MDMA en histamine

Newbiez

Newbie
Hi!

Ik heb histamine intolerantie. Weet er iemand of MDMA invloed heeft op de aanmaak van histamine?

En doet MDMA iets met de kleine bloedvaten? Ik krijg snel urticaria (rode vlekken die jeuken) en zwellingen in het gezicht als ik teveel histamine krijg.

Ik zou toch graag een feestje bouwen maar durf hier niet mee naar mijn arts...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je huisarts heeft een beroepsgeheim, je kan die alles vertellen, hij mag er niks mee doen.

Toevallig heb ik zelf die urticaria gehad, en wel van oudjaar tot de eerste week dit jaar. Je ziet er niet uit als je van onder tot boven onder de rode bultjes zit lol en het ontnam mijn zin om oud en nieuw te vieren. Met drugs had dat zeer waarschijnlijk niks van doen.

Newbiez

Newbie
Het is niet zo zeer dat ik bang ben dat mijn arts iets geks doet met die info :wink: Maar meer vind ik het een beetje lullig, bij mijn vaste immunoloog die ik al jaren ken (en nog wel ff verder mee zal moeten) dit soort persoonlijke shit wil delen. Ik wil geen preek snappie...

Hmmm ik hoop dat het meevalt, ga er maar gewoon voor! De vorige keren had ik veel minder last van mijn falende immuunsysteem, nu heb ik heel veel last. Maar only one way to find out of MDMA het erger gaat maken.

Bovenaan