Mdma na xtc

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Hazeje, 30 dec 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hazeje

Hazeje Newbie

Als ik vandaag een halfje xtc neem van 180mg en morgen goed uitrust, en morgen ong 500mg mdma neem. Beïnvloed het halfje xtc van vanavond de space van morgen erg? Of omdat het maar een halfje is zal het wel mee vallen. Ben wel ervaren op het gebied van mdma en xtc maar wil de avond van morgen niet verkloten :sunglasses:

2. Narayani

Narayani Bewuste gebruiker

De werkzame stof in xtc is mdma. Dus reken maar dat het elkaar beïnvloedt want je gebruikt twee dagen achter elkaar dezelfde drug. En dan op dag 2 ruim 5x zoveel ervan. Niet alleen is dat heel slecht voor je om het twee dagen achter elkaar te doen en is 500mg mdma veeeel te veel, de kans is zeer groot dat het niet wordt zoals je verwacht. Je serotonine ben je al kwijt dus ipv euforie te voelen zul je je waarschijnlijk alleen vaag voelen. Hou het lekker bij een paar drankjes vanavond!

3. Je bent zó ervaren dat je niet weet dat die twee hetzelfde zijn? En ook niet dat vijfhonderd echt veel te veel is?

Laat het maar lekker thuis.

4. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Wijs gebruiker

Dit

5. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Haha wow ja dit. (Lekkere toevoeging heb ik weer op dit topic maar ja.)

6. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Op mijn verzoek is dit hele subforum anders van naam : MDMA (XTC) dacht dat het duidelijk (genoeg) zou zijn..

Anyway nog een leuke avond gehad ?

Deel Deze Pagina