1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Mdma op oudjaarsavond 2017

Discussie in 'Trip reports' gestart door Natozlato, 13 nov 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Natozlato

Natozlato Experimenterende gebruiker

Dit was mijn tweede ervaring met mdma, en het heeft weer behoorlijk indruk op me gemaakt! Het was op oudejaarsavond 2017. Ik denk er vaker nog aan terug, soms begint mijn hart ook weer sneller te kloppen als ik bepaalde momenten weer voor de geest haal, hoe speciaal en hoe heerlijk het wel niet was!

Ik ben pas laat begonnen met harddrugs, op mijn 39e. Mijn vriendinnen slikten begin jaren 90 bijna allemaal xtc, maar toen was er nog minder bekend over de lange termijngevolgen. Toch bleef ik altijd nieuwsgierig, en had dit sinds een paar jaar toch toegevoegd aan mijn to-do-list.
    De eerste keer heb ik het rustig aan gedaan, en ben begonnen met een iets te lage dosis (75 mg mdma-kristal), waardoor ik het gevoel had dat er meer uit de ervaring te halen valt. Dit was drie maanden eerder, dus dat kwam perfect uit.

Ik heb de namen in dit tripreport veranderd.

Ik weeg 60 kilo en nam deze avond 125 mg mdma-kristal, getest op 84%.

Ik was met mijn vriendje (Sander) mee naar een feestje op oudjaarsavond. Sander en ik waren pas een paar maanden samen.
    We waren uitgenodigd bij een vriend die in een voormalig politiebureau woont, antikraak. Hij had een lange, grote woonkamer, die hij gezellig had ingericht, er hingen oude theaterlampen op en er brandden kaarsjes. We waren de eerste gasten, en dronken en kletsten wat. Er druppelden nog wat mensen binnen, en met iedereen maakte ik gezellig een praatje.

Op een gegeven moment was het iets na 23 uur, en besloten we de M te nemen. Ik had een lege maag, waardoor het spul al na een half uur begon te werken. De eerste keer was ik voorzichtig begonnen met 75 mg, en nu had ik besloten om voor 125 mg te gaan, om de volle ervaring mee te maken. Ik zat aan de eettafel met Ruud en nog een paar mensen. Het was 8 min voor 12. Ik zag dat Ruud grote pupillen had. Iedereen begon hectisch te doen omdat het al bijna 12 uur was. Het kwam op met een raar gevoel aan mijn ogen, mijn pupillen waarschijnlijk, net zoals de eerste keer. Ik stond op, om mijn lichaam te voelen. Ik merkte dat ik wankel op mijn benen stond, en de muziek… DE MUZIEK!!! Er stond drum ’n bass op, wat ik altijd wel lekker vind, en nu hoorde ik gewoon aan de muziek hoe de mdma begon te werken, de muziek klonk opeens zo intens!!! Alsof iemand de muziek harder had gezet! De breakbeat met een vette bas eronder, het klonk zo heerlijk en zooo vet!! Ook de lichten in de kamer werden warmer van kleur en een beetje mistig, supermooi..
    Ik moest even gaan zitten, want ik werd ff overdonderd door dit gevoel. Ik vertelde aan Ruud dat ik wiebelig op de benen stond en een beetje duizelig was. Hij vroeg of het wel goed ging, nou, met mij ging het heeelemaal prima!
    Veel tijd om van te genieten was er niet, want het was al bijna 12 uur, Sander kwam me halen en hij zei dat hij het ook al voelde. Ik was nog aan zoeken naar de fles bubbels die ik had klaargelegd en kreeg nog sterretjes in m'n handen gedrukt van een meisje, Nikita, en ik had nog een confetti-bom van de Action, haha.

Buiten stond ik naast Esther, een meisje van 22 die ik op dat moment superschattig vond. Iedereen had sterretjes aangestoken en ik was aan klungelen met de confetti-bom, ik had hem bijna richting de grond laten knallen hihi. Ik snapte er niks meer van hoe dat ding werkte.
    Toen was het 12 uur en iedereen wenste elkaar gelukkig nieuwjaar. Het voelde heel feestelijk en aan de andere kant boeide het me geen drol dat het 12 uur was, ik was totaal ergens anders. Ik was gewoon overweldigd, alsof ik zweefde en voelde me een beetje vaag. Een hoop mensen gezoend, en toen vond ik Sander eindelijk. Na de zoenen knuffelde hij me en begon te vertellen hoe lief hij me vind, en hoe blij hij was dat hij me was tegengekomen. Dat 2018 ons jaar zou worden, en dat we samen nog veel avonturen gingen beleven en dat hij het zo fijn vond met mij! Wauw, dat is wel echt een liefdesverklaring zei ik! Ik stond even met de bek vol tanden. Het maakte me zo warm van binnen, en ik voelde veel liefde. Ik zei daarna ook veel lieve, mierzoete dingen tegen hem :tonguewink:

Het vuurwerk was prachtig, de meesten waren alweer naar binnen, en de prosecco smaakte prima. Met vier man gingen we naar binnen en begonnen het gebouw een beetje te verkennen. Ik was met Sander, Dennis en Leon. Ik ging op dat moment zooo lekker, de opbouw was achter de rug, en ik was vol aan het gaan, we liepen door de gangen en ik kreunde en hijgde hardop van het geweldige, euforische gevoel dat door m'n lichaam raasde, ik kon gewoon niet stil zijn! Dennis hoorde het en vroeg of ik lekker ging. Jaaaa! We vonden bordjes en verkeerspalen en ik heb nog grappige foto’s van ze gemaakt.

Het oude politiebureau was zo’n mooie locatie voor een feestje, en het was heerlijk om er rond te dwalen onder invloed.
    We gingen naar de eerste verdieping en daar waren allemaal lege ruimtes en Sander trok me mee een ruimte in, terwijl de anderen doorliepen. Dit was een kamer met een soort zolderraam. We stonden te zoenen onder het raam en ik keek naar de zwarte lucht die gevuld was met sterren en de maan was ook goed te zien. Het zag er betoverend uit. Ineens zag ik rode patronen op het raam, rode lijntjes. Verder hebben we daar een beetje gerommeld natuurlijk, wat apart aanvoelde maar toch lekker. Ik was snel afgeleid.

Daarna gingen we weer naar de rest van de mensen. De muziek was overgegaan op techno, want er stond iemand anders te draaien. Dat werd dus even niet dansen dus, bluuh!
    Maar wat ik nu ging ervaren voor het eerst, waar ik vorige keer niet echt de tijd voor genomen heb: praten met mensen! Hoe heerlijk en leuk! Van verhalen van vroeger had ik al gehoord dat mensen heel open, knuffelig en emphatisch worden. Ik heb zo’n bijzondere en leuke gesprekken met mensen gehad, en heb daarbij ervaren hoe makkelijk het contact maken is. Normaal gesproken ben ik altijd gereserveerd en kijk altijd de kat uit de boom, ik zou heel graag spontaner willen zijn, want ik vind het superleuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar ik durf nooit zo goed. Nu vielen de muren weg en voelde het zo natuurlijk en was het zo makkelijk om contact te maken. Ik merkte dat bijna iedereen zo open als een boek was, ik hoorde verhalen over een scheiding, abortus, sociale angsten enz. en ik vond dat zo mooi dat mij dit toevertrouwd werd. Zelf vertelde ik ook persoonlijke dingen over mezelf.
    Ik vond het zo mooi, mensen die ik net leerde kennen vertelden de meest persoonlijke dingen aan mij, dingen die je normaal bespreekt als je elkaar al wat beter kent. Toen besefte ik dat alle mensen in deze kamer hun eigen verhaal hebben, dat iedereen kutdingen meemaakt in het leven, dat ieder huisje zijn kruisje heeft, maar dat je dat vaak niet te horen krijgt. Hoe vaak vergelijk je jezelf niet met anderen, bij wie alles perfect lijkt, die zo gelukkig lijkt. Kijk op Facebook, iedereen laat zich alleen van zijn mooiste kant zien, maar je hoort meestal niet wat er achter die glimlach en gelukkige taferelen schuilt.

Opeens zag ik bij Sander een brilletje! Een doorzichtig montuurtje. Ik had al eens gelezen dat dit een veel voorkomende hallucinatie is bij mdma-gebruik, en ik vond het zo grappig! Even later zag ik een andere jongen van een afstandje, en die had ook een doorzichtig brilletje op, een Dame Edna-montuur, haha! Ik vertelde het aan Sander, en die zei dat ik eens langzaam naar de jongen toe moest lopen, om te zien wanneer het brilletje zou verdwijnen. Toen ik nog maar 1 of 2 meter van hem verwijderd was, verdween het brilletje. Ik liep weer langzaam achteruit, maar het brilletje kwam niet terug.
    Nikita kwam op me afgelopen met open armen. Ze vroeg of ik een beetje liefde wilde. Ja, natuurlijk wilde ik dat! Ik kreeg een fijne knuffel. Zij was een zorgzaam meisje, ze deelde hoofdmassages uit, kwam langs met knijpyoghurt en bood iedereen slokjes sap aan. Ik zag steeds weer dat mensen elkaar knuffelden. Ik ben normaal al dol op knuffelen, maar nu helemaal! Ik begon zelf ook mensen te vragen om te knuffelen. Ik vroeg Dennis om een knuffel, die was even klein als ik en had een mollig figuur. Hij voelde zooo zacht en stevig! Lekker om stevig beet te pakken!
    In een hoek van de kamer stonden een paar banken, waar Leon een hoofdmassage kreeg van Nikita. Erachter had zich een kleine rij gevormd; dit was de rij voor de hoofdmassage haha!

Op een gegeven moment stond ik met mijn vriendje Sander te knuffelen, we waren ontzettend klef, en trok hij Leon erbij voor een groepsknuffel. Zijn petje had Sander afgepakt en zelf opgezet, wat hem super cute stond! Ik ging met mijn hand over het geschoren koppie van Leon, en dat was zo zacht en voelde zo lekker! Hij was aardig van de wap, en niet heel spraakzaam. Ik keek van Leon naar Sander, en zij keken elkaar en mij aan, en ik voelde veel euforie en liefde. Dat was een heel mooi moment. Ik vroeg hoe lang ze al vrienden waren, ze vertelden vanaf hun 16e. Toen heb ik nog een mooie foto van ze gemaakt.
    Ik stond daarna naar Sander te kijken, hoe hij aan dansen was. Hij zag er zooo mooi uit met z’n lange dreadlocks, in het paarse licht van de theaterlampen, omg ik was zooo smoorverliefd! ALLES aan hem vond ik mooi, hoe hij danste, de manier waarop hij naar me keek.. WAUW! :hearteyes:

We waren ongeveer met 15-20 mensen op dit feestje, waarvan de meesten elkaar kenden. Ik kende nog bijna niemand, omdat ik mee was genomen door mijn vriendje. Bijna iedereen zat aan de mdma. Het was een perfecte avond voor mijn tweede keer mdma.

Deze tweede keer heeft diepe indruk op me gemaakt. Het was heel intens en euforisch. Ook heb ik erg genoten van de persoonlijke verhalen en het innige contact, iedereen was zo open. En als verlegen persoon is het ook heerlijk om te merken dat het eigenlijk helemaal niet eng is om op een vreemde af te stappen en een praatje te maken. Deze ervaring is bijna een jaar geleden, en ik heb daarna nog een paar keer mdma gebruikt. Ik geloof dat deze ervaringen mij hebben geholpen om wat minder schuchter te zijn in het nuchtere leven, en wat spontaner te zijn. Dit vind ik heel waardevol! Want ik vind het altijd zo leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

De week erop was ik best wel emotioneel, ik moest het ff verwerken. Maar OMG wat een ervaring! :hearteyes:

Laatst bewerkt: 13 nov 2018
    Spacey Ostrich, verwondering, Eik en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Leuk hoe je dit geschreven hebt, dit report haalt mijn eerste keer xtc ook weer naar boven. Dat was namelijk op een zelfde soort locatie met ook veel mensen. Alleen niet met oud en nieuw, dat lijkt me wel super vet om dan xtc te gebruiken. De sfeer die die dag meebrengt en het mooie vuurwerk zullen in combinatie met xtc een warme herinnering achterlaten.

Natozlato vindt dit leuk.
  3. Natozlato

Dankje Koffieboon! Ja, was echt een onvergetelijke ervaring!

4. Jools

Jools Newbie

Heel leuk geschreven en wat een fijne setting! Ik krijg meteen zin om te feesten

5. deepspace

deepspace Experimenterende gebruiker

Hi Natozlato! Wat een leuk tripreport, heb je er ook eentje geschreven over je eerste ervaring ??
    En,hoe toevallig,wij zaten ook Oudjaarsavond aan de X (thuis, met z'n tweeen) en beste impulsief. De kinderen waren er niet en wij hadden wel zin in een avondje. Met X op naar de buren gelopen ook nog... oeps.. dat was bijzonder :wink:

Normaal gebruiken we altijd op feestjes (grotere en kleinere festivals) en zijn ook wat later in aanraking gekomen met deze middeltjes. Inmiddels buiten X ook wat anders uitgeprobeerd (coke, 4FMP, paddo's) Jullie?

Groetjes en geniet van de feestjes en de leuke dingen die je tegenkomt op jullie avonturen :wink:

6. Generaal_Grafsteen

Generaal_Grafsteen Experimenterende gebruiker

Dit was echt serieus leuk om te lezen en ik denk dat ik dit jaar ook misschien wat m of x doe op oudjaarsavond!!

7. Natozlato

Deepspace: ja, ik heb ook een report over mijn eerste ervaring, die moet ik nog steeds afmaken :P Misschien post ik die ook nog wel eens.
    Ik heb daarna geëxperimenteerd met van alles, zoals 3FPM, 6-APB, speed, ketamine, 3-MMC, 2-CB. Ik voel me soms net Alice in Wonderland; het was zo spannend om te ontdekken wat andere stofjes met me deden. ^_^ Mijn favoriet blijft mdma, een goede tweede plek krijgt speed en 3-MMC.
    Ik wens jullie ook veel mooie avonturen toe! :kissingheart:

8. Natozlato

Hahahaha! Waarom zijn jullie naar de buren gelopen? En hoe liep dat af??

9. deepspace

Hi Natozlato! haha ik lees dat je al behoorlijk uitgeprobeerd hebt zeg!! Van het een komt het ander he, staat er nog iets op je verlanglijstje ?? Ja dat met die buren was wel gek, normaal slecht/geen contact mee (gelukkig verhuisd en vervanger door veel betere buren) maar ik heb daar echt een kwartier in de koud gestaan en staan praten. Waarna mijn partner toch echt aangaf "kom naar binnen, doe normaal, steek niet zoveel in die mensen ... " Maar gedaan dus en toen thuis heerlijk feestje gevierd met dance set op TV en speakers... Best gezellig, veel kletsen. Mijn favoriet is toch wel gebruik op een feest (ik gedij het beste op de energie van speakers/lichten/andere mensen en de hele vibe die je met elkaar maakt!

10. Natozlato

Sorry voor mn late reactie!
    Op mijn verlanglijstje staat nog paddestoelen en lsd.
    Ik heb pas 1 x een feest meegemaakt op mdma. Lijkt me ook echt genieten om dat vaker te doen! En dan helemaal op te gaan in de muziek. Ik heb vooral ervaring in een thuis setting en dat is toch wat rustiger en meer kletsen.

11. deepspace

Hi Natozlato, tnxs voor je reactie en zo leuk om te lezen hoe iedereen aan het experimenteren en proberen en verbazen is! Mooie wereld, die soms een beetje een parallel universum is met de "gewone" wereld zie ik... Niemand zegt het,maar we doet het allemaal .. :wink: Paddestoelen zijn ook leuk! Wij hebben een vakantiehuisje met een grote tuin,waar we deze zomer met 8 vrienden tot 3 uur s'nachts rondom kampvuur aan de paddo's zijn gegaan! Groot grasveld, kampvuur, erg donker en midden in de bomen / bossen was een mooie setting! Zeker doen dus. Thuisfeestjes zijn zeker leuk, maar ga ook vooral op feesten kijken! De energie, mensen, intense muziek en aankleding doen zoveel (voor mij) merk ik. Van wat voor stijl muziek hou je en wat past dus het beste bij jou mdma beleving?
    En zomerfeesten zijn zo relaxed, waarbij je overdag heerlijk kan genieten van de zon en het terrein en kan kletsen en 's avonds helemaal opgaan in de muziek bij ondergaande zon :) zo leuk!

12. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

super late reactie van mij maybe maar 2cb op oud en nieuw is ook een zeer toffe ervaring :P ook beetje off topic maar <3

13. Natozlato

Ja heheh er is een wereld voor me opengegaan ja. Het was zo mooi en indrukwekkend dat ik het het liefste aan iedereen in mn omgeving wilde vertellen, maar ja dat gaat natuurlijk niet. Ik vond het ook echt een eye opener om es te ervaren hoe het is om niet verlegen te zijn en met vreemden te praten.
    Ik hou van veel verschillende muziek, maar reggae bijvoorbeeld leent zich niet goed voor mdma. Op 2cb heb ik erg genoten van Nederlandse en Duitse hiphop. Als ik naar een feestje zou gaan op mdma, zou dat d&b of hardcore zijn. Vroeger ging ik maandelijks naar hardcorefeestjes en gebruikte werkelijk iedereen, behalve ik.:sweatsmile: Misschien maar beter dat ik op drugsgebied zo'n laatbloeier ben, vroeger zou er meer gelegenheid tot gebruiken zijn en nu plan ik het meestal.
    Dat van die paddestoelen en het vakantiehuisje klinkt idd erg leuk en speciaal! Leuk als je dat met goede vrienden kan delen. :blush:

14. Psychedelic-experience

Psychedelic-experience Experimenterende gebruiker

Leuk geschreven. Je report haalt inderdaad herinneringen op van mijn eerste keer. MDMA is en blijft een magische drug. De connectie die je tijdens gebruik kan ervaren is zo iets unieks dat je het met geen enkele andere drug kan vergelijken. Eigenlijk zou elk individu op deze aardkloot het minimaal één keer geprobeerd moeten hebben. Helaas zie ik dat nog niet zo snel gebeuren :(

Laden...
Vergelijkbare Topics - Mdma oudjaarsavond 2017
  1. GroteDoppe
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    942
  2. Sara H.
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    686