Man (23) onder invloed denkt dat hij sigaret rookt, zuigt aan dildo in auto met hoge snelheid

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

WhySoSerious?!

Bewuste gebruiker

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
😂😢😂

Man (23) onder invloed denkt dat hij sigaret rookt, zuigt aan dildo in auto met hoge snelheid

Jammer dat er geen substantie wordt genoemd 😆
Iemand moet van de kaarten af zijn gereisd om dan nog te kunnen autorijden en niet jezelf onder controle te hebben 🤪

LucidLucy

Wijs gebruiker
Jammer dat er geen substantie wordt genoemd 😆
Iemand moet van de kaarten af zijn gereisd om dan nog te kunnen autorijden en niet jezelf onder controle te hebben 🤪
Er wordt toch een substantie genoemd?

Vind het wel merkwaardig dat je van thc zo van de kaart raakt dat je het verschil tussen een dildo en we sigaret niet meer ziet.

Stiekem was de persoon in kwestie gewoon zijn seksuele kunsten aan het oefenen, maar vond dat te beschamend om als rede op te voeren.

nou is de gehele bron sowieso wat merkwaardig lol

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik vind dit in ieder geval geloofwaardiger dan menig rondgaande complottheorie. 😂🤡
Er gebeuren een hoop ongelofelijke dingen in de wereld!

Zoveel dat ik me er soms over verbaas dat ik me erover blijf verbazen. :thinking:

Maar dit bericht over die man die denkt dat zijn dildo een sigaret is verbaas ik me wel over. Als hij nou normaal dikke Cubaanse zat te roken, zou het nog geloofwaardig zijn, maar een dildo aanzien voor een sigaretje is niet te geloven...

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
😂😢😂

Ik vind het altijd best indrukwekkend als nieuwsmakers dankzij gedegen onderzoek precies hebben weten te achterhalen wat iemand dacht tijdens een bepaalde daad.

WhySoSerious?!

Bewuste gebruiker
Maar dit bericht over die man die denkt dat zijn dildo een sigaret is verbaas ik me wel over. Als hij nou normaal dikke Cubaanse zat te roken, zou het nog geloofwaardig zijn, maar een dildo aanzien voor een sigaretje is niet te geloven...
Ik vind het altijd best indrukwekkend als nieuwsmakers dankzij gedegen onderzoek precies hebben weten te achterhalen wat iemand dacht tijdens een bepaalde daad.

De enige websites die dit bericht hebben geplaatst zijn:
En jawel Drugsforum :grin:

Fyi, het was dan ook gewoon fakenews, wat Roze Olifant hopelijk wist toen ze dit postte. Maar ik begin hier nu een beetje aan te twijfelen, wat het ergens dan wel weer enorm komisch maakt, voor de fijnproevers onder ons. :)

Advies aan onze Roze Olifant: https://www.rijksoverheid.nl/onderw.../checklist-tips-tegen-nepnieuws-desinformatie

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
De enige websites die dit bericht hebben geplaatst zijn:
En jawel Drugsforum :grin:

Fyi, het was dan ook gewoon fakenews, wat Roze Olifant hopelijk wist toen ze dit postte. Maar ik begin hier nu een beetje aan te twijfelen, wat het ergens dan wel weer enorm komisch maakt, voor de fijnproevers onder ons. :)

Advies aan onze Roze Olifant: https://www.rijksoverheid.nl/onderw.../checklist-tips-tegen-nepnieuws-desinformatie

Boeiend of het fake news was of niet, het was gewoon een grappig bericht. xD Why so serious, @WhySoSerious?!

WhySoSerious?!

Bewuste gebruiker
Beetje flauw dit. Is niet of we hier inhoudelijke materie aan het bediscussiëren zijn.

Maar als jij je punt op deze manier wil maken, vind ik het prima hoor. :wink:

Nou, er gingen wel degelijk mensen serieus op in... ik bedoel, als we zo eager zijn op het tegengaan van de verspreiding van fakenews, dan moeten we dit artikel toch ook op waarde kunnen inschatten?

Ik zal vanaf nu niet meer SoSerious zijn, excuses. Geniet van je dag.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nou, er gingen wel degelijk mensen serieus op in... ik bedoel, als we zo eager zijn op het tegengaan van de verspreiding van fakenews, dan moeten we dit artikel toch ook op waarde kunnen inschatten?

Thanks! En spaar me een beetje vandaag ja, ik ben jarig. 🐘🥳 En ik moet werken. 😂 Dus dat is al zielig genoeg!

Zal de volgende keer m’n bronnen beter checken als ik artikelen lees over kerels die een dildo voor een joint aanzien.

MetalGuy

Badass junkie
😂😢😂

@Mindless wa loaj oe weer goan jong...

CuriousExplorer

DF-koning

Je kunt uw nick aanpassen naar WhySerious.

Hoef je die tenminste geen eer aan te doen :tearsofjoy: :tongueclosed:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan