MDMA dosering

whiterose

Experimenterende gebruiker
Ik heb binnenkort een feestje. En ik heb ook me nodige voorraad binnengehaald :P Maar nu was mijn vraag.. Wat is de dosering van MDMA? Want ik heb hier geen idee van. Heb het 1x eerder gedaan, toen had ik hele gram er in 1x in gedaan, toen was ik echt héél ver heen .. Dus iemand misschien tips voor de dosering? :P

:wave:

Wacky

Badass junkie
In Rotterdam in je badkuip gaan liggen, een zeer verdacht moment uitkiezen waarop je wel eens vermoord zou kunnen worden en dan 10 gram nemen :grin:

J0rrit

Badass junkie
je hebt het een keer gedaan en mteen 1 gram in 1 keer gdaan? l;ijkt me stug das voor de ervaren mdma-er nog ram veel

J0rrit

Badass junkie
Ellesdee zei:
Wacky zei:
In Rotterdam in je badkuip gaan liggen, een zeer verdacht moment uitkiezen waarop je wel eens vermoord zou kunnen worden en dan 10 gram nemen :grin:

lol

Waar slaat dat nou eigenlijk op ( ik weet het verkeerde topic maar neem mij de moeite niet om dat andere topic op te gaan zoeken ), who the fuck neemt zoveel mdma? Of wie "vergiftigd" iemand met mdma ipv gif, lijkt me dure grap en bovendien niet zeker van slagen.

Ellesdee

Badass junkie
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
Wacky zei:

lol

Waar slaat dat nou eigenlijk op ( ik weet het verkeerde topic maar neem mij de moeite niet om dat andere topic op te gaan zoeken ), who the fuck neemt zoveel mdma? Of wie "vergiftigd" iemand met mdma ipv gif, lijkt me dure grap en bovendien niet zeker van slagen.
waarom?
moet je ff aan de dader vrage schat

982

Bewuste gebruiker
Als iemand bij zn 1e keer mdma, 1 gram neemt, betekend dat niet dat hij een onervaren gebruiker is.

Mijn 1e keer mdma had ik 700 mg. Maar ik zat elk weekend altijd zwaar aan de pillen. Zit ook mdma in he!

Goed weekend!

DreamWeaver

Badass junkie
Een gram is vrij veel inderdaad, maar ook ik heb wel eens 3 gram weggewerkt in 24 uur. Aim low, je kunt altijd nog bijpakken :)

Bovenaan