testen zal nie echt nodig zijn als da uit zo een bedrijf komt waar ze ook 2c-i en consoorten verkopen...Wacky zei:Wat kost dat daar ?
nooit van gehoord, maar als het goedkoop is kun je natuurlijk eens een grammetje bestellen en laten testen eerst.![]()
der zijn zeker betrouwbare site's voor zo zaken,maar niet voor mdma...De jongen zei:Ja inderdaad. Heb het al opgegeven. Heb geen zin om te betalen en dan niks te krijgen.
De 'fake' bedrijfjes die mdma en stuff aanbieden hebben ook geen betrouwbaarheidspunten.
En veel te duur.
€73 voor 1 gram is veel te veel.

nutsss zei:Het is gewoon ILLEGAAL
ook in België
Vertrouw geen internetfirma's die MDMA aanbieden.. dat is hoogstwaarschijnlijk zwendel. Zoek een betrouwbare bron zodat je weet wat je krijgt en jezelf geen onnodige risico's laat lopen.

angie123 zei:nutsss zei:Het is gewoon ILLEGAAL
ook in België
Vertrouw geen internetfirma's die MDMA aanbieden.. dat is hoogstwaarschijnlijk zwendel. Zoek een betrouwbare bron zodat je weet wat je krijgt en jezelf geen onnodige risico's laat lopen.
Betrouwbare bron, waar vind ik die Nutsss?????? Ik heb nl een hekel aan zwendelpraktijken![]()
jah, maar dat is ook niet zo gekEverio zei:angie123 zei:nutsss zei:Het is gewoon ILLEGAAL
ook in België
Betrouwbare bron, waar vind ik die Nutsss?????? Ik heb nl een hekel aan zwendelpraktijken![]()
en net in een ander topic ook iets gelezen, geloof dat je beetje boos bent?
Everio zei:angie123 zei:nutsss zei:Het is gewoon ILLEGAAL
ook in België
en net in een ander topic ook iets gelezen, geloof dat je beetje boos bent?