• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Masters of Hardcore 2020

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik heb zojuist m'n ticket geboekt! Fck the world, I'm going!! M'n laatste Masters was precies 10 jaar geleden, gvd dat klinkt oud😂. Maar was toen 18, dus valt opzich mee toch😏. Ik GA, ik moet ik wil hier foookking heen!!!😁😁😁maxresdefault.jpg

Perenijsje

Badass junkie
Gaaf, heel veel plezier!
Ik wil wel, maar geen geld helaas.
Terwijl ze met mn gabbergroep zelfs bus geregeld hebben om vanuit hier erheen te gaan.
Maar wordt pas nadat ik vakantiegeld heb gekregen dat ik echt geld heb voor zulke grotere feesten.

Aniet_Speed

Badass junkie
Dankjewel! Ahw da's balen ja... t is ook een hoop geld hoor zat er ook over te twijfelen maar ik vind dat k dit wel verdien😁. Zoveel shit meegemaakt afgelopen jaar, plus ik werk fulltime, 1x in de 6 weken heb ik weekend, dus ga mezelf eens lekker in de watten leggen, dikke lul!😁

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik ben vorig jaar geweest, m'n eerste hardcorefeest sinds de jaren 90. Ging toen vaker naar Thunderdome e.d. Toen nog zonder drugs. Wilde weleens meemaken hoe een feest op mdma was, dus dit feest vorig jaar uitgekozen! Die decoratie daar.. echt wauw! En echt een groot feest, met mensen uit verschillende landen!

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik ben 2014,15,16,17,18,19 geweest. Alleen dit jaar zijn de tickets al super snel uitverkocht en heb ik voor dit jaar dus geen ticket. Zijn ook best wel belachelijk duur.
Je kunt nog steeds een ticket kopen hoor 😊. Wel gaaf trouwens dat je zovaak bent geweest, echte diehard😎! Ja t is duur maarja ach, k heb t ervoor over... Decibel was m'n laatste, da's belachelijk te lang geleden😂

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik ben vorig jaar geweest, m'n eerste hardcorefeest sinds de jaren 90. Ging toen vaker naar Thunderdome e.d. Toen nog zonder drugs. Wilde weleens meemaken hoe een feest op mdma was, dus dit feest vorig jaar uitgekozen! Die decoratie daar.. echt wauw! En echt een groot feest, met mensen uit verschillende landen!
Geweldig he! Ik vind die locatie ook zo fckin vet gewoon, elk rondje is anders, letterlijk🤣I LOVE IT 😍

Aniet_Speed

Badass junkie
Ga dit jaar ook weer voor het 6de jaar op rij.
1 van de dikste indoor feesten wat mij betreft.
Echt he, van alle indoor party's die ik heb meegemaakt was dit toch wel een voor in de top 3 zoiezo!😍. Lekker dwalen door die gangen daar, geweldig😂. Ik was toen ook nog m'n portemonnee verloren met al m'n geld, pinpas id kaart, ik dacht bij mezelf.. Okee ik kan me nu heel kut gaan voelen en een kut feest hebben, wat niks aan de situatie veranderd.. Óf ik ga gwn keihard los en zie t later wel weer en heb een top feestje... Nou ik koos voor het tweede, fckin vet feest gehad😁jammer van t geld en de pasjes mja fck it!

Aniet_Speed

Badass junkie
Weet iemand hoe het zit qua cancelling van MOH? I.v.m. Corona... Ik heb m'n ticket al en wil er echt heen, maar word toch beetje dubieus toch m.b.t. dat virus.... 🤔. Normaal zou ik me er niks van aantrekken hoor, maar aangezien ik tot de risicogroep behoor (longaandoening) zit ik toch zwaar in twijfel... Dood gaan, ben er niet bang voor absoluut niet, maar ik wil t ook niet persé opzoeken snapje...

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik heb besloten om niet te gaan... Jammer, maarja... naar een feestje ga ik om zorgeloos los te gaan en niet om bang te zijn om ziek te worden of erger, gezien m'n verhoogde risico...☹

Of het nu wordt afgelast of niet, voor mij is de lol er nu vanaf, kijk later in het jaar wel voor een ander feestje.. Ik geloof ook niet dat het virus over 2,5 week ineens weer verdwenen zal zijn, jammerrrrr helaas pindakaas...

BraboF

Bewuste gebruiker
Inmiddels bekend gemaakt dat het feest wordt verplaatst naar 5 september.

Is niet het eerste feest en zeker niet het laatste dat afgelast of verplaatst zal worden:(

Aniet_Speed

Badass junkie
Inmiddels bekend gemaakt dat het feest wordt verplaatst naar 5 september.

Is niet het eerste feest en zeker niet het laatste dat afgelast of verplaatst zal worden:(
Ik weet het... Ik bewaar m'n ticket, verkopen kan altijd nog tegen die tijd, heb k um iig😁

Perenijsje

Badass junkie
Ja echt super balen dat alles nu wordt afgelast :(
Gelukkig afgelopen weekend nog wel een feest mee kunnen pikken. Maar voorlopig worden het dus maar thuisfeestjes met stel vrienden.

Aniet_Speed

Badass junkie
Ja echt super balen dat alles nu wordt afgelast :(
Gelukkig afgelopen weekend nog wel een feest mee kunnen pikken. Maar voorlopig worden het dus maar thuisfeestjes met stel vrienden.
Ik heb echt elke x als ik een feestje plan de pech dat er iets gebeurd waardoor het niet door gaat😅fckin kut, mja hopelijk gaat dat kut virus snel weg, dan ga ik een keer keihard stampen op een nachtfeestje, ben er zo aan toe man!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan