MDMA houdbaarheid

Mezmeriza

Newbie
Beste drugsgebruikers en experts,

Vorig jaar april (bijna een jaar geleden dus) heb ik 2 gram MDMA gekocht. Paar keer gebruikt (uitstekend spul) en toen was ik het een tijdje lichtelijk zat, vooral door het geheugenverlies en dat mn avonden vaak ineens erg kort lijken, en heb ik het in een sealtje in een ander sealtje achter in mijn kast gepropt. Ik heb het 2 weekjes geleden naar een testcentrum gebracht (ja, ja, vreselijk illegaal want je mag het niet laten testen als je het al een keer hebt gebruikt...) en uit de test kwam 80%, en die vrouw vertelde me dat 84% het meest haalbare was dus dat het erg goed was. Máár, het is dus al een jaar oud. Hoeveel invloed heeft dit op de werking? En heeft dat ook invloed op de testresultaten of geven die niet aan hoe sterk het nog is?
Hoe lang is het eigenlijk houdbaar en wat is de beste manier om het te bewaren zodat het zo lang mogelijk goed is?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Fool

Badass junkie
Hoe het getest wordt is de status op dat moment. 80% geteste MDMA is 80% onvervallen MDMA atomen en dus 80% werkzame stof. Blijkbaar heb jij het een jaar lang bewaard en is het (amper) gedegradeerd, dus jouw manier van opslaan schijnt prima te werken. Hoe heb je het precies bewaard, als ik vragen mag? :)

Mezmeriza

Newbie
In een plastic zakje met sluitstrip, daar kreeg ik het in, en dat zakje weer in een groter zakje met een soort aluminiumfolie aan de binnenkant en een sluitstrip, in de onderste la van een kastje. Wauw! Men zei al dat het spul stabiel was, maar had niet verwacht dat het nog zó goed zou zijn...
Thnx voor je reactie

Fool

Badass junkie
Oh, zó stabiel had ik het inderdaad ook niet verwacht. Thanks voor je uitleg, goed om te weten! :)

mb90

Experimenterende gebruiker
Van de eerste 'serie' xtc pillen die ik ooit heb gekocht, heb ik de laatste pas 1,5 jaar na aanschaf gebruikt en ik ging daar nog steeds super lekker op. Ik heb het idee dat dit soort spul niet echt 'vergaat'. Er zit voor bacteriën of schimmels gewoon niks nuttigs in, dus het zal ook niet gaan rotten of ergens mee gaan reageren :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MDMA gaat inderdaad heel lang mee als je het maar luchtdicht bewaard. Als je er elke maand een schepje uit zou nemen zal het na een jaar zeker verder vervallen zijn, maar als je het puur een jaar luchtdicht afsluit gebeurt er weinig mee :)

Bovenaan