• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA & 2C-B: heerlijk lekker flippen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

SneeuwStorm

Experimenterende gebruiker
Wie: B (ik, man, midden vijftig, 1.75, 73 kg) en J (partner, vrouw, begin vijftig, 1.70, 62 kg). Allebei gezond, fit en nog steeds hard aan het werk. Maar niet het afgelopen extra lange weekend!
Wat: per persoon T+0:00 90 mg MDMA, T+1:00 30 mg MDMA, T+2:15 15 mg 2C-B
Waar: thuis, what else..
Ervaring: negen jaar relax gebruik MDMA (4 tot 5 x per jaar), coke (8 x per jaar) en Champagne (12 x per jaar). BTW, coke en Champagne laat zich goed combineren; als je heel voorzichtig met de coke doet, dan is er veel mogelijk (censuur - beter geen report). Hoe dan ook, eerste keer 2C-B dus.. Nooit te oud om te leren.

Vooraf
Veel dank aan dit forum. Lees al een tijdje mee en heb het nodige geleerd over drugsdingen. Tijd voor een tegenprestatie.

Setting
In deze Corona periode moeten wij er toch het beste van maken. Vandaar het idee om voor de tweede keer in deze C-tijd een thuisfeest met z’n tweeën te organiseren. Wij missen ook de clubs en de festivals en hebben nog meer begrip gekregen voor de jongere generaties die dit allemaal nog veel meer moeten missen. Voor wat betreft de setting zijn wij ietwat gespannen, maar wel goed uitgerust en vier uur van te voren gegeten. De kamer is een klein beetje verbouwd, de salontafel is laserstatief geworden met daarop een eenvoudige RGB laser, het vloerkleed is ons danstapijt en de muziek komt uit een niet verkeerde speakerset. Verder vier – in deze volgorde – YouTube deephouse sets van Stephan Jolk (Canyon in the clouds), Mees Salomé (live from De Marktkantine 27 March 2020), Patrice Bäumel (Denon DJ x Beatport LINK'd Sessions) en voor na de flip Lane 8 (Sunrise Set - Grand Lake, CO). Verder nog vier knuffels op de bank gezet en een flamingo poster opgehangen.

De MDMA is afkomstig van geteste Dutch Bananas (220 – 230 mg) en redelijk nauwkeurig afgewogen met precisie weegschaal en verdeeld in de juiste porties. Hetzelfde geldt (bijna) voor de 2C-B. Ook deze was getest (10 mg), helaas wel met een onbekende stof. Tja wat doe je dan.. huilen kan altijd nog; gaan met die “banaan”. Laat die oudjes maar aankloten.

19.00 (T+0:00)
Alle bejaarden zeggen “ja” tegen MDMA en geen “nee” tegen 2C-B. Droppen dus. Daarna nog een snelle douche, een flesje water pakken en de eerste set opzetten.

19.30
Wow die set van Stephan is mooi! Bijna gelijktijdig verplaatst de MDMA zich naar onze kopf en de rest van ons lijf. Heerlijk lekker dansen op ons eigen danstapijt (vloerkleed). Danstapijt is deze keer het gevonden woord. Bij het vorige “feestje met z’n tweeën” in november was het Grapperhaushouseparty. Best grappig die woorden bedenken. Die verbondenheid en liefde is niet normaal. Wat blijft dat spul magisch. Dansen en elkaar de liefde verklaren in combinatie met de steeds mooier wordende laserprojecties.

20.00
Klein dropje van 30 mg MDMA extra voor ons allebei. Het dansen golft in intensiteit van uitbundig tot knuffel- en zoendansen. We voelen ons super! We zouden veel meer mensen deze ervaring gunnen. We spreken uit dat de wereld er dan veel liever uit gaat zien. Jammer van MDMA is dat de tijd zo snel lijkt te gaan en voor we er erg in hebben is het tijd voor de nieuwe spannende ervaring.

21.15
Gaan met die aap. We droppen tegelijk anderhalve donkergrijze Mojo Jojo (jaja die zijn niet helemaal zuiver). Vervolgens houden we toch nog wel een tijdje het liefde- en dansgevoel vast. Tot 22.00 (T+3:00).. Niet normaal! Exact tegelijk zien we de laserkleuren en projecties veel feller worden. We lopen naar de laser figuren om elkaar aan te wijzen welke het felst zijn. En wat denk je, het klopt precies. Hoe kan dat? 2CBaby! Het is echt niet normaal. Zo mooi en scherp! We zitten precies in dezelfde space. We zien de laserprojecties in 3D veranderen (zonder rookmachine), de stipjes veranderen in wormpjes, figuurtjes, Chinese tekens en zonder die rookmachine zien we ook “echt” rook. Of beter wolken en dan helemaal synchroon. Meerdere keren vraag ik: “hoe is het mogelijk?” O ja voor ik het vergeet, ik heb een lichte bodyload (niet onprettig) en bij J is er helemaal geen sprake van bodyload.

22.15
We dansen niet meer, maar staan stil en zijn aan het zoenen. Het meest bijzondere moment is voor mij daar. Tijdens het zoenen smelten onze tongen en monden in elkaar (beter kan ik het niet omschrijven) en gaan onze hersenen (of beter geesten) naar 1 mond (of hoofd). We voelen weer precies hetzelfde. Twee geesten in één smeltende formule. We zitten samen in één soort van hoofd zonder verder iets. Het zijn onze “denkvermogens” in een vreemd hoofd. En die vreemde omgeving voelt heel veilig. Misschien is dat de beste omschrijving. Dat is ook het moment dat de tijd bijna niet meer verstrijkt. We kunnen niet geloven dat we zoveel doen, zoals door de kamer lopen, zoenen, naar de bewegende flamingo kijken (met hele scherpe veren) en dat de tijd bijna stilstaat. Twintig minuten in onze hoofd zijn twee minuten op de klok. Ik weet dat ik hardop vraag: “hoe is dat mogelijk en wanneer halen we deze tijd weer in?” In retroperspectief vraag ik mijzelf nog steeds af hoe dit precies werkt.

22.40 (denk ik)
Vanaf nu gaat het staan en dansen ons wat minder af. We pakken een deken en gaan eerst op de hocker zitten. De muziek gaat nu vreemd doen. Weer horen we tegelijk de muziek in toonhoogte zakken en lijkt het van onder water te komen. Irritatie ontstaat ook tegelijkertijd bij een track van Anderholm (Sanctify); we vinden het langdradig en super eentonig. Bij een track van Avoure & Hexlogic (Wonder) komt de elektrische gitaar zo heftig in dat we schrikken, maar vinden het vervolgens wel fantastisch en het duurt best lang. Zeldzaam in een deephouse set :wink: Bij het terugluisteren – de volgende dag – blijkt het gitaarstukje maar heel kort ( 9 seconden) te zijn. Geestig.

23.00 (ongeveer)
Voor het eerst lopen we niet helemaal synchroon meer. Ik zie bewegende vormen in de kamer en op TV (YouTube Lane 8 ) J ziet dat ook wel, maar gaat wat dieper. De muziekgolven van de muziek worden bij haar zichtbaar en lopen door in het water van Grand Lake. Moet heel bijzonder zijn. Ik loop naar de badkamer, weet eigenlijk niet waarom.. Bij terugkomst zie ik J met haar ogen dicht en met haar handen zachtjes bewegingen maken. Ze ziet - met haar ogen dicht – drie roze zachte monden die langzaam bewegen. Met haar handen probeert ze de monden zachtjes naar haar toe te halen. “Kom maar hier.” Ik begin wat trek te krijgen en haal een bakje fruit. J probeert één aardbei, maar vindt deze niet te pruimen. Ik eet in no time de fruitbak leeg. Heerlijk lekker!

23.30
Ik begin moe te worden en J heeft zin in een ijsje. We gaan samen naar de vriezer en halen er twee perenijsjes uit. Het eten is heel bijzonder. Het is net of er iets lekkers uit een andere wereld onze ruimte (mond) in komt. Hier merken we wel allebei weer hetzelfde.
00.30
We komen langzaam bij en om 00:30 besluiten we rustig aan naar bed te gaan.
Slapen prima tot 8 uur de volgende ochtend.
De volgende twee dagen gaat alles nog prima. Beetje nietsdoen en nagloeien.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oh dat klinkt inderdaad heeeeeeeerlijk! 😍 Super dat het zo fijn was.

Oudjes aan de top. 👵🏻👨🏼‍🦳😋💪🏼 Zelf ook alleen maar goede ervaringen met deze combinatie, is alweer lang geleden voor mij, een nexusflip. Die twee stofjes versterken elkaar echt en zorgen voor een heel toffe synergie. Wel vond ik de dosering een aandachtspuntje: niet te hoog. Althans, mijn ervaring is dat je beide een stuk lager dan normaal kunt doseren. Hoe hebben jullie dat beleefd? Jullie doseringen komen vrij hoog op mij over, maar ik weet niet wat jullie gebruikelijke dosis van MDMA en 2C-B is.

Bedankt voor het leuke en enthousiaste report. ^^

* Edit: Had er even overheen gelezen dat dit je eerste keer 2C-B was. Dan vind ik een dosis van 15 mg in een flip met een flinke dosis MDMA wel gewaagd. Maar goed uitgepakt in jullie geval dus. :)

SneeuwStorm

Dank!
Normaal doseren wij MDMA 90 mg + ½ x lichaamsgewicht. Dus zo tussen de 120 en 130 mg per persoon. 2C-B is voor ons inderdaad nieuw. Beetje afgegaan op diverse ervaringssites, waaronder DF.

Wowflow

Leuk report!

Zelf zweer ik tegenwoordig ook bij de nexusflip. Nu 2x gedaan en bevalt super. Door de nexusflip voorkom ik dat ik voor de 2e keer mdma bij neem. Scheelt enorm voor de kater, al neem ik alsnog 2x lichaamsgewicht (bij enkel mdma zat dat tegen de 3x). Ook heb het idee dat je door de 2cb een lekkere afterglow kan krijgen.
Wat ik ook lees in je report, en herken bij mezelf, is dat je het idee had bij het nemen van de 2cb van; "aii nu is het al weer voorbij". Terwijl dat helemaal niet zo is, de ervaring met 2cb is ook super, maar met het nemen van 2cb sluit je toch het hoofdstuk mdma voor die avond af.

Edit:
Ketamine bumpen vanaf 2/3 uur na inname 2cb is ook heel lekker, maar dat is voor jullie misschien voorlopig nog even toekomstmuziek, omdat je 2cb net leert kennen en nog geen ervaring met ketamine hebt.

SneeuwStorm

Klopt helemaal dat “ahh wat jammer dat het voorbij is” hebben we nu totaal niet gehad. Wel was het echte liefdesgevoel na de flip weg. Omdat de wereld zo bijzonder en anders was, hebben daar geen moment mee gezeten.

SneeuwStorm

Paar dagen verder nu. Moet zeggen dat de jetlag van deze geweldige reis wel wat tegenviel. Een aantal dagen last gehad van duizeligheid, somberheid en slechte dromen. Veel meer gedoe dan we met alleen MDMA (120 - 130 mg per persoon) gewend zijn. Iets om rekening mee te houden. Of de volgende keer iets lager doseren, of gewoon accepteren dat we beginnende flippers zijn. Vanaf vanochtend is alles weer een beetje normaal geworden.

Maar... ook nog een zeer positieve ervaring opgedaan. Ik heb midden december COVID-19 opgelopen, drie dagen behoorlijke griepverschijnselen gehad en op de vierde dag raakte ik mijn reuk- en smaakvermogen kwijt. Rond de jaarwisseling kwam het weer wat terug, maar helemaal goed is het niet meer gekomen (plus/min 80% van wat het was). Tot de dag na onze trip. Bij het ontbijt merkte ik al dat de ei met kaassmaak mega goed was. Heel bijzonder en misschien toevallig, maar ik zit gewoon weer op 100 procent (voor mijn gevoel zelfs op 110%) reuk- en smaak. Kijken of ik deze bevinding ergens in een medisch forum kan droppen. Wie weet is het wat.

Zeehond

Bewuste gebruiker
Geweldig leuk om jullie report te lezen!
Top dat jullie dit samen doen en samen genieten.
Ben zelf net boven 50 en mijn vrouw iets er onder, dus ik vind het altijd leuk om dit soort reports te lezen van ‘onze’ leeftijd.

Gaaf van die laser, wij gaan volgende keer ook ons lichtorgel van zolder halen.

De Flip hebben we zelf nog nooit geprobeerd, we doen tot nu toe of alleen mdma of 3-mmc.

Zo’n Flip staat nog op ons programma een keertje 😉.

Eerst gaan we 1p-lsd proberen bij een goede gelegenheid.

Eva_Eva

Newbie
Wat een heerlijk verslag! Wij willen komend weekend gaan flippen, dus was op zoek naar dit soort verslagen. De setting zal vergelijkbaar zijn. Qua dosis dacht ikzelf aan een halve X (getest op 185) en een halve 2CB (getest op 13). Ben echt super nieuwsgierig!

Mijn enige twijfel is nog of je niet teveel uit de X-flow wordt gehaald.

whitesugar

Bewuste gebruiker
Leuk tripreport! Ook herkenbare dingen, vooral die tijd die stil lijkt te staan. En wat ik zelf ook lekker vind om te eten is chocola, proeft geweldig😍

SneeuwStorm

Mijn enige twijfel is nog of je niet teveel uit de X-flow wordt gehaald.
De flip merk je echt wel. Tenminste wij hadden allebei hetzelfde gevoel. Van veel liefde en dansen (X-flow), naar een enorme verwondering. Wat echt mooi is dat je het “wat jammer dat de MDMA aan het uitwerken is” niet hebt.

Chatje

Newbie
Over het terugkomen van je reuk hebben wij een soort vergelijkbaar verhaal na trippen: mijn vriend heeft een herseninfarct gehad in 2019 en kon voor die tijd altijd muziek zien in kleuren. Na dat infarct niet meer, totdat hij eind vorig jaar een keer 2cb nam. Lijkt toch dat 2cb iets kan heractiveren ofzo.

SneeuwStorm

Over het terugkomen van je reuk hebben wij een soort vergelijkbaar verhaal na trippen: mijn vriend heeft een herseninfarct gehad in 2019 en kon voor die tijd altijd muziek zien in kleuren. Na dat infarct niet meer, totdat hij eind vorig jaar een keer 2cb nam. Lijkt toch dat 2cb iets kan heractiveren ofzo.
Geen idee, wel bijzonder. Ik heb het gemeld bij reuk en smaakcentrum gelderse vallei. Wie weet hebben anderen er ook wat aan.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan