Malarone en paddo's

IlseAno.

Newbie
Hee iedereen,

hier een beetje rare vraag, maar ik kan het nergens vinden.
Ik ga de week voor de kerstvakantie en een week in die vakantie naar cambodja. Omdat je daar malariagebieden hebt moet ik malarone slikken (malariapillen dus). Maar in de week nadat ik terug ben wilde ik eigenlijk paddo's doen met een vriend, want het kwam er nooit van en we wonen allebij nog thuis. Ik moet alleen die week ook nog malarone slikken. Kan het kwaad om malarone en paddo's tegelijketijd te doen? Of moet ik dan even stoppen met malarone of toch nog wachten?

Thanx alvast!
Ilse

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoi Ilse,

Geen flauw idee, zat een hele tijd terug ook met een vraag voor iemand die medicatie slikte en met me wou trippen op truffels.

Ik heb men antwoord gekregen door naar het antigifcentrum te bellen, of de apotheek kan ook al kreeg ik van de apothekeres gewoon als antwoord: hallucinogene paddestoelen moet je nooit eten, niet met medicatie niet zonder medicatie.

Mooi antwoord he, heb gelijk de telefoon dichtgesmeten.
Bij het antigifcentrum waren ze wel bereid me een betrouwbaar antwoord te geven, daar hebben ze me wel goed verder geholpen.

Dus als ik jou was zou een telefoontje naar het antigifcentrum een goeie oplossing zijn :wink:

Peace!

Bovenaan