MDMA dosis

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik wil zo laag mogelijke dosis nemen, ik ben een man van 72kg. Zal ik van 30-50mg iets voelen? Het effect hoeft alleen duidelijk aanwezich te zijn maar ik hoef echt niet mezelf te verliezen.
Mischien iemand ervaring met lage dosering mdma?

onlypills

Experimenterende gebruiker
Als je 'iets' wilt voelen, dan is ongeveer 3/4 van je lichaamsgewicht in mg voldoende. Wil je de positieve effecten van XTC ervaren zonder de weg kwijt te raken, dan is 1 keer je lichaamsgewicht een prima dosis. Je zal dan wel gaan spacen, maar zeker niet zo hard dat je niet meer weet wat je aan het doen bent en ook niet zo lang. Ben wel benieuwd waarom je zo graag niet de weg kwijt wilt raken?

Ybez

je moet heel veel nemen 200+ mg voor een man van jou gewicht om van xtc de weg kwijt te raken, ik ben bij kleine en grote doseringen altijd goed aan te spreken en weet altijd nog wat ik doe... vind het mooie juist van xtc dat je toch nog altijd lichtelijk 'fresh' blijft en niet zoals bij alcohol omvalt of etc.

gandwarf777

Belezen gebruiker
stel ik neem 70mg, raak je daarvan al overhit en opgefokt etc? of valt wel mee bij 70mg? Ik wou het meer als iets ontsannends gebruiken niet in een club ofzo.

Ybez

gandwarf777 zei:
stel ik neem 70mg, raak je daarvan al overhit en opgefokt etc? of valt wel mee bij 70mg? Ik wou het meer als iets ontsannends gebruiken niet in een club ofzo.

gast , als ik 70 mg neem heb ik nauwelijks voldoende om lekker te gaan en ik heb al niet extreem veel nodig met mn 73 kilo en 1,82... ik zou wat minder bang zijn en lekker gaan

onlypills

1x je lichaamsgewicht is een prima dosis om op te chillen. Je raakt bij XTC niet zomaar oververhit, dit zal vooral gebeuren icm veel dansen en te weinig drinken (wat je niet gaat doen). En opgefokt wordt volgens mij niemand (je krijgt er een ontspannen energie van). Opgefokt asocieer ik meer met speed of coke, al valt dat bij de meeste ook erg mee. Belangrijker is dat je je pilletje laat testen, zodat je weet dat je alleen MDMA slikt en ook zodat je weet hoeveel er in zit.
Als je zo bang bent dat je teveel gebruikt, waarom start je dan niet gewoon met 40 of 50 mg? Dan wacht je 1,5 uur en kijk je of en hoeveel effect het heeft. Je kan altijd bijslikken....

Oepsi

Newbie
Beste . ik heb perongeluk een ongekende hoeveelheid binnen van speed of xtc .sorry ik zag de (gelabelde) cola zag staan . om 20u dat glas gedronke' en sinds dan ben ik hipper . helder . allert en mijn handen trillen en mijn hart klopt snel . nu denk ik dat er speed in zit . kan dat . wat doet die ene keer met me , is het gevaarlijk . ik heb geen psychoses. Enkel te veel energie en klaarwakker Weet u raad x wanneer gaat et stoppe ? Nogmaals sory voor het uur xtc . nu begin ik te zweten en buikloop te hebben . alles oke met Mij . iemand een idee hoeveel da kon zijn ? Nog geen 33cl .maar al uren shacky .

Beste . ik heb perongeluk een ongekende hoeveelheid binnen van speed of xtc .sorry ik zag de (gelabelde) cola zag staan . om 20u dat glas gedronke' en sinds dan ben ik hipper . helder . allert en mijn handen trillen en mijn hart klopt snel . nu denk ik dat er speed in zit . kan dat . wat doet die ene keer met me , is het gevaarlijk . ik heb geen psychoses. Enkel te veel energie en klaarwakker Weet u raad x wanneer gaat et stoppe ? Nogmaals sory voor het uur xtc . nu begin ik te zweten en buikloop te hebben . alles oke met Mij . iemand een idee hoeveel da kon zijn ? Nog geen 33cl .maar al uren shacky .

Nee, dit was duidelijk een hele giftige drug, je bent zo te zien alle vermogen kwijtgeraakt om een samenhangend verhaal te typen.

Bovenaan