MDMA hoe kan ik dat thuis simpel testen?

Hallo allemaal,

Ik heb al 20 jaar geen xtc of andere dingen gebruikt. Alleen wiet.
Nu zit ik er al een tijdje aan te denken om mdma te nemen alleen
vind ik dit een beetje eng gezien er zoveel rommel verkocht wordt.
Ik ben er al lang uit zeg maar en heb echt geen idee waar te verkrijgen maar
daar gaat het mij nu niet om. Mijn vraag is, hoe kan ik het het beste testen voordat
ik het gebruik na zoveel tijd? Zijn daar handige truukjes of tips voor?
En ik wilde een kwart pilletje nemen en geen hele uiteraard.

Yes, is mijn eerste bericht hier maar ken verder niemand in deze 'scene' dus
vandaar mijn vraag hier.

Groetjes,

Onbelangrijk

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je in nederland woont kan je de pil naar een testcentrum brengen. Zoniet bestel je beter een zuurtester of ez test online. Zomaar een pil/kwart pil in je mik gooien zonder besef wat er daadwerkelijk inzit is link...

Hey PsyTekz, ja thanks.. zoiets ging ook door mij heen ja. Doet iedere zelftester wat ik moet weten?
Of zou moeten weten of..
Ik bedoel, de prijzen hierin lopen nogal uiteen en ik heb natuurlijk geen idee.. zucht
Zo ook niet tussen ez test of zuurtester namelijk..(?)
Maar het leek mij wel handig dit eerst aan te schaffen voordat ik een pil heb.

20 jaar geleden nam ik ze klakkeloos in maar dat durf ik op een of andere manier niet (meer)
En ik lees ook van alles overal, vandaar dat ik het hier specifiek vraag.

Voor zover veel dank voor je reactie PsyTekZ!

Rebell

Wijs gebruiker
Gewoon bestellen zit vaak een handleiding bij. Werkt met kleuren meestal. Of ff naar de smartshop kun je uitleg krijgen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Bij azarius kan je wel goeie tests bestellen waar je snel weet of je pil wel of niet mdma bevat. Kleine sample in een ampule, even schudden en dan het kleur van de vloeistof nazien bij de handleiding.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom ga je niet gewoon naar een testcentrum met je pil? Dan weet je exact wat erin en welke dosering.

Zo'n zuurtest is beter dan niks, maar zegt alleen maar of de pil mdma bevat of niet. Het zegt dus niks over de dosering en of er nog andere stoffen in zitten. En vrijwel alle pillen bevatten tegenwoordig mdma, maar sommige dus wel met vervuiling van andere stoffen erbij en vaak extreem hoog gedoseerd.

Sowieso natuurlijk verstandig om wel iets van testen te doen uiteraard. Maar 20 jaar geleden waren de pillen vaker vervuild dan tegenwoordig. Alleen zijn de pillen tegenwoordig veel en veel hoger gedoseerd wat ook gevaarlijk kan zijn.

Bovenaan