mdma kristallen???

angie123

Bewuste gebruiker
Hoe komt het toch dat mdma kristallen zo schaars zijn en je pillen in overvloed kan krijgen?

Als het naar vraag en aanbod zou gaan, zou je denken dat er meer kristallen op de markt zouden zijn, correct me if i'm wrong. Ik baal er in ieder geval van dat ze zooooooooooo moeilijk te krijgen zijn. :angry:

Wie o wie heeft er een verkaring voor dit nare fenomeen???

Groetjes Angie :wave:

Tostini

Belezen gebruiker
misschien komt het omdat je niet de juiste mensen kent..
of dat er bij jou meer pillen dan kristallen groeien :wink:
hier heb ik iig het tegenovergestelde geval, pillen is een hels karwei om aan te komen en kristallen in overvloed, vroeger vond ik het vervelend, maar nu ik wat gewend ben aan de kristallen vind ik dit beter :)

TrippyShit

Badass junkie
Juiste mensen kennen. Zoek en gij zult vinden. Ik kan nu ook echt aan bijna alles komen. Zelfs mescaline, zeldzame rc's noem maar op maar heeft wel een tijd geduurt. Goed zoeken dus. Ik kan het gelukkig allebei regelen :P

TrippyShit

Badass junkie
Pillen = MDMA??? :rolleyes:

Of je bedoelde pillen / mdma kristallen :P maar dat maak k er zo ook niet uit op he..

Een baan bij de schoenenreus, iets voor jou?
Geschikt [x]
ongeschikt [ ]

Wacky

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
stik hier bijna van de pillen in mijn regio :grin: MDMA is juist ni te vinden

Ligt niet aan regio, ligt aan soort feesten waar je heen gaat, of de mensen waarmee je omgaat.
Ik kan ook aan de dingen komen die trippyshit zegt, maar pillen ? Haast niemand in de goa gebruikt die dingen.
Er zijn zeker tientallen, waarschijnlijk honderden mdma/xtc labjes en duizenden distributeurs in nederland, dus dat gezeik over regios is enorme onzin. De paar dealertjes die je kent zijn echt niet representatief voor je regio.

TrippyShit

Badass junkie
Maar ik snap wel wat hellraiser bedoelt. Niet iedereen gaat naar feesten voor zn drugs. Natuurlijk licht het ook aan de mensen met wie je omgaat. Maar hier waar ik woon is het dus net zo makkelijk om aan coke te komen als een zak aardappelen. Pillen zijn ook easy te regelen.
Maar de rest? Nee, dat wordt in mijn stad te weinig gebruikt. Is geen aanbod in. Gelukkig heb ik de juiste connecties in de buurt gevonden maar dat heeft wel een tijdje geduurt. Dus het ligt er wel zeker aan welke stad je vandaan komt. Een grote stad als amsterdam zal het weinig uitmaken. Maar in veel gevallen zal het zeker uitmaken.

Bovenaan