MAO-remmer?

maxrelax07

Belezen gebruiker
Heeft een MAO-remmer effect op weed?
Het kan misschien handig zijn als je op volle maag een spaceplakje eet :confused:

TrippyShit

Badass junkie
Ik denk niet dat je hier met wiet heel veel meer van gaat merken. Je ken zowiezo je cakeje gewoon beter op een nuchtere maag gaan eten. Maarja ik weet het ook niet zeker. Volgende reacties zullen meer ophelderen denk ik. Maar denk zelf dat het weinig zin heeft.

buzzrider

Wijs gebruiker
Toen ik vroeger anti-depressiva nam, ben ik flauwgevallen na het roken van een joint. Ik merkte niets speciaal, ik was gewoon belachelijk stoned zoals altijd vroeger. Tot ik op een moment gewoon neerging en ik een minuut later op een bankje zat. Zo snel ging het dus.

buzzrider

Wijs gebruiker
buzzrider zei:
Toen ik vroeger anti-depressiva nam, ben ik flauwgevallen na het roken van een joint. Ik merkte niets speciaal, ik was gewoon belachelijk stoned zoals altijd vroeger. Tot ik op een moment gewoon neerging en ik een minuut later op een bankje zat. Zo snel ging het dus.
Al moet ik er wel bij zeggen dat dit ook maar eenmalig was, daarna werd het enkel maar beter met nog hardere lachkicks. Kan natuurlijk ook placebo geweest zijn...

Bovenaan