MDMA Kristallen snuiven?

TrippleKX

Belezen gebruiker
Yo, ik vraag me wel eens af of je mdma kristallen niet beter zou kunnen snuiven in plaats van slikken.
Als je ze gewoon net zo lang fijnhakt tot keurig poeder zou het toch moeten kunnen.
En waarschijnlijk komt het harder aan.
Want speed en coke etc. etc. kan ook geslikt worden alleen gaat er veel verloren.
En als je het snuift niet dus.. ik dacht laat ik maar eens mdma snuiven.

Groetjes

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Is wel mogelijk inderdaad zelf nog nooit geprobeerd
Maar het brand echt ziekelijk neem dat maar van mij aan
en de smaak die in je mond komt en blijft hangen :kots:

TrippyShit

Badass junkie
Ja idd.

Het zit zo. Je maag neemt geloof ik 40% op en je neus iets van 70%. Als ik me niet vergis.
Het werkt dus sneller, komt sneller opzetten en het is heftiger als je dezelfde dosis neemt. Maar ik zou zowiezo wat minder nemen dan 120mg ofzo. Reken maar uit met die procenten als hoeveel miligram mdma dat aankomt dan. Er wordt meer opgenomen.

Het brand alleen als de ziekte. Erger dan speed heb ik wel is gelezen hier. En de smaak die dan naar beneden glijd lijkt me ook echt om te kotsen. Ik raad het je af. Als je perse een andere manier van drugs nemen wilt moet je het in je poepert stoppen. Dit neemt 90% van de drugs op.
Nog heftiger dus dan via je neus. Het komt ook iets sneller op. Maarja niet mijn ding :P

TrippleKX

Belezen gebruiker
In je reet meen je dat nou?? Haha..
Dat is toch raar :P als je iets in je reet stopt komt dat toch niet in je maag:P haha

kiekert

Bewuste gebruiker
maar wel in je bloed. Denk maar aan zetpillen. Op deze manier sla je juist je maag en je lever over (als ik het goed heb)

het brand inderdaad als een ziekte in je neus.
maar na zo'n 20 a 30 seconden was dat bij mij weg
maar dan hou je nog een smerige smaak over in je bek waar je inderdaad egt van kan :kots: .
dat blijft zo'n 5 minuutjes en dan proef je het niet meer en begint het te werken.
Tip: ik had als tegengaan van de smaak van die grote bubbelicious kauwgom en dat werkte best goed als je die smaak van die kauwgom maar in je bek blijft houden.
vrienden van me hebben het gehad dat ze door die smaak naar de wc moesten lopen om te kotsen
maar ik vond het zkr de moeite waard

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Dat branden vind ik echt wel meevallen hoor..Tuurlijk, het voelt niet fijn, maar na 20 seconden heb ik er geen last meer van. En die smaak, tja, kan wel meer drugs bedenken die niet lekker smaken, hoort er een beetje bij vind ik. Je kan het alsnog gewoon uitspugen, of wegspoelen met water/iets anders..

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan kristallen opsnuiven idd, dit heb ik vroeger gedaan voordat ik begon met bommen. Inprinciepe valt het brandende gevoel best mee. Bij het snuiven heb je ongeveer 1/3 van de hoeveelheid die je bommed nodig. Verder vraag ik me af of met lidocaine versnijden helpt. Ik weet persoonlijk niet wat de inwerkingstijd is van die zooi is, maar de mdma begind gelijk al te branden. Misschien eerst lidocaine snuiven en dan later pas de mdma er achteraan gooien?
Verder is het volgens mij wel zo dat het langer duurt voor de mdma is opgenomen als je lidocaine gesnoven hebt, aangezien je bloedvaten in je neus tegelijkertijd ook aan worden gespannen / verdunnen waardoor er minder bloed doorheen loopt en de mdma dus minder snel opgenomen kan worden.

Tegen die smerige smaak in je keel kan je chips, popcorn of snoep eten, het hoeft niet veel te zijn maar het zorgt ervoor dat je meer speksel aanmaakt, waardoor de vieze smaak sneller weggespoeld kan worden. En de smaak in je keel komt eerder dan het niet meer honger hebben, bij mij altans :mrgreen:

geekos

Bewuste gebruiker
het brandt echt niet zo hard om MD te snuiven, kristallen gewoon goed pletten anders kan het idd wel pieken...
komt wat rapper op, mss ietsje heftiger maar daar merk ik weinig verschil in

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je HEEEEEEEEEL erg veel pijn in je neus wilt, moet je het vooral lekker gaan snuiven... :rolleyes:

lespaul

Experimenterende gebruiker
of het pijn doet aan de neus hangt ook van de mdma af.
ik heb wel is gesnoven zonder dat ik er veel last van had. maar ook wel is dat ik een kwartier lang een loop neus had zo zeer als het deed.
ik ben toch groot voorstander van door je drankje gooien

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Een pil fijn stampen en daarna opsnuiven doet wel pijn. Niet zo erg als Mephedrone, maar goed irriterend eerlijk gezegd

Beanhead

Badass junkie
Beter zou je MDMA sulfaat snuiven maar op zich maakt het vrij weinig uit, zie gewoon dat je het dusdanig goed platduwt/kapotmaakt tot het snuifbaar poeder vormt.

Branderig gevoel heb ik nooit ervaren...

fiesje

Newbie
Brandt als hel, maar je bent wel lekker strak. Heb wel ooit gehoord dat het fikse hersenschade oplevert. Een aanrader; mix een half lijntje met speed

seth

Gast
eerst de vijzel en morzel binnen, dan fijn tot poeder malen. En er prikt niks meer in je neus,
De smaak in je keel is wel om van te kotsen

Michael13

Newbie
In je reet meen je dat nou?? Haha..
Dat is toch raar :P als je iets in je reet stopt komt dat toch niet in je maag:P haha

In je reet kan op 2 manieren.

1 je zorgt dat je wat soepeltjes ben van achteren en er glijmiddel op je ass en je vingers zit. Daar doe je een beetje M op en breng je in. Het nadeel is dat dit dan ook vaak op de buitenrand kan komen.

2 je pakt een klein spuiten van 5ml daar doe je de gewenste hoeveelheid M in en mengt dit dan met een beetje lauw water en je zult het vast wel raden... het spuitje breng je in en spuit dan langzaam de vloeistof in je.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
In je reet kan op 2 manieren.

1 je zorgt dat je wat soepeltjes ben van achteren en er glijmiddel op je ass en je vingers zit. Daar doe je een beetje M op en breng je in. Het nadeel is dat dit dan ook vaak op de buitenrand kan komen.

2 je pakt een klein spuiten van 5ml daar doe je de gewenste hoeveelheid M in en mengt dit dan met een beetje lauw water en je zult het vast wel raden... het spuitje breng je in en spuit dan langzaam de vloeistof in je.
Ik ben wel benieuwd hoe je op dit oude topic gekomen bent. Waar zat jij op te Googlen?

Bovenaan