1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

marihuana in alcohol (foto)

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Midlife, 16 dec 2018.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Midlife

Midlife Newbie

Hoi, Ik ben onlangs in de grote stoute stad geweest.
    In een drankwinkel deze drank gevonden zie foto , zeg eens eerlijk wordt je hier stoned/high van ?
    Of is het een stevige borrel met smaakje?
    Ivm. geen roker meer te zijn, ooit ook hasj verwarmt in olie ,en geen effect

alvast bedankt voor tips info etc.

Bijgevoegde bestanden:

• mari.jpg
      mari.jpg
      Bestandsgrootte:
      964,8 KB
      Weergaven:
      30
  2. PaddoKweker

PaddoKweker Belezen gebruiker

stoned? nee,
    dronken? gegarandeerd!

3. PaddoKweker

ik ben ook geen roker meer,
    van alles geprobeerd
    tegenwoordig bak ik space-koekjes

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Het stikt tegenwoordig van de producten met hennep/cannabis smaakje en al zeker in de hoofdstad, dit voor toeristische doeleinden.

Maar ze hebben allemaal 1 ding gemeen: geen werkzame stof, want die mag niet verkocht worden buiten de traditionele coffeeshop (ik heb het over THC, CBD mag wel elders verkocht worden voor medische doeleinden).

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie

6. Midlife

Midlife Newbie

Hoi tnx voor de info.
    Paddokweker , dronken van 1 borrel echt niet,aantal space cakes gekocht ook geen effect,dus als niet roker op zoek naar alternatief.
    Achtzes, dus gewoon het smaakje,net als soort "mayo" ala wiet bij je patatje
    De Dunne, gekocht bij een betere drankwinkel, niet direct gericht op of voor de massa
    Toppie ,allemaal hartelijk bedankt voor de moeite en reactie's

7. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Van wiet opgelost in alcohol kun je flink stoned worden, maar dan zul je het wel zelf moeten maken. Maar zal sowieso niet anders werken dan space cake. Probeer anders eens zelf space cake te maken, dan weet je ook precies wat erin zit.

8. PaddoKweker

Als je wiet (THC) in alcohol wilt oplossen zodat je stoned wordt moet je niet vergeten te DECARBOXYLEREN

HOE KUN JE CANNABIS DECARBOXYLEREN
    De meest effectieve manier om dit te doen bij het koken met cannabis is om je wiet te vermalen tot hij klein genoeg is om gelijkmatig te worden gladgestreken over een oppervlak. Leg wat bakpapier op een bakplaat, giet dan gewoon de wiet erover en verdeel het met je handen totdat het vrij verspreid ligt op het papier.

Zodra de marijuana gelijkmatig verspreid is, plaats je de bakplaat in een voorverwarmde oven op 110°C, en laat het bakken gedurende 60 minuten. Dit is normaal gezien de geaccepteerde standaard, maar je kunt ervoor kiezen om de temperatuur te verhogen en dus de tijd te verminderen, maar het bakken op een lagere temperatuur voor een langere periode wordt algemeen beschouwd als de beste manier om de potentie te verhogen zonder de goede delen te verbranden.

voor het eten\ drinken van wiet gat ik altijd uit van 0,25 gr wiet per keer eten\drinken
    het lijkt wellicht weinig maar geloof me het kan er behoorlijk op inhakken
    gisteravond trouwens pas 3 uur na inname dus ga niet zomaar bijdoseren

bron decarboxyleren: www.royalqueenseeds.nl

9. Midlife

Midlife Newbie

Hoi Paddokweker, ben maar een ouwe ,dus ook een gemaks , gebruiker, zonder teveel moeite ervoor willen te doen
    hartelijk bedankt voor de moeite om deze info te schrijven, ff een stapje teveel doch TNX very much

10. Midlife

Midlife Newbie

Psychedelibee ,de borrel die Ik gekocht heb , word je dus niet stoned van, spacecake zelf bakken gaat niet ivm. geen oven, en gekochte cake geen effect

11. Midlife

Midlife Newbie

Als laatste vraag dan maar welke verhouding hasj / lichaamsgewicht? (xtc 1:1(,5) )mg
    Tia

12. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Dat is lastig te zeggen, zeker als je een beginneling bent want het is niet gemakkelijk om er voor te zorgen dat de THC goed wordt opgenomen in je lichaam als je er mee gaat kokerellen. Maar weet wel dat als je alles goed doet een klein beetje hasj enorm potent kan zijn en dat je ook een stuk langer stoned kan zijn dan met roken.
    Daarnaast is ook van belang dat de THC snel kan worden opgenomen door je lichaam. Zo heb ik ooit eens om 21.00 spacepannekoeken gegeten om 21.00, voelde er niks van dus nog wat zitten blowen, om uur of 01.00 naar bed te gaan om rond negenen knetterstoned wakker te worden wat tot de eind van de middag duurde terwijl ik een familiedag had lol!

13. PaddoKweker

ik hou 0.25 gram wiet per keer aan als ik het eet. (0.5 gram toen ik het nog rookte)
    het begint te werken bij mij na 1 tot ruim 2 uur, het ligt er vooral aan hoe vol (leeg) je maag is als je het consumeert is mijn ervaring.
    Midlife in jou situatie zou ik eens uitzoeken waar ze wel goede spacecake verkopen.

Laden...