Mdma en valium

Hansklok

Bewuste gebruiker
Hey,

ik wil mdma gebruiken thuis met me vriendin vanavond. Alleen heb gister 5mg pil valium genomen (helft van pil). Het is een lang werkende. Als ik de mdma ga nemen vnv is het 24 uur geleden dat ik valium heb genomen. In hoeverre kan dit kwaad ik kan er zelf niet echt wat duidelijks over vinden😅 ik neem de valium maar eens per maand ongeveer als ik echt niet kan slapen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het kan zijn dat de diazepam (valium) nog een kalmerend effect geeft. Maar MDMA heeft ook een deels kalmerend effect naast het stimulerende en empathogene effect. Dus echt een groot probleem zal dat niet zijn. Ik denk sowieso dat de MDMA zal overheersen.

MetalGuy

Badass junkie
Moet gewoon kunnen volgens mij!

Maar is al geweest zie ik.

Heb toch niet gedaan indd. Beter safe dan sorry. Had gelezen dat het erg kut voor je hart kan zijn omdat het natuurlijk tegenstrijdige werking heeft.
Wanneer de MDMA uitwerkt, gebruiken sommigen valium of een dergelijke benzo, alcohol of cannabis om te kunnen slapen. Maar dit geeft inderdaad een extra aanslag op je lichaam.

Dus zoals je zegt, better be safe than sorry!

Ben ook meer een voorstander van de dip uitzitten en een goede levensstijl erop nahouden: gezond eten, voldoende water drinken, beweging, goed slapen etc.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Valium is de merknaam van diazepam dus het was voor mij duidelijk inderdaad. Maar ik pak toch altijd het liefst de naam van de stof inderdaad.

Heb ik met mijn Methylfenidaat. Eigenmerk apotheek (meerdere apothekers).
Hoe vaak ik wel niet hoor als ze het doosje of strip zien (ook hier gelijk) huh, jij slikt toch Ritalin?”

Bovenaan