MDMA dosis

lightsandsounds

Experimenterende gebruiker
Hoi,
morgen gaan mijn huisgenootjes en ik voor het eerst mdma proberen, we hebben wel al een aantal keer xtc gedaan.
Nu vragen we ons af wat een goede dosis zal zijn. Een vriend van ons adviseert 1,5 keer ons lichaamsgewicht. Alleen vraag ik me dan af hoe dat gaat met bijnemen. Met xtc begin ik meestal met een halfje en neem dan na 2uur een kwartje bij en eventueel daarna nog een kwartje.
We hebben nog xtc liggen dus dat kunnen we ook nog meenemen.

Wat raden jullie aan qua dosis en bijnemen en wat zijn jullie eigen ervaringen?

Tufnut

Badass junkie
1,5 mg per kg lichaamsgewicht is een keurige en verantwoorde dosis. Je moet dan wel weten hoe sterk je pillen zijn. Testen dus. Daarna is het een kwestie van rekenen en verdelen over de avond. Ik zou beginnen met 1mg per kg en daarna nog ongeveer 0,5 mg per kg bij nemen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ we nemen los mdma, geen xtc-pillen... Maar vooralsnog bommetjes van 1,5 en 0,5 aanhouden dan?

onlypills

Experimenterende gebruiker
Zou bommetjes van 1, 1/2 en 1/2 maken. 1,5 x je lichaamsgewicht om mee te starten (zeker als onervaren gebruiker) is om het oneerbiedig te zeggen reteveel... Veel plezier.

Tufnut

Badass junkie
ZERO- zei:
^ we nemen los mdma, geen xtc-pillen... Maar vooralsnog bommetjes van 1,5 en 0,5 aanhouden dan?

Dan nog laten testen om zuiverheid te weten te komen :wink: Kristallen zijn doorgaans redelijk zuiver, maar zuiverheidspercentage kan wel wisselen. Poeder is vaker onzuiver.

Hoe zuiverder hoe minder je nodig hebt. 100 mg x 70% is 70 mg zuivere mdma. 100 mg a 35% is 35 mg en dan kun je dus het dubbele afwegen voor hetzelfde effect.
Meten is weten..., maar goed ik weet dat het in de praktijk lang niet altijd gebeurd. Het zou alleen wel het beste zijn.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Okay nou we zijn uiteindelijk wel met 1,5 x ons lichaamsgewicht begonnen en voor ons alledrie was dat geloof ik wel prima. Het kwam wel langzaam opzetten en niet zulke duidelijke golven als bij xtc-pillen maar we hadden het om 4 uur genomen en ikzelf spacede echt dikke prima tot half 8 ongeveer. Dus toen nog wat likjes genomen maar ik vond dat crap om in te schatten dus volgende keer maar gewoon weer afwegen en bommetje doen of een halve pil erbij of zo.. Merkte van het bijnemen wel wat van maar niet zo veel.
Ik praat voor m'n huisgenootjes beurt want zij opende het topic, maar goed.. :P Het waren trouwens wel kristallen en ze kwamen van een vriend die hetzelfde goedje zelf ook gebruikt. Uiteindelijk is testen natuurlijk pas echt zeker weten, maar daar hadden we tijd niet voor, helaas.

Bovenaan