MDMA pluggen, graag info

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik heb al het een en ander gelezen over MDMA pluggen hier alleen zit ik toch nog met wat vraagtekens.

Pluggen is niet de meest gebruikelijke manier van drugs nemen, en trekt me ook zeker het minst aan. Maar toch wil ik het wat verder uitzoeken, ik sta altijd wel open voor nieuwe dingen, en wegens heftige maagklachten lijkt MDMA pluggen me een mooie optie

Ik vroeg me nu dus af of je ook MDMA kan pluggen doormiddel van een capsule, ik kan hier niet veel over vinden dus hoop dat iemand hier er ervaring mee heeft.

En kun je ook bijdoseren al plug je MDMA? En dan bedoel ik aan het begin van het feest 1 capsule en op de helft ongeveer?

Wat zijn de voor en nadelen van het Pluggen? En is het wel zoveel beter als MDMA snuiven?

-HardcoreGabber

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Ik zou het niet weten maar ik stop uit principe niks in mijn reet. dan ga ik liever even over mijn nek, mijn ervaring is dat het niet eens zo lang duurt en je je daarna dusdanig opgelucht voelt dat je er weer gewoon tegenaan kan. :tongueout:

Wellicht weet iemand anders het?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik zou het niet weten maar ik stop uit principe niks in mijn reet. dan ga ik liever even over mijn nek, mijn ervaring is dat het niet eens zo lang duurt en je je daarna dusdanig opgelucht voelt dat je er weer gewoon tegenaan kan. :tongueout:

Wellicht weet iemand anders het?
Zo denk ik er ook Over, alleen kan ik nooit kotsen :( En naast miselijkheid krijg ik ook heel erg last van maagkrampen en andere nare verschijnselen. Was nooit geïnteresseerd in pluggen maar wie weet is het toch een mooie optie. En het is ook een simpele taboe waar ik doorheen moet, het heeft ook ruim een jaar geduurd voordat ik durfde te snuiven.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Wow @De Dunne !

dat is nog eens in de categorie: 'u vraagt, wij draaien'.

Ik moet mijn mening betreffende pluggen echt bijstellen nu. Toch blijft het iets houden zo van.... GROSS!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
En is het wel zoveel beter als MDMA snuiven?
Zowel pluggen als snuiven hebben het voordeel dat de drugs niet eerst langs je lever gaat waardoor niet alles opgenomen wordt, wat effectief betekent dat je veel minder nodig hebt.

Voordeel van pluggen is dat het veel langer duurt dan snuiven. Ik heb zelf geen ervaring met MDMA pluggen, maar meen me te herinneren dat de duur maar net iets korter dan oraal zou zijn.

Met het snuiven van MDMA heb ik wel ervaring. Je hebt weinig nodig en de piek is intens, maar na zo'n 1,5 uur ben je dan alweer zo goed als nuchter. Ik vond de pijnlijkheid van MDMA overigens wel meevallen trouwens.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Zowel pluggen als snuiven hebben het voordeel dat de drugs niet eerst langs je lever gaat waardoor niet alles opgenomen wordt, wat effectief betekent dat je veel minder nodig hebt.

Voordeel van pluggen is dat het veel langer duurt dan snuiven. Ik heb zelf geen ervaring met MDMA pluggen, maar meen me te herinneren dat de duur maar net iets korter dan oraal zou zijn.

Met het snuiven van MDMA heb ik wel ervaring. Je hebt weinig nodig en de piek is intens, maar na zo'n 1,5 uur ben je dan alweer zo goed als nuchter. Ik vond de pijnlijkheid van MDMA overigens wel meevallen trouwens.
Dat het korter werkt vind ik niet erg, was ook niet van plan om het gehele feest onder invloed van mdma rond te lopen. Ik heb alleen gelezen dat het heel schadelijk voor je neus Is, of kan het prima voor een keer? Vind pluggen nog steeds niks Hahaha, in iedergeval bedankt voor je antwoord!

BlijeChick

Belezen gebruiker
En MDMA poeder? Dat je een paar likjes neemt.. ik snap dat dat lastig te doseren is maar wellicht heb je hier ook minder last van dan bij pilvorm? Of denk je dat je alsnog last krijg van je maag e.d...?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb alleen gelezen dat het heel schadelijk voor je neus Is, of kan het prima voor een keer?
Voor een keer kan dat wel hoor. Maar vind je het niet wat kort om na anderhalf uur weer helemaal nuchter te zijn? De piek bij snuiven duurt ook maar een tussen de 30 en 45 minuten ongeveer. En de hele avond door blijven snuiven zal met MDMA ook niet echt een succes zijn denk ik zo.

De Dunne

DF-koning
Voor een keer kan dat wel hoor. Maar vind je het niet wat kort om na anderhalf uur weer helemaal nuchter te zijn? De piek bij snuiven duurt ook maar een tussen de 30 en 45 minuten ongeveer. En de hele avond door blijven snuiven zal met MDMA ook niet echt een succes zijn denk ik zo.
Werkt mdma met snuiven maar zo kort? Ik heb t nooit geprobeerd en ook niet van plan hoor maar nu zeker niet. Zo een korte werking en dan ook nog pijn in mijn neus. Ik zou dantoch voor pluggen kiezen als ik TS was. Op zich een raar idee maar wel een goede plossing als je niet wil slikken of snuiven.
Aan ene kant lijkt het me wel eens interessant om te proberen, Drugs pluggen. Wel thuis dan want het lijkt me nogal omslachtig. Volgens mij kan t niet staand, dan loopt t er weer uit toch? Tenminste, diegene waar ik t van hoorde loste het op in (mengde het met) water en deed t in een spuitje. Dat zal dan liggend moeten.
Wie weet ooit eens, een try-before-you-die dingetje. Hahaha.

Laatst bewerkt:

Gabbertje

Wijs gebruiker
Werkt mdma met snuiven maar zo kort? Ik heb t nooit geprobeerd en ook niet van plan hoor maar nu zeker niet. Zo een korte werking en dan ook nog pijn in mijn neus. Ik zou dantoch voor pluggen kiezen als ik TS was. Op zich een raar idee maar wel een goede plossing als je niet wil slikken of snuiven.
Aan ene kant lijkt het me wel eens interessant om te proberen, Drugs pluggen. Wel thuis dan want het lijkt me nogal omslachtig. Volgens mij kan t niet staand, dan loopt t er weer uit toch? Tenminste, diegene waar ik t van hoorde loste het op in (mengde het met) water en deed t in een spuitje. Dat zal dan liggend moeten.
Wie weet ooit eens, een try-before-you-die dingetje. Hahaha.
Ik zit eerlijk gezegd nog te twijfelen wat ik ga doen, pluggen is aan de ene kant interessant om een keer te proberen. Er zitten veel voordelen aan, je hebt minder nodig en het werkt heftiger. Alleen de nadeel is toch dat je het op een minder fijne plek moet stoppen. Al ga ik pluggen dan doe ik het wel doormiddel van een capsule, een spuit lijkt me ook geen succes op een feest, zeker niet met de fouillering die er altijd is.

Ik zal zoiezo een trip report gaan maken, of ik het nou ga snuiven of pluggen. Er is nog weinig op df over te vinden dus denk dat mensen het wel interessant vinden. En heel misschien wel een live trip report.

De Dunne

DF-koning
Ik zal zoiezo een trip report gaan maken, of ik het nou ga snuiven of pluggen. Er is nog weinig op df over te vinden dus denk dat mensen het wel interessant vinden. En heel misschien wel een live trip report.
Ja leuk, interessant. Ben erg benieuwd wat je nu kiest en hoe t is gegaan na afloop.

De Dunne

DF-koning
Mmm, ik heb nog een klein beetje 2cb opgelost in wodka. Ik gok zo een 8-9 mg 2cb in een paar ml wodka. Wie weet ga ik dat een x pluggen. Leek me eerst een gek en vies/raar idee in je kont maar hoe langer ik er over denk en lees word ik toch wel nieuwsgierig. Ik denk dat ik toch (ooit eens) pluggen ga proberen!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Leek me eerst een gek en vies/raar idee in je kont maar hoe langer ik er over denk en lees word ik toch wel nieuwsgierig.
Wat is het toch dat iedereen zo moeilijk doet over pluggen? Hoezo is je eigen lichaam vies? Beetje kinderachtig komt het bijna over. Overigens geen direct verwijt naar jou toe hoor @De Dunne, want velen hebben dit.

Ik heb zelf overigens ook nog nooit geplugged, maar dat is eigenlijk vooral omdat ik het gewoon niet heel praktisch vind.

De Dunne

DF-koning
Wat is het toch dat iedereen zo moeilijk doet over pluggen? Hoezo is je eigen lichaam vies? Beetje kinderachtig komt het bijna over. Overigens geen direct verwijt naar jou toe hoor @De Dunne, want velen hebben dit.

Ik heb zelf overigens ook nog nooit geplugged, maar dat is eigenlijk vooral omdat ik het gewoon niet heel praktisch vind.
Ik vind mijn lichaam niet vies hoor. Maar het idee om iets vreemds IN je kont te doen gewoon. Kont is eigenlijk alleen een uitgang voor mij. Ook qua seks doe ik dat niet. Vind het niet gek of vies bij amderen hoor maar voor mij nee.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind mijn lichaam niet vies hoor. Maar het idee om iets vreemds IN je kont te doen gewoon. Kont is eigenlijk alleen een uitgang voor mij. Ook qua seks doe ik dat niet. Vind het niet gek of vies bij amderen hoor maar voor mij nee.
En wat als de dokter je een zetpil geeft dan? Zeg je dan ook dat het enkel een uitgang is?

De Dunne

DF-koning
En wat als de dokter je een zetpil geeft dan? Zeg je dan ook dat het enkel een uitgang is?
Nee maar dat heb ik sinds kind niet meer gehad en dan zou het eennoodzakelijk medicijn zijn. Das anders toch vind ik.
Al gebruik ik wel weer altijd een gewone thermometer in de bips endat maakt me dan niet uit. Vreemd eigenlijk dat het voor sommigen idd zo een”probleem” is.

Laatst bewerkt:

wapboy

Newbie
Heb vorige week geplugd zoals omschreven en werkt heerlijk,komt veel rustiger op.Wel even een kwartiertje na inbrengen op de zij of buik blijven liggen,ga het vaker zo doen denk ik.

Waarom moet iets in hemelsnaam praktisch zijn? Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Heb vorige week geplugd zoals omschreven en werkt heerlijk,komt veel rustiger op.Wel even een kwartiertje na inbrengen op de zij of buik blijven liggen,ga het vaker zo doen denk ik.
Kun je me er wat meer over vertellen? Heb het nog steeds niet gedaan(inmiddels wel MDMA gesnoven), maar vind het idee nog steeds wel raar om te pluggen. Wat zijn de voor en nadelen volgens jou ervan?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nee maar dat heb ik sinds kind niet meer gehad en dan zou het eennoodzakelijk medicijn zijn. Das anders toch vind ik.
Al gebruik ik wel weer altijd een gewone thermometer in de bips en dat maakt me dan niet uit. Vreemd eigenlijk dat het voor sommigen idd zo een”probleem” is.
Haha waarom heb ik deze plug-discussie gemist? Ik kan me eigenlijk wel verplaatsen in Dunne hoor, ik zou ook liever geen drugs in m’n kont stoppen. Het idee van een zetpil vind ik vrij normaal (sterker nog heb er de nodige in andermans kont moeten stoppen tijdens een stage in het ziekenhuis ooit xD) maar als ik zelf de keuze heb, nah. Tenzij het echt een speciaal extra effect zou geven, daar doe ik ‘t voor.

Ik spuugde trouwens m’n drinken uit bij ‘thermometer in de bips’, geen idee waarom dat zo grappig is, ik zal wel een kleuter zijn nog, innerlijk.

De Dunne

DF-koning
Ik spuugde trouwens m’n drinken uit bij ‘thermometer in de bips’, geen idee waarom dat zo grappig is, ik zal wel een kleuter zijn nog, innerlijk.
Bips is gewoon een grappig woord! Bips, bips! Ik bips, jij bipst, wij bipsen, wij hebben gebipst! :tilttearlaugh::tearsofjoy:

Doet me denken aan de vroege puberteit. Al in een deuk liggen m het woord “ballen” als in soepballen..

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mooie tijd was dat. Vooral een simpelere tijd.
Ook wel een beetje een vermoeiende tijd soms hoor. Kent iemand van jullie het welbefaamde ‘doordenken’ nog? Of is dat echt bejaardentijdperkmateriaal?

Zei je iets compleet normaals, bijvoorbeeld ‘ik ga even wat anders doen’, vond iemand van je klas het weer nodig om ‘DOORDENKEN’ te roepen want omg je zei het woord ‘doen’ en dat was oversekst. Echt schijtirritant was dat haha.

Ook wel een beetje een vermoeiende tijd soms hoor. Kent iemand van jullie het welbefaamde ‘doordenken’ nog? Of is dat echt bejaardentijdperkmateriaal?

Zei je iets compleet normaals, bijvoorbeeld ‘ik ga even wat anders doen’, vond iemand van je klas het weer nodig om ‘DOORDENKEN’ te roepen want omg je zei het woord ‘doen’ en dat was oversekst. Echt schijtirritant was dat haha.
Die ken ik nog wel ja. Erg irritant inderdaad.

Om niet offtopic te blijven. MDMA pluggen? Geen ervaring mee. Zoiezo niet met drugs pluggen. Als ik eerlijk ben zou ik de meerwaarde ervan bij MDMA niet kunnen zien, denk dat het spul in je maag toch het beste tot z'n recht komt.

Bas

Wijs gebruiker
Dat is het ook. :tilttearlaugh::tilttearlaugh:
Wordt pas erg als je keel helemaal naar de klote is uiteindelijk na het festival. Als je dan wat snuift dan brand het zo erg in je keel, als of iemand met een mes zit te steken. Die gezichten die dan worden gemaakt, goud waard.

Wordt pas erg als je keel helemaal naar de klote is uiteindelijk na het festival. Als je dan wat snuift dan brand het zo erg in je keel, als of iemand met een mes zit te steken. Die gezichten die dan worden gemaakt, goud waard.
Heb ooit gecrushte xtc pillen gesnoven, dagenlang last van gehad. Had drie dagen erna nog een momentje, stond onder de douche en dacht er zit iets in me neus. Snuit ik mijn neus, komt er groene shit uit van de Max Verstappens van paar dagen ervoor.

Bas

Wijs gebruiker
komt er groene shit uit van de Max Verstappens van paar dagen ervoor.
Zijn wel goede pillen! Is voor mij de eerste pil geweest die niet in 1x kwam opzetten qua effect. Bouwde langzaam op en werd geleidelijk minder. Dus niet zoiets van 'de tering ik ga hard opeens'. Maar meer 'ah nice hij begint, daar komt ie'.

Ik heb het zelf ook eens geprobeerd om het te snuiven. Binnen enkele seconde had ik fijne poeder over. Was op zich wel een geinige ervaring, nergens last van gehad. Maar niet voor herhaling vatbaar vanwege de korte werkingsduur.

Azarius vaporizers and accessories