Mdma kristallen

Skull666

Newbie
Misschien een erg vreemde vraag…
5 gram mdma kristallen…
Hoevaak kan ik daar van nemen ongeveer?
1/1,5 ml per kilo gewicht dat wist ik..
Maar hoevaak kan je met 5 gram?
( sorry ik ben geen rekenwonder )

FerdFatoehaus

Badass junkie
5 gram is 5000mg
Stel dat je 80 kilo weegt dan doe je 80*1,5=120mg
5000/120=41,66
41/4=10,25 jaar. Ervan uitgaande dat je het maximaal 4 keer per jaar doet zoals harm reduction voorschrijft.

Edit: bewaar het op een droge, koele en donkere plek in een luchtdicht zakje of container en je gaat weinig tot geen verschil in kwaliteit merken.

Laatst bewerkt:

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
@Skull666

5 gram = 5000mg zoals al is aangegeven.

Hoeveel hiervan MDMA is weet je alleen als je het test. Als je weet hoe puur het is, dan kun je berekenen hoeveel mg je van de kristallen kan nemen per keer en hoeveel keer je er dus mee kan doen.

Uitgaan van 5000mg is uitgaan van 100% puurheid, maar dat heb je niet. Als het 50% puur is hou je dus de helft van het aantal keren over.

Neo-Shulginist

Badass junkie
@Skull666

5 gram = 5000mg zoals al is aangegeven.

Hoeveel hiervan MDMA is weet je alleen als je het test. Als je weet hoe puur het is, dan kun je berekenen hoeveel mg je van de kristallen kan nemen per keer en hoeveel keer je er dus mee kan doen.

Uitgaan van 5000mg is uitgaan van 100% puurheid, maar dat heb je niet. Als het 50% puur is hou je dus de helft van het aantal keren over.
De doseringen worden aangegeven in MDMA.HCl (de kristalvorm van MDMA). Dus je hoeft niet nog het percentage van de base te berekenen. De hoeveelheid milligram die je weegschaal aangeeft; dat is de dosis MDMA die je neemt.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
De doseringen worden aangegeven in MDMA.HCl (de kristalvorm van MDMA). Dus je hoeft niet nog het percentage van de base te berekenen. De hoeveelheid milligram die je weegschaal aangeeft; dat is de dosis MDMA die je neemt.
Ah oke, thanks!

was altijd in de veronderstelling dat 80% puur inhield dat 80mg van de 100mg MDMA was, dus je meer mg moet nemen dan het aantal MDMA dat je wilt.

Nu neem ik verder eigenlijk nooit kristallen, dus heb er iig geen last van haha.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ah oke, thanks!

was altijd in de veronderstelling dat 80% puur inhield dat 80mg van de 100mg MDMA was, dus je meer mg moet nemen dan het aantal MDMA dat je wilt.

Nu neem ik verder eigenlijk nooit kristallen, dus heb er iig geen last van haha.
Ja nouja je hebt er eigenlijk wel last van. Want als je xtc-pillen laat testen dan geven ze de uitslag weer in de base van MDMA (dus zonder het kristal eraan vast). Als er 100 milligram MDMA in je xtc-pil wordt gevonden, dan wegen de MDMA-kristallen in die pil dus eigenlijk 119 milligram, als je al het bindmiddel en de kleurstoffen eruit zou kunnen zeven.

Het probleem is alleen dat mensen snel in de war raken van dat soort rekensommen. Dus daarom wordt er meestal geen advies over gegeven. Overigens is dat voor mij ook wel een reden dat ik denk dat het beter is om gewoon concreet te zijn over hoeveel je nou maximaal moet nemen. Max 140 milligram, zeg ik dan gewoon. Als je die 140 keer 1,19 doet dan zit je nog steeds op 166 milligram; een hoeveelheid die overeenkomt met de max 160 milligram MDMA-kristal die proefpersonen bij wetenschappelijk onderzoek van MAPS krijgen. Dus als je niet meer dan 140 milligram adviseert, zowel met kristallen als met xtc-pillen, dan val je nog binnen de gestelde marges. Lichaamsgewicht kan natuurlijk een rol spelen, maar ook andere factoren spelen een rol (zoals de hoeveelheid van het enzym CYP2D6 in de lever), waardoor het sowieso niet helemaal klopt om alleen het lichaamsgewicht mee te rekenen en niet andere factoren.

Dus gewoon: max 140 milligram per avond/nacht/dag
En niet vaker dan eens in de 3 maanden.

Als je je daaraan houdt dan zou je met 5 gram ongeveer 35 keer MDMA kunnen gebruiken.

Bovenaan