hangt van de beveiliging af die ze in gehuurd hebben dus ja er kunnen honden staan van particuliere beveiliging en die mogen sws je tas doorzoeken en fouilleren zeker als die hond aanslaat en het kan ook zo zijn dat er politie bijstaat bij de ingangs controle je weet het nooit met geluk heb je alleen een paar beveiligers staan die in je tas kijken en even oppervlakkig fouilleren voor wapens met peg hebben ze drugs honden of de politie staat er bijik ga 16 april naar Charlotte De Witte en neem mdma mee, maar ben wel echt effe aant flippen over de security... Iemand een idee hoe dat gaat zijn? Politie, honden? help (is trouwens eerste keer dat ik naar echt zo'n groot evenement ga + eerste keer mdma
Zoals bij je ballen, kut, tieten of in je sok. Die plekken zullen ze het echt nooit vinden 🤷♂️De kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden. Gewoon stoppen waar ze het niet vinden bij een routine fouillering en als je je zakken en tas moet legen.
hmm ja, daar ben ik me ook wel van bewust. Maar ik ken mezelf en weet dat zodra ik een hond zie, ook al weet ik rationeel gezien dat dit wellicht geen drugshond is, ik echt zwaar ga doordraaien haha. Zou er een grote kans zijn dat ze ook 'normale' honden er zetten, om mensen af te schrikken of zo? Of zal het waarschijnlijk gewoon wat in je spullen kijken zijn? M'n vriendin steekt het in haar bh en je kunt het echt niet voelen zitten als ze zouden fouilleren, dus daar maak ik me ook niet druk om. Maar die honden, pfffDe kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden. Gewoon stoppen waar ze het niet vinden bij een routine fouillering en als je je zakken en tas moet legen.
Weet niet hoe dat in België zit maar heb in Nederland nog nooit honden bij festivals gezien en ben wel naar een aantal grote geweest.Maar ik ken mezelf en weet dat zodra ik een hond zie, ook al weet ik rationeel gezien dat dit wellicht geen drugshond is, ik echt zwaar ga doordraaien haha. Zou er een grote kans zijn dat ze ook 'normale' honden er zetten, om mensen af te schrikken of zo?
De kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden.
Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten.Politie, honden?
Ja, wauw, het was echt ongelofelijk. De fouillering was inderdaad erg belabberd haha, had me inderdaad zorgen gemaakt om niks. Nog aanraders voor techno feestjes in België/Nederland die even -of toch bijna- spectaculair zijn als deze?HEYO, effe hyped want ik ga ook & kijk ernaar uit xd.
Ben al wel een aantal keren naar grote evenementen geweest waar ik MDMA nam.
Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten.
De eerste keer dat ik MDMA binnen moest zien te krijgen, streste ik ook echt hard, maar geloof me: Die security heeft écht geen tijd om duizenden mensen grondig te gaan controleren.
Ze kijken vlug eens in je zak, halen misschien alles er eens uit en bij mij hebben ze ook al eens in een doosje kauwgom en sigaretten gekeken. Dus daar zou ik al niet verstoppen.
Dit zijn dingen die zouden moeten lukken:
- Onder je schoenzool/in je sok.
- Onder je bh
- in je onderbroek bij je foef/ballen.
& Als je bang bent/strest, beeld je dan gewoon in dat je oprecht niets mee hebt. Ik zeg het, die mensen weten oprecht wel dat je drugs in je bh kan verstoppen, maar daarom gaan ze niet zomaar bij elk meisje eens voelen, dat mogen ze zelfs niet xd.
Wees voorzichtig met je dosering, & informeer je goed.
Voel je je even slecht gaan? Ren asap naar buiten. Frisse lucht doet wonderen aan de MDMA.
Maar vooral: GENIET ERVAN, je eerste keer MDMA is een ervaring om nooit te vergeten, en je hebt oprecht het beste feestje uitgekozen daarvoor!
See you there![]()
Het was top en onvergetelijk, ik was er ook. Wat een avond en nacht.Ja, wauw, het was echt ongelofelijk. De fouillering was inderdaad erg belabberd haha, had me inderdaad zorgen gemaakt om niks. Nog aanraders voor techno feestjes in België/Nederland die even -of toch bijna- spectaculair zijn als deze?
Honden zijn nooit drugshonden bij festivals in NL.
Controle stelde niks voor. Wel veel politie binnen viel me op en twee honden gezien, maar die stonden alleen om af te schrikken leek het.