Mdma kristal

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Hoeveel gram mdma kristalvorm is genoeg voor 3 man? 2 vrienden van me willen t doen maar hebben geen idee hoeveel er nodig is , ik zelf zoek naar gwn een lekkere buzz en niet meer , hun zijn op t doorhalen of op een piek blijven. Dit zijn dezelfde vrienden waar ik t over had in vorige berichten . Maar hoeveel hebben we ongeveer nodig?

HappyMind

Badass junkie
De totale hoeveelheid per persoon zou je kunnen berekenen door je eigen lichaamsgewicht x 1,5 mg mdma te doen. Dan heb je de totale dosering, die je kunt verdelen door eerst 2/3 te nemen en dan in de piek nog je 1/3 dosis te nemen. Het is een brave hoeveelheid maar des te meer mdma, hoe groter de negatieve bijwerkingen worden.

Zeehond

Badass junkie
Hoeveel gram mdma kristalvorm is genoeg voor 3 man? 2 vrienden van me willen t doen maar hebben geen idee hoeveel er nodig is , ik zelf zoek naar gwn een lekkere buzz en niet meer , hun zijn op t doorhalen of op een piek blijven. Dit zijn dezelfde vrienden waar ik t over had in vorige berichten . Maar hoeveel hebben we ongeveer nodig?
Er is een apart forum met alles over mdma.
Lees je in, ook over doseringen.
Dan snap je dat jouw vraag niet te beantwoorden is.
Ga uit van 1,5mg per kg lichaamsgewicht.

HappyMind

Badass junkie
Ik zelf zoek naar gwn een lekkere buzz en niet meer , hun zijn op t doorhalen of op een piek blijven. Dit zijn dezelfde vrienden waar ik t over had in vorige berichten .
En vooral dan ook niet meegaan in het tempo van je vrienden en de momenten dat zij bijpakken. Je lichaam en geest zullen je dankbaar zijn.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Kzou zeggen 3 gram
Ik zou zeggen "hou je gevaarlijke adviezen voor je", zelfs al bedoel je het als grap. Het is duidelijk dat hier een onervaren iemand vraagt om advies, en dat diegene dus niet door hoeft te hebben dat jouw genoemde hoeveelheid serieuze risico's op kan leveren.

Je krijgt bij deze een waarschuwing, als je geen ban aan je ass wil denk je voortaan even wat beter na.

Bovenaan