MDMA 2x in de week?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hai,

ik heb net gr mdma opgehaald en wil eig zo beetje nemen. Niet veel maar klein beetje. Alleen ik ga vrijdag ook al met iemand mdma doen.. kan ik het 2x in de week doen of moet je echt die paar weken wachten voordat je weer mdma neemt? Iemand advies?

Groetjes

CuriousExplorer

Badass junkie
Hai,

ik heb net gr mdma opgehaald en wil eig zo beetje nemen. Niet veel maar klein beetje. Alleen ik ga vrijdag ook al met iemand mdma doen.. kan ik het 2x in de week doen of moet je echt die paar weken wachten voordat je weer mdma neemt? Iemand advies?

Groetjes
Sowieso wachten.
Te lui om uitgebreid te antwoorden.
Maar bovenstaande !!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja, daar is tie weer, de handleiding! Lees m even goed door waarom je beter kunt wachten en hoe je mdma juist gebruikt. Teveel te vaak verkloot je het echt voor jezelf. Plus dat het heel schadelijk is. Ook een beetje nemen belast je serotonine huishouding al volop.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik denk dat een klein beetje wel kan. Een proefje. Maximaal 50 mg. Dat zal geen invloed hebben op je ervaring verderop in de week.

Maar of je van 50 mg nu zoveel gaat voelen..

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Ja, daar is tie weer, de handleiding! Lees m even goed door waarom je beter kunt wachten en hoe je mdma juist gebruikt. Teveel te vaak verkloot je het echt voor jezelf. Plus dat het heel schadelijk is. Ook een beetje nemen belast je serotonine huishouding al volop.

Hoeveel zou deze al geplaatst zijn in verschillende topics? Terwijl het toch al een algemeen geweten zou moeten zijn ^^

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan