MAL Methallylescaline: mening, ervaringen, tips?

Boyman

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal,

Binnenkort wil ik met een maatje een keer MAL gaan proberen. Nu kan ik er op internet niet super veel over vinden, al heb ik wel wat reports gelezen oa hier op het forum. We hebben beide veel tripervaring met tientallen trips: truffels, LSD, RC tryptamines en een enkele keer een 2-C variant.

Ik was wel benieuwd naar jullie ervaringen met dit middel! Waar kun je het het beste mee vergelijken, wat kan ik verwachten? Wat is een fijne omgeving om het te doen en wil je er wel of niet actief op bezig zijn? Op LSD bijvoorbeeld gaan we altijd een paar kilometer wandelen, liefst overdag, omdat we niet stil kunnen zitten. Tryptamines doen we juist het liefst in de avond in een leuk aangeklede ruimte.

Op LSD doen we het meestal rond de 150ug omdat we een intense headspace niet zo prettig vinden, maar wel van visuals houden natuurlijk. Voor tryptamines ben ik vrij gevoelig (10mg 4-HO-MET is voor mij al een volwaardige trip). Wat zou een goede startdosis zijn? Ik zat te denken aan 35mg ongeveer. We hebben gelezen dat er misselijkheid bij kan komen kijken, dus we halen sowieso gember in huis.

Ik ben erg benieuwd :)

Bovenaan