mascaline bewaren

mushroompiet

Belezen gebruiker
ik kan voor 25,- euro een stuk krijgen van een cactus. nu heb ik hier een aantal vragen over: hoe lang kan ik dit bewaren, hoe kan ik dit bewaren, betaal ik niet teveel?, hoeveel cm stuk moet ik krijgen en gebruiken om in een volledige trip te komen?

Dissonant

Bewuste gebruiker
20-30 cm met minstens 3cm diameter voor een volledige trip

Je kan het drogen en verpoederen, dan blijft het lang goed.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Nee

Om het te drogen snij je de cactus in schijfjes van 1cm dik en leg je deze in de zon of in de oven op een heel lage temperatuur (30 graden dacht ik)

mushroompiet

Belezen gebruiker
jah duhh..maar staat het ergens waar het goed staat uitgelegd. in stappen zeg maar. er zitten vast allemaal stekels aan want het is een cactus. maar ik moet eerst alles gaan drogen in de oven. dan de schil er af halen. dan in de blunder stoppen ofzo ? en wat moet ik met de schil doen ? snap er geen ene fuck van eerlijk gezegd. hoe en wanneer moet je het dan eten ??

Dissonant

Bewuste gebruiker
Niet teveel kapsones he Piet

Gebruiksmethoden
San Pedro kan vers of gedroogd worden gegeten of er wordt thee van gezet. Om haar vers te eten moet je eerst de doorns en het vel verwijderen. Het vel bevat mescaline en kan voor thee gebruikt worden. Je kunt het cactus vlees rond de houten kern weg-eten. Pas op voor splinters.

Traditionele bereiding
De traditionele bereiding van San Pedro bestaat uit het koken (lang) van stukjes complete cactus met daar aan toegevoegd diverse kruiden zoals: micha (Brugmansia suaveolens) en cimorillo (Coleus blumei). De toevoegingen hangen af van het beoogde resultaat van de sjamaan.

Je kunt de cactus ook droog eten. Om de San Pedro te drogen kun je haar in schijven van 1 cm snijden en in de zon leggen (of in een oven). Als de schijfjes goed droog zijn kun je de doorns verwijderen. De houten kern moet je niet eten, dit veroorzaakt splinters. Je kunt ook de te consumeren gedroogde cactus delen vermalen met een pepermolen/koffie molen en in bv een muffin mee bakken.

Tegenwoordig eet men tussen de 20gr en 50gr aan groen vel van de Peruvianus.De hoeveelheid hangt af van de persoonlijke stofwisseling. Het wordt met water gedronken en wordt regelmatig citroenzuur aan toegevoegd voor een betere opname van sommige stoffen. De schillen worden vermalen. Hoe fijner de poeder hoe kleiner de kans op braken en buikklachten.

Na 1-2 uur na consumptie zal de San Pedro zich aan je openbaren, de effecten kunnen 8 tot 15 uur aanhouden. Kenmerkende San Pedro effecten zijn: de toename van lichtgevoeligheid waardoor je bijna elk straaltje licht kunt zien, mensen en dingen zien stralen. Vergeten herinneringen kunnen terug komen, geluiden en stemmen in de verte horen, het magische licht zien. Verder emoties als lachen, huilen, schreeuwen, plezier, angst, het gevoel van liefde en liefde voor alles wat er is en niet is.

San Pedro is een magische en heilige plant welke niet voor recreative doeleinden geschikt is.

Bovenaan