1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mcPP

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Serenity, 1 mei 2009.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Serenity

Serenity Badass junkie

Nou mensen. Mijn koniginnen nacht was héérlijk. Ik had pilletjes van Lauu gekregen en my god wat waren die goed.
    Nu had ik de volgende dag (sowieso niet zo slim, maar ach, ik wilde naar de kenker) een pilletje gekregen van een goede vriend van me. Hij zei er nog bij dat ze heel goedkoop waren en dat de kwaliteit niet echt geweldig zou zijn.. Nou, ik heb het geweten. Ik ben de HELE nacht fucking misselijk geweest en heb de hele boel ondergekotst met iets wat verdacht veel op bloed leek. Maargoed, het kon ook de cola zijn... Ik was immers space. Ik heb ook ontzettend raar 'getript'. Niemand mocht me aanraken, en ook niemand mocht met me praten.. Ik kon het anders niet aan om in gezelschap te zijn, maar het is ook niet in me op gekomen om gewoon lekker eerder naar huis te gaan. Normaal ben ik behoorlijk knuffelig, springerig en wild van een pilletje dus de jongens snapten er ook helemaal niks van.
    Ook had ik een behoorlijke hoeveelheid (erg goede) pep op en ik dacht dat de misselijkheid zou kunnen komen door een flinke bult pep in één keer. Maar later, toen ik eindelijk in bed lag, bedacht ik me dat ik daar zeker wel tegen kan, van pep wordt ik nooit misselijk. Ik krijg hoogstens wat hoofdpijn.
    Toen bedacht ik me, natuurlijk. Het is mcPP.

Jezus wat een tyfusviesegorerotzooi! Die vriend van me kan er ook weinig aan doen, ik had hem nog gebeld of ie wist wat er eigenlijk in zat maar hij had ze niet bij z'n 'gewone' dealer gehaald maar bij iemand anders, om een bepaalde reden.
    Maar damn, dit heeft wel even m'n ogen geopend. Ik koop nog zo'n pilletje van die vriend van me, en ik laat het testen. Ik wil dolgraag weten of mijne donkerbruine, of eerder donkerrode, vermoeden klopt.

Nu had ik naast dat ik dit verhaal wilde delen, nog een vraagje aan jullie.
    MDMA wordt normalitair gemaakt met PMK, toch? En wat ik had, was MDMA gemaakt met mcPP? Of was het totaal geen MDMA, en is mcPP de gehele vervanger van MDMA?

2. Exceptional Insight

Exceptional Insight DF-koning Emeritus Mod

en wat is de moraal van dit verhaal..

(en nee, dit was gewoon mCPP, geen mislukte mdma)

3. Serenity

Serenity Badass junkie

Net als heel veel andere topics heeft dit verhaal niet echt een moraal. Het heeft een ervaring die ik graag wilde delen en een vraag waar ik graag antwoord op wil.

En anders, heel veel succes met het verwijderen van alle posts/topics zonder moraal. We zien je over een jaartje wel weer terug.

:wave:

4. Exceptional Insight

Moet ik het nog gaan verklappen ook, de moraal van dit verhaal..: LAAT JE SHIT TESTEN!!!one!11!

5. Serenity

Serenity Badass junkie

Is dat niet de moraal van bijna ieder topic in het XTC subforum? :wink:
    Maar anyways, niemand hoeft erop te reageren of wat dan ook, ik wilde het gewoon kwijt.

6. Solidius

Solidius Badass junkie

7. Exceptional Insight

Dat scheelt inderdaad niet veel

8. Nienke

Nienke Newbie

Iedereen zit zo te zeiken, je moet je shit ook indd wel laten testen. Maar als je zelf geen connecties hebt en je staat op een feestje en wilt graag wat...ja en het gaat mis en je bent niet zo n drugskenner als jullie allemaal wil je graag even weten hoe en wat en aangezien jullie er zo n verstand van hebben is dat perfect hier!!!!!!!!!!!!! Dus help haar gewoon een handje of houd je giegeltje gewoon!!!!!!!

Ik had ook een nare ervaring, maar wel ietsje anders. Lees m maar eens:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=20693

9. honingolie

honingolie Bewuste gebruiker

Lesson learned I guess? :P

mCPP is een piperazine, en veel goedkoper om te produceren dan MDMA. Daarnaast staat het in veel landen niet op de lijst met verboden stoffen en is er dus makkelijker aan te komen. Er is voor de productie van mCPP geen PMK nodig, de MDMA 'grondstof' (precursor) die streng is gereguleerd.

10. Exceptional Insight

We kunnen haar niet helpen, het leed is al geleden. Als je deze dagen op een feestje zomaar alles aanneemt dan vraag je er wel een beetje om. En ook een kenner kan een echte niet van een neppe pil onderscheiden, totdat het begint te werken en ja, dan is het te laat hè (:

11. Serenity

Serenity Badass junkie

^ Klopt zeker. Ik moet mijn impulsieve gedrag maar eens afleren... En daar heb ik nu een begin mee gemaakt :openmouth:

@ Nienke, in jouw ogen ben ik misschien aan het zeiken, maar heb dit verhaal hier ook gepost zodat andere mensen die ervaring óók kunnen lezen en hopelijk nog een beetje meer worden wakker geschudt. :)

12. psych-out

psych-out Bewuste gebruiker

een van de grondstoffen voor de aanmaak van mdma komt uit china,
    maar omdat daar de olympische spelen waren zijn de veiligheids controles veel strikter geworden
    en kan de grondstof niet meer zo gemakkelijk naar Nederland worden vervoerd.
    xtc sterft lichtjes uit, maar dat willen de dealers niet dus gooien ze er maar rotzooi in zoals mcpp , waar je dus enorm ziek van kunt worden.

50% van de xtc pillen in heel Nederland zijn vervuild.
    In Amsterdam zelfs 90% ( was, ik denk een 2 weken geleden op spuiten en slikken )

Daarom: laat altijd je pillen testen
    succes ermee

13. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Lekker voor je, verdiende loon om onbekende pillen in je mond te duwen.
    Als er een fles drank midden op straat staat drink je die toch ook niet op?

Trouwens, je doel van je dag was gelukt.
    :)

14. Serenity

Serenity Badass junkie

Het is me zéker gelukt.
    Jeetje, al die verwijten hier :tearsofjoy:
    Wees blij dat er nog een verhaal over mcpp op internet staat jongens...

15. honingolie

honingolie Bewuste gebruiker

Ik wou dat er meer verhalen verschenen over bergen hagelwitte 84% mdma kristallen en 160 mg knallers.. (:

16. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

Laatst ook meegemaakt. Kreeg een pilletje, nog mensen gebeld die em die week daarvoor op hadden. Geen knallers maar prima te doen. Halve genomen samen met een vriend van me en in het begin leek het nog mdma maar dat was na 5min ook weer weg en toen was het meer alsof een normaal pilletje uitgewerkt was. Negatief gevoel, totaal geen energie, vies gevoel in mn maag.. Heb het ook geweten, neem nooit meer zomaar een pilletje die ik niet ken :P De tijden dat je dat risico een keertje kon nemen zijn echt voorbij :rolleyes:

17. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

't Is geen verwijt, maar ik probeer je (overbodig) duidelijk te maken dat 't gewoon stom was om te doen :P Zoals ik al zei, je pakt toch ook geen geopende fles drank midden van de Dam bijvoorbeeld ook al zei je vriend dat ie gisteren nog heel goed smaakte?
    Beter staan er trouwens geen verhalen over mcpp op internet,
    dan zou er een stuk minder in omloop zijn :)

18. kiekert

kiekert Bewuste gebruiker

Ik snap uberhaupt niet dat je je eigen domme zaken zo op internet verkondigd. Verstandige mensen testen hun zooi, achterlijke domme mensen laten feestjes verpesten door hun zooi.

19. Serenity

Serenity Badass junkie

Ochochoch.. wat zijn we allemaal lichtgeraakt door een verhaaltje..
    En ik denk niet dat er mcpp in de omloop is doordat het op internet staat... Het staat juist op internet omdat het in de omloop is... Ook zonder internet maken die peeps pillen met mcpp.

20. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Ik bedoelde, als er geen mcpp in omloop was stond er vast ook niet zoveel van op internet.
    En je maakt een topic, logisch dat er veel reacties komen positief of negatief.
    Wat voor reacties zou je dan willen?
    "Oh wat leuk dat je mcpp had!"
    "Leuke avond zo te horen!"
    Daar heb je toch ook niets aan?

21. Serenity

Serenity Badass junkie

Natuurlijk staat er weinig over mcpp op internet als het niet in de omloop is... maar ik snap je redenering naar mijn topic dan niet helemaal :confused:
    Anyway, nut van dit topic was om mensen weer rijker te maken met kennis over ervaringen van mcpp. Stel iemand neemt eens een pilletje zonder te testen (natuurlijk dan erg dom maar het zal vast nog eens voorkomen bij iemand) en hij voelt zich raar, dan weet diegene in ieder geval dat de kans groot is dat het mcpp is en dat hij/zij het gewoon rustig uit moet zitten.

22. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Voor die ervaringen hebben we nog een apart topic :P
    En hoe bedoel je
    ?

23. tomz0r

tomz0r Badass junkie

mCPP in combinatie met MDMA is bijna een garantie op misselijkheid. Snap niet wat die mensen zeuren dat ze dit topic niet moest schrijven. Geeft duidelijk aan wat voor troep mCPP kan zijn.

24. Serenity

Serenity Badass junkie

^ban?

25. Kees Klapkaak

Kees Klapkaak Bewuste gebruiker

26. Serenity

Serenity Badass junkie

Die post waar ik naar verwees is al weggehaald :wink:

27. psych-out

psych-out Bewuste gebruiker

mCPP ( meta-chloorfenylpiperazine )

ook bekend als meta-chloorfenylpiperazine, mCPP is een op piperazine gebaseerde serotoninereceptoragonist. De stof verscheen eind 2004 op de Nederlandse drugsmarkt. Het middel wordt gebruikt als legaal alternatief voor amfetamine-achtige drugs, zoals XTC.
    Door de serotonerge werking van mCPP zijn interacties met andere serotonerge middelen, zoals XTC of selectieve serotonine-heropnameremmers (antidepressiva) kan een serotoninevergiftiging optreden.

symptomen van mCPP:
    mCPP geeft alleen een bewustzijnsveranderend, entactogeen effect (het 'love-gevoel' van XTC ) en minder een oppeppend effect. Mogelijk heeft mCPP een meer hallucinogeen effect dan MDMA. Naast de MDMA-achtige effecten melden gebruikers ook vervelende neveneffecten, zoals misselijkheid, angst, duizeligheid en verwardheid. De bloeddruk, hartslag en lichaamstemperatuur kunnen licht stijgen.

In tegenstelling tot MDMA is mCPP vermoedelijk niet schadelijk voor de hersenen. De effecten van mCPP komen iets trager op gang dan die van XTC (MDMA) en kunnen 4 tot 8 uur aanhouden.
    Overdosering kan leiden tot rusteloosheid, zweten, oververhitting en mogelijks het zogenaamde serotoninesyndroom. Dit is een levensbedreigend syndroom dat zich kan voordoen wanneer de hoeveelheid serotonine in de hersenen te groot wordt. Mogelijke symptomen hiervan zijn onder meer opwinding, verwardheid, misselijkheid, spierspasmen, diarree, oververhitting en lage bloeddruk.
    drink daarom ook altijd om elk uur een glas water, zo beperk je de risico's.

conclusie : LAAT JE PILLEN TESTEN

Laden...
Vergelijkbare Topics - mcPP
  1. Gstylo074
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    390
  2. misterdrug
    Reacties:
    2
    Weergaven: