MDA; Hallicuneren MDMA?!

WappieJ

Newbie
Hallo,

Ik heb inmiddels gelezen dat van de hoeveelheid MDMA die je inneemt 7% ongeveer wordt overgezet in je lichaam naar MDA waardoor je kan hallicuneren en gewoon al die vage dingen kan zien! Nou vroeg ik mij af of je ook gewoon MDA kan kopen of dat ook gewoon op de markt is?
Ik hebt nu 5x MDMA gebruikt en af en toe wel een beetje van zitten spacen, maar nooit zo heftig als ik sommige verhalen lees of hoor van bekenden. Ik denk of miss wel weet dat als ik van MDMA zo hard wil spacen (hallicuneren e.d.) waarschijnlijk mijn dosis moet verhogen. Weet iemand toevallig hoeveel MDA je moet hebben om zo erg te gaan spacen het zal niet goed voor je zijn, maar ik wil het een x doen. Overigens houd ik altijd netjes 3 maanden er minimaal tussen behalve afgelopen zomer op een festival heb ik de day-after nog een pilletje in de nacht genomen. En mijn hoogste dosering ooit was die nacht ervoor en dat waren 2 roze eekhoorntjes, ik hebt ze zelf niet getest (eigk slecht ja) maar ze kwamen van een betrouwbare bron, die me vertelde dat de spreiding ongeveer op 160-180mg lag.
Dus iemand hier weet 't vast wel hoe ik ook nog zon onvergetelijke ervaring kan meemaken, bij voorbaat dank! :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kan je niet vertellen hoeveel MDA je nodig zou hebben, maar heb dat zelf ervaren met 200mg die ik nam toen ik een tijd wakker was en moe de mdma nam. Weet nog goed dat ik 24uur na ik wakker werd en onder invloed was met wiet erbij vreemde dingen zag, en de hele groep zag toen maffe dingen. Slaaptekort/moeheid hielp altijd bij mij met wiet erbij.
Hopelijk heb je er wat aan!

Tufnut

Badass junkie
Mocht je ooit MDA hebben dan zou je met zo'n 120 mg een goed effect moeten hebben. Uitgaande van die 7% (welke ik alleen maar op fora zonder bron of uitleg voorbij zie komen) zou je dus ruim 1700 mg xtc moeten gebruiken om het MDA effect te bereiken. Voor iemand van 100 kg is dat 17 keer zijn gewicht. Is wel een beetje overdreven als je weet dat 1 a 2 mg geldt als richtlijn voor een avond verantwoord gebruiken.

Die 7% heb ik nooit in een wetenschappelijke bron mogen lezen en bovenstaande berekening daarbij maakt dat ik het naar het land der fabels durf te verwijzen.

WappieJ

Newbie
Oké vermoeidheid en blowen helpt dus. Klinkt logisch, toch bedankt. Ik moet zeggen dat ik ook wel erg hopen lopen spacen na een avondje kristallen en daarna al onderhand in de ochtend een 10tje haze zitten wegroken met z'n 3en.

Verder zijn er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA.[bron?] Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.
Het staat zelfs op wikipedia, weliswaar zonder bron! :confused:
Als ik jou theorie begrijp zou het kunnen lopen, hoe hard zou je spacen/hallicuneren van die 120mg MDA? Is er een drug waar het mee te vergelijken is? 2CB of truffels misschien toevallig of heb je er geen ervaring mee?
Ik heb wel van vrienden vernomen die vroeger achterlijk veel pillen dan namen, mitshubiti's volgens mij, dat ze er toen soms echt wel 10 op handen in 10 uur en dan echt hard hallicuneerde, maar dat je van 4 pillen ongeveer nu ook wel hard zou spacen.
Ik zit te denken misschien ligt 't ook meer aan de setting en moet je meer op zoek gaan naar die space ipv feesten of iets. Maar toch misschien binnen een jaar een x wat meer pillen nemen dan 2 op een avond ook al is dat wel verschrikkelijk slecht, maar het zou wel leuk zijn. Of toch maar gewoon een psydelic-drug pakken die daarvoor zijn, haha ik zie wel.

Tufnut

Badass junkie
MDA is MDMA met een iets meer trippy inslag. Ik heb er zws wel ervaring mee, maar omdat ik ooit jong en onbezonnen was heb ik niet altijd alles wat ik heb gebruikt laten testen. Zeker weten is er dan niet bij he.
120 mg is een gebruikelijke dosis; een leuk effect dus voor de gemiddelde gebruiker.

Als jij extra pillen wil gebruiken moet je dta verder zelf weten. Mij lijkt het beter je aan een gangbare dosis (1a2 mg per kg op een avond) houden en voor het trip effect een keer iets anders proberen.

WappieJ

Newbie
Ja ik zie wel hoe 't loopt, wat jij zegt is wel het beste maar miss laat ik me ooit nog wel een x ver gaan of komt 't zo. Dan maar wat anders proberen te regelen daarvoor. Thanks voor de antwoorden.

Wij hebben dit weekend ook voor het eerst kristallen gedaan....

wat een belefenis!!! helemaal top

Hebben ongeveer 1 gram met 3 man verdeeld en ik ging goed... vooral na een uurtje of 5-6 flink aan het hallucineren! * we hebben steeds bijgepakt

We hebben erbij ook gedronken maar verder geen wiet of wat anders... Ik heb onderhand best
al vanalles uitgeprobeerd en gebruik wekelijks maar zoiets lekker als dit heb ik nog nooit meegemaakt :grin: totaal niet verwacht!

Ik had met name een extreem love gevoel, heerlijk zin om te knuffelen en te doen en ik vond
echt alles en iedereen leuk en gezellig haha.

Kristallen zou ik wel echt alleen aanraden om te doen bij iemand thuis met relaxte mensen en leuke muziek / tv... wij hebben 7 uur lang aan een stuk de lama's gekeken... heerlijk!

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Vroeger toen ik nog jong, onwetend en onverantwoordelijk was hallucineerde ik elke keer dat ik MDMA (pil vorm) nam. Het nadeel was dat ik elke keer rond de 1 gram MDMA in mijn mik had zitten. NIET DOEN!

Bovenaan