• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA Kristallen (b)Trip, VAN FUN TOT HELL!

Ja ok begrijp ut maar als het een vriend is lijk het me om te vertrouwen maarja...

ik weet nu drugs ga ik nie meer gebruiken.

ik heb trouwens mijn ouders verder overhoord

doordat ik de MDMA Kristallen ophad kreeg ik een te hoge BLOEDDRUK en HARTSLAG en op dat moment was dat levensbedreigend.

Maar hoe zou dat dan komen?

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik weet de chemische reacties niet maar ik weet wel dat als ik zelf gebruik dat mijn hartje flink te keer gaat, en jah, bij iedereen reageert het weer anders en jij hebt dus waarschijnlijk nog net een te hoge hartslag gekregen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een dokter was die erg anti-drugs is (daar zijn er nogal veel van), en het er daarom lekker inwreef om je bang te maken, zodat je het niet weer zou doen...

Delirium

Badass junkie
bdk zei:
ik vind het maar een raar verhaal, balletje van 1 cm? dat licht volgens mij meer tussen de 300-400 mg, kan de hallucinaties verklaren, waarschijnlijk wist je gewoon niet wat de effecten waren en hoe ze opkomen, dus raakte je in paniek toen het insloeg?

Inderdaad. Als ik MDMA koop krijg ik ook wel eens balletjes van ongeveer 1 cm (misschien iets kleiner nog zelfs) en dat is een portie voor twee personen, volgens de dealer (en 2 personen is nog steeds zeer ruim, aangezien het ongeveer 400 mg. is).

Freddie_Snuif zei:
me kaken begonnen te klapperen en zag het allemaal al dubbel.

Deze kerel heeft gewoon teveel MDMA genomen :beer:

hallotje

Bewuste gebruiker
Me vriendin had ook zoiets de eerste keer mdma... die zag ook dubbel en zat flink te klapperen. We gaven der gewoon wat vitamine c bruis en was er zo weer boven op. Dat had die vriend van je ook kunnen doen en moeten weten... had denk ik een boel gezeik gescheelt. :)

Maar voor de rest een goede ervaring om er NIET mee door te gaan!!!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Freddie_Snuif zei:
Ja ok begrijp ut maar als het een vriend is lijk het me om te vertrouwen maarja...

ik weet nu drugs ga ik nie meer gebruiken.

ik heb trouwens mijn ouders verder overhoord

doordat ik de MDMA Kristallen ophad kreeg ik een te hoge BLOEDDRUK en HARTSLAG en op dat moment was dat levensbedreigend.

Maar hoe zou dat dan komen?

haha zucht.. Dat zijn normale kenmerken van mdma. Kijk maar eens een aflevering spuiten en slikken en geef je mening :mrgreen:

Kan best zijn dat je teveel mdma binnen had maar om dat nou levensbedreigen te noemen. Ach jah ik ben dan ook geen dokter en niet bepaald een role model :smoke:

Telefoon

Wijs gebruiker
rofl 200mg ... whaha wtf das echt geen mdma

eerder 200mg MDA ofzo haha :wink: mss 2c-*

ik wens je succes :wink:

tis iig geen XTC :wink:

Djo

Badass junkie
Klinkt allemaal heel raar.
Misschien zeggen ze het in het ziekenhuis dat je door het oog van de naald bent gekropen om je bang te maken of zo, dat je het niet meer zal doen. Al zal je zelf wel genoeg geschrokken zijn overigens.

Maar misschien was het wel een ander goedje in dat bommetje. En idd een balletje van 1 cm is volgens mij een aardige bom!

Je schreef over bommetje, terwijl je in het begin over pillen schreef. (Bruinige gecrushte mdmapillen in een bommetje) Of waren de plannen gewijzigd in kristallen?

hmmm,,, overdosis gehalte ligt rond de 3 gram kristals,(die advocaat had 2.9 gram in zijn bloed zitten toen ze hem dood aantroffen, doodsoorzaak hartstilstand) maja maybe was het gwoon je dag niet enja eerlijk gezegd ik geloof dat wat jij meegemaakt hebt voor de meeste mdma gebruikers de harde realtiteit is ikzelf heb nooit meer als 0.7 gram in een keer genomen. e dan ga je egt zoo vies retehard para doen.. heerlijk...

Bovenaan