MDMA-Kristallen Verdelen???

juuleke

Experimenterende gebruiker
Hallo Drugsgebruikers :hearteyes:

Ik heb een vraagje over mdma kristallen.

Hoe zou ik het beste de kristallen kunnen verdelen, want ik wacht er eigenlijk niet zo op dat ik daalijk een dikke overdosis heb. Ik en een maat van mij gaan 1 grammetje halen. Dus hoe kunnen we het beste doseren?

Gewoon in 2e verdelen en dan gewoon bommetje maken en dan ieder 1 bommetje ofwat? Het word de eerste keer trouwens voor ons beide, maar we hebben wel al wat ervaring met xtc, coke, speed, etc, etc.

Dus hebben jullie nog tips? Laat het weten

Alvast bedankt. LATER :wave:

matthijs

Badass junkie
500 mg MDMA lijkt me nou niet al te verstandig...
Weet niet hoe hoog je tollerantie ligt, maar ik zou het opbouwen tot max 300 mg. Steeds 100 mg bijpakken. Of evt. 50 mg.

juuleke

matthijs zei:
500 mg MDMA lijkt me nou niet al te verstandig...
Weet niet hoe hoog je tollerantie ligt, maar ik zou het opbouwen tot max 300 mg. Steeds 100 mg bijpakken. Of evt. 50 mg.

Maar hoe kan ik dit precies afwegen, want ik heb niet zo'n precies weegschaaltje?

Delirium

Badass junkie
Als je geen weegschaal hebt kun je het beste de MDMA ergens op leggen en met een lineaal of pasje zo neerleggen dat je een perfect vierkant hebt. Dit vierkant deel je zo goed mogelijk door tweeën. Je hebt nu twee driehoeken van 500 mg. Deze driehoek weer door tweeën delen, en die driehoek ook weer.

Ik had laatst op deze manier acht porties van 125 mg gemaakt en allemaal in pony packs gestopt. Zo is het makkelijk mee te nemen bij bijvoorbeeld het uitgaan en kun je het makkelijk in je drankje slippen om bij te nemen :)

juuleke

Delirium zei:
Als je geen weegschaal hebt kun je het beste de MDMA ergens op leggen en met een lineaal of pasje zo neerleggen dat je een perfect vierkant hebt. Dit vierkant deel je zo goed mogelijk door tweeën. Je hebt nu twee driehoeken van 500 mg. Deze driehoek weer door tweeën delen, en die driehoek ook weer.

Ik had laatst op deze manier acht porties van 125 mg gemaakt en allemaal in pony packs gestopt. Zo is het makkelijk mee te nemen bij bijvoorbeeld het uitgaan en kun je het makkelijk in je drankje slippen om bij te nemen :)

Thnx voor de reactie. ga het volgend weekend halen en ik heb er zin in! :grin: :grin: Maar is het eigenlik hetzelfde effect als XTC? Of ga je er echt helemaal waus van worden?

Groeten JUULEKE

Kennabis

Die methode van Delerium werkt goed... doen we altijd samen en nu ook :P
het is echt lekker. Maar je kan altijd bijsnoepen, maar niet te laat op de avond doen anders space je em in Bed .... leuk, maar ook heel irritant.

Veel plezier en laat het me weten wat je er van vond

juuleke

Kennabis zei:
Die methode van Delerium werkt goed... doen we altijd samen en nu ook :P
het is echt lekker. Maar je kan altijd bijsnoepen, maar niet te laat op de avond doen anders space je em in Bed .... leuk, maar ook heel irritant.

Veel plezier en laat het me weten wat je er van vond

Zal ik zeker doen maar het is wel pas volgend weekend, zal dan ook wel een verslagje schrijven hoe het is gegaan enzo. Ik heb er zin in!! :hearteyes: :hearteyes:

Later Juuleke

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Neem eerst een sleutelpuntje in je drankje en kijk hoe het valt.
daarna weet je de sterkte van 1 sleutelpuntje en aan de hand daarvan een inschatting maken wat voor jou de juiste dosis is.
Maar onderschat drugs nooit,dus doe rustig aan zou ik zeggen.

jopio

(off topic)

Delirium zei:

wat is een pony pack nou weer?
gewoon een zakje of wat?

Bovenaan