MDMA of 4F?

MDMAZIING

Badass junkie
Hoe zit het met 4F? Als je een tolerantie hebt met MDMA, heb je dan ook tolerantie met 4F? Omdat dat ook op je serotonine gaat.. maar 4F is ook weer een effect zoals pep geeft toch? als je een tijd rust wilt nemen van de XTC ( mdma ) kan je dan wel 4F als vervanger nemen? of ook maar geen 4F?

Of heb ik alleen tolerantie, met XTC en niet met andere drugs die ook op je serotonine gaan?

Laatst bewerkt:

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou als je een MDMA pauze in last of je aan de '3 maanden regel' houdt, 4FA in hetzelfde rijtje als M zetten en dus ook niet gebruiken tijdens een pauze. Niet alleen voor je tolerantie maar ook om je receptoren even rust te geven (denk ik?)

MDMAZIING

Badass junkie
Ik zou als je een MDMA pauze in last of je aan de '3 maanden regel' houdt, 4FA in hetzelfde rijtje als M zetten en dus ook niet gebruiken tijdens een pauze. Niet alleen voor je tolerantie maar ook om je receptoren even rust te geven (denk ik?)
Dankje. Dit wou ik even weten. Dan neem ik ook geen 4F. Ik neem een lange pauze van de M om de tolerantie hopelijk naar beneden te gooien.

Dan word het gewoon pep nemen.

Bovenaan