MDMA + paracetamol?

Dopezilla

Badass junkie
Ik ben een beetje verkouden, en ik vraag me af of de combinatie paracetamol en mdma een goede combinatie is.

Het lijkt me vrij sterk dat het goed gaat, maar mocht het zo zijn, dan zou ik wel wat naar binnen duwen tegen het snotteren.

Veel hoofdpijn zal ik waarschijnlijk niet meer hebben zodra die mdma een beetje werkt, maar het snotteren is wel redelijk storend. x)

Danke,
Olle

Dopezilla

Badass junkie
Is het gewoon de paracetamol plus de mdma die de lever moet verwerken, of versterkt het elkaar ook?

't Zou toch zonde zijn als m'n lever daar ter plekke ontploft ofzo.

Danke,
Olle

tomz0r

Badass junkie
Goed voor je lever is het niet, maar je overleeft het wel. De dag dat je XTC neemt niet meer dan 3 paracetamols slikken.
Het effect blijft gewoon hetzelfde.

Aangezien XTC ook pijnverdovend werkt zou je misschien de paracetamol weg kunnen laten. En bij ernstige hoofdpijn zou ik even wachten met XTC nemen aangezien hoofdpijn het gevoel een beetje verpest.

Dopezilla

Badass junkie
Okay, ik heb vandaag één paracetamol op, vanochtend nog, dus ik denk dat ik het maar laat zitten vanavond dan.

De hoofdpijn valt wel mee, 't is meer dat ik 'n beetje kriegel ben, maar goed, 'k denk dat dat ook wel zal verdwijnen zodra de mdma inwerkt. Ik mijd de dansvloer wel even zolang de mdma nog niet ingewerkt is, zodat ik niet spontaan hoofdpijn krijg en m'n avond vergal. :P

Danke,
Olle

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ollemann zei:
Ik ben een beetje verkouden, en ik vraag me af of de combinatie paracetamol en mdma een goede combinatie is.

Veel hoofdpijn zal ik waarschijnlijk niet meer hebben zodra die mdma een beetje werkt, maar het snotteren is wel redelijk storend. x)

Danke,
Olle

Jij neemt paracetamol tegen je snotneus? Is niet anders dan een pijnstiller en zal dus niet snotterverminderend werken oor :P Verder kan je gewoon door elkaar nemen, je zult er niets van merken qua werking en is zoals eerder gezecht net ietsjes zwaarder voor de lever.
Maar dat ene xtc pilletje wat je weg werkt is denk ik net zo zwaar voor de lever als een avond goed zuipe of 20 strips paracetamol ( mits verspreid ingenomen ofc)

Dopezilla

Badass junkie
Hey, als 't even kan kijk ik 'n beetje uit.
Normaal gesproken blijf ik lekker thuis als ik 'n beetje snotterig ben, maar er was 'n erg leuk feestje wat ik niet wilde missen.

Helaas, 'k had 'n kutpil te pakken, dus echt leuk was het niet de eerste paar uur, maar besloot toen toch maar maling aan alles te hebben en heb maar 'n zegeltje gedropt.

Maar goed, uiteindelijk alsnog snotterend het feestje doorgekomen. :grin:

Olle

salvation

Belezen gebruiker
Zelf nooit geprobeerd maar begreep dat paracetamol nog weleens verkeerd wil vallen, en je derhalve beter ibuprofen kunt gebruiken.

Bovenaan