1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mastruberen onder invloed van speed.

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Pompen, 26 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ben ik de enige die gewoon niet tot het hoogtepunt kan komen, tenzij ik in versnelling 7 ga voor 45minuten.
    Zo, ben ik dus wel eens onopgemerkt meerdere uren bezig voordat ik het eenmaal door heb.
    Meerdere die hoogtepunt bijna niet kunnen halen?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Bij mij is het dat ik nuchter nogal eens last heb van veel te snelle zaadlozing terwijl ik met speed zelf kan bepalen wanneer dat hoogtepunt komt, desgewenst pas na uren. Dan kan ik met speed op meerdere hoogtepunten krijgen terwijl het nuchter toch wel meestal na 1 keer klaar is voor die dag.

Dit in tegenstelling tot vroeger (jongvolwassen) toen ik ook nauwelijks een zaadlozing kon krijgen onder invloed van speed, als ik m überhaupt al omhoog kon krijgen!

3. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Nuchter heb ik ook af en toe ook maar rondje klok nodig.
    Heb dat toch liever als die hardcore die je moet ondergaan onder invloed. Is het jou wel eens gelukt om 2 hoogtepunten te krijgen onder invloed? Dat is voor mij mission impossible.

4. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Enige leuke als je uren bezig bent dat het hoogtepunt wel intens is.
    Nadat je het zolang uitsteld onbewust.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

nog wel 4 a 5 als het moet.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur

Ik word zeker snel en goed horny van speed. Mastruberen doe ik dan zelden maar de paar x dat ik dat deed onder invloed van speed (niet de eerste paar uren) kom ik zeker wel klaar. Ik moet er wel meer moeite voor doen en tis allemaal wat minder gevoelig daar beneden maar het lukt zeker wel. Meer als 2x klaar komen heb ik niet geprobeerd. Ben na 2x wel geil-af en geen zin meer. Soms komt t orgasme ook in ene heel snel zonder dat ik al het idee heb dat het bijna komt. Dus plots tijdens het mastruberen.
    Volgens mij is niet kunnen klaarkomen maar wel lang kunnen door gaan gebruikelijk bij de meeste speed gebruikers. Zeker als je vaak en veel gebruikt. Dat geldt zowel voor mannen als vrouwen.
    Edit: 1 kennis van mij (geen vriend) heeft in t verleden zoveel coke en speed gesnoven jaren lang dat ie zo goed als impotent is geworden. Als er al wat gebeurd daar beneden dan blijft ie half slap half hard. Echt een goeie harde dinges krijgt ie nooit meer. Dus ff grof gezegd: keihard neuken kan ie niet meer.

Laatst bewerkt: 26 aug 2018
    Roze Olifant vindt dit leuk.
  7. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Horny zijn is voor mij standaard bij speedgebruik, al verschilt het wel of het direct aanwezig is, of later komt door bijvoorbeeld een trigger, of uit het niets tijdens de coming down. Het is er altijd wel op de achtergrond. Als ik het voed dan kan ik het opbouwen tot onhoudbaar, en dan zijn er geen grenzen meer aan aantal orgasmies en/of hoe lang ze op zich laten wachten. Toch vind ik dat niet het leukste eraan, het uitstellen tot dat onhoudbare (dus echt uren en uren) vind ik het leukst. Merk in gevoeligheid geen verschil, de orgasmies zelf wel. Eén van de eerste keren weet ik nog goed, dat ik dacht; "Oh was dat het al?! Dat was niet zo heftig als ik gehoopt had", maar toen kwam ie pas opzetten als een golf. Echt vertraagd. Heel maf!

Roze Olifant, Iskra en De Dunne vinden dit leuk.
  8. Iskra

Iskra Bewuste gebruiker

Insgelijks.

9. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur

Speed is toch wel geil-maak drug nummero uno tot nu toe voor mij hahahaha! Ooit maar eens echt seksen op speed! :tonguewink:

ToetjesMonster, Markovig en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  10. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Eens! :tongueout::hearteyes:

Markovig en De Dunne vinden dit leuk.
  11. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Grappig, ik besef dat ik tot de minderheid behoor, maar ik ga veel liever helemaal 'in mijn hoofd' (dingen bedenken, lezen, of schrijven) op speed dan dat ik me met zoiets fysiek inspannends als seks zou bezighouden.

Krijg dan wel vaak weer een hele 'platte' manier van denken van speed, een bizarre vorm van fantasie/humor die ik nuchter nooit zou verzinnen, maar ook al hebben die verzinsels (waar ik @SanneBanne geregeld mee opzadel via chat, sorry poezewoezeltje ^^) standaard een plat thema, het is absoluut niet om horny van te worden. Sterker nog, mijn brein lijkt erop uit mij een scala aan karikatuur-achtige scènes of personages voor te schotelen die ik vooral heel erg onsmakelijk en ALLESBEHALVE sexy vind. Soort 'omgekeerde doktersroman'-idee, parodie op erotische clichés, alles waar een mens juist niet aan wil denken als-ie in de mood is, krijg ik ongevraagd gepresenteerd. Het is best opdringerig, als ik er genoeg van heb moet ik het echt bewust afremmen door m'n focus te verleggen, anders blijft het maar gaan. xD

Ik heb geen flauw idee waarom mijn hersenpan deze vreemde neigingen heeft, maar ik vrees dat de alom beschreven speedgeilheid gewoon niet aan me besteed is. :tongueout: Er zijn wel tripmiddelen (2C-B, LSD) die me in de juiste set en setting tijdelijk een horny vibe kunnen geven, het magische van psychedelica brengt me veel dichter in contact met m'n echte, eigen gevoel (dus ook dát gevoel) dan het platte obsessieve stimulantensfeertje.

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  12. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ja dit. Volgens mij heb ik echt werkelijk nog nooit geprobeerd klaar te komen met pep op. Maar meestal sta ik dan ook op een festival. En daarna ben ik gewoon doodmoe en naar de klote. :P

Also blijven we dit hardnekkig mastruberen noemen ipv masturberen?

Casaan en Roze Olifant vinden dit leuk.
  13. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Grappig topic :)
    Mijn ervaringen met speed stammen nog uit de tijd dat ik nog maagd was. Ha ha.
    En masturberen deed ik er zeker niet op, daarvoor was de interesse in diepe verre trips te groot.
    Tegenwoordig sluit ik niet uit dat een enkele keer ik speed in mijn neus gesplitst krijg via versneden coke (zonder dat ik dat wil dus) maar om nou te zeggen dat ik er geil van word, nee... Op coke gaat seks prima, op speed geen ervaring mee.

14. Tevil19

Tevil19 Belezen gebruiker

Ja, heel herkenbaar. Het is vaak wel een tijdverspilling en voel me daarna ook vaak erg vies. Klaarkomen voelt dan wel als een explosie.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...