aan de hand was. B ging een kijkje nemen om te zien of alles in orde was. Het duurde enorm lang voordat persoon A boven was. Zowel A als L komen naar de kamer waar persoon B rustig op het bed lag, genietend van de verscheidene visuals die hij toen kreeg. Op een gegeven moment zag B draaikolken verschijnen die de muur enorm vervormde. Het was een enorme belevenis met L, precies of ze was mee verbonden in onze dimensie. We hebben nog enorm gelachen en veel chocolade gegeten. Nadien besloot L om te gaan slapen, want ze moest er de volgende dag vroeg uit.

3:00 A en B waren nog steeds immens had aan het trippen, precies of er kwam geen einde aan. MIjn roltabak bleek ineens op te zijn en we besloten om in deze toestand naar de nachtwinkel te gaan. Dit ging heel moeizaam, omdat de veters van B zo moeilijk te knopen viel. Het leek precies op een boel spaghetti die dreigde uiteen te vallen. Uiteindelijk zijn zowel A als B naar beneden gewaggeld om tot de winkel te geraken. Daar aangekomen was het een serieuze opdracht om te achterhalen welke soort tabak B eigenlijk nodig had. Hij kon niet meer op de naam van het merk komen en dit zorgde voor een belachelijke situatie. De eigenaar van de nachtwinkel keek ons heel vreemd aan, maar ging er niet op in. Uiteindelijk heeft persoon B rasta-tabak gekocht en is hij samen met A terug naar boven gegaan.

3:30 Het effect van de truffels begon stilletjes aan uit te werken. A en B waren op het idee gekomen om de film "Stardust" opnieuw te zien om te achterhalen of de visuals nog altijd zo intens zouden zijn. Wat blijkt, is dat de film nog steeds een groot spektakel, alleen minder intens als toen we aan het trippen waren.

5:30 Na het zien van de film besloten we om ons bed op te zoeken.

Zo, dit was mijn verslag. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben om dit te lezen. A was B heel dankbaar voor deze kostbare ervaring zeker een aanrader! Wel zou ik als beginnende tripper niet op dit niveau gaan trippen, aangezien dit heel confronterend kan zijn. Je gaat als het ware nadenken over de zin van het leven en het universum waar we in leven. Een heel filosofische ervaring!

dernael

Bewuste gebruiker
Nu vraag ik me af of je daadwerkelijk de MOA-remmende werking van de chocolade hebt ervaren?

ik vind chocolade de smaak van truffels erg goed maskeren tijdens het innemen. Helaas heb ik op die manier alsnog last van misselijkheid. Truffel-thee werkt voor mij t best.

Thanks for your story!

Dernael. :stoned:

reverb

Bewuste gebruiker
weirdezone zei:
... Daar aangekomen was het een serieuze opdracht om te achterhalen welke soort tabak B eigenlijk nodig had. Hij kon niet meer op de naam van het merk komen en dit zorgde voor een belachelijke situatie. De eigenaar van de nachtwinkel keek ons heel vreemd aan, maar ging er niet op in. Uiteindelijk heeft persoon B rasta-tabak gekocht ...

Hier moest ik erg om lachen, zie het zo voor mij.

Leuk rapport, bedankt. :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Super reportje, 30gram is aan flinke dosis toch?
22:00 Het eerste wat we gedaan hadden na het eten van de truffels is het eten van de chocolade. We hebben niet te hard overdreven met het eten ervan, aangezien een MAO-remmer niet altijd te vertrouwen valt. Geruchten vertellen dat deze MAO-remmers de afbraak van giftige stoffen in gewoon eten ook minder zou afbreken.

Alom verstandige keuze van je! Want dat klopt inderdaad, de stoffen worden minder snel afgebroken door MAO remmers. Waardoor hogere concentraties dan normaal in je bloed/brein komt van de benuttigde stof.

Bovenaan