MDMA schaarste / hoge prijzen

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal

ik plaats even er waarschuwing. Ik had vorige week xtc genomen en effecten kwamen laat, veel later, met hele nare bijwerkingen. Vriendin nam ze gister, zelfde. Letterlijk ziek er van.

Anderen op het feestje waar ze was hadden andere pillen en aantal personen ervaarden ook negatieve effecten.

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat mdma nu erg duur is dus het kan zijn dat ze andere middelen toevoegen.

laat ze dus testen! In de mdma droogte van 2010 zat er geregeld mcpp of pmma in. Niet ondenkbaar dat er nu stoffen als butylone/eutylone toegevoegd worden.

ik heb vroeger vaak gebruikt en weet dus wat te verwachten.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Het is sowieso goed om te weten wat je in je lichaam stopt, niet alleen vanwege de mogelijke toevoegingen, maar ook om een juiste dosis te kunnen bepalen.

Ben het dus roerend met je eens, testen die hap! 🧫

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Andere middelen toevoegen is voor amateuristische prutsers. De grote jongens weten wel wat ze doen denk ik. Die gooien gewoon de prijzen omhoog als dat nodig is. Of stoppen wat minder in een pilletje. (Wil niet zeggen dat er geen vervuilde pillen bestaan of rond kunnen gaan) Testen is natuurlijk altijd een goed advies.

MindWanderer

Belezen gebruiker
Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat het mee valt. Ze gaan echt niet zo maar van alles er in gooien met het risico dat mensen er niet lekker op gaan en dus niet meer gaan kopen. Althans ik neem aan dat als je wat koopt en je word ziek dat je het daar niet nog een keer gaat halen. Testen is idd sowieso altijd aan te raden, al heb ik dat eerlijk gezegd nog nooit gedaan.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Reddit en Vice lees ik steeds meer over de 'fentanylcrisis', mijn idee is dat het meer een soort waarschuwende reacties zijn want een betrouwbare bron er over heb ik nog niet gelezen.

Danny46

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal

ik plaats even er waarschuwing. Ik had vorige week xtc genomen en effecten kwamen laat, veel later, met hele nare bijwerkingen. Vriendin nam ze gister, zelfde. Letterlijk ziek er van.

Anderen op het feestje waar ze was hadden andere pillen en aantal personen ervaarden ook negatieve effecten.

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat mdma nu erg duur is dus het kan zijn dat ze andere middelen toevoegen.

laat ze dus testen! In de mdma droogte van 2010 zat er geregeld mcpp of pmma in. Niet ondenkbaar dat er nu stoffen als butylone/eutylone toegevoegd worden.

ja liet ze ook nooit testen en dan zeiden we mn drugsmaatje wat een kutdingen dit is geen mdma meer maar we konden erna wel om lachen al duurde de trip langer als mdma maar ziek dat we waren absurd.normaal trance muziekje op maar nu alleen maar elkaar oppeppen om niet half gek te worden dat hielp enigzins.Al riepen we wel de hele nacht wat een kutdingen zijn dit.Altijd testen dus maar te lui voor bovendien dacht ik aan de smaak dat het wel goed zat.

Laatst bewerkt:

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal

Wat jij beschrijf hoor ik van meer mensen. Ze hadden het zowel met MDMA als met een pil. Zolang er niks naar de testservice is gebracht heeft het niet zo veel zin om hier te speculeren en paniek te zaaien.

Danny46

Bewuste gebruiker
Wat jij beschrijf hoor ik van meer mensen. Ze hadden het zowel met MDMA als met een pil. Zolang er niks naar de testservice is gebracht heeft het niet zo veel zin om hier te speculeren en paniek te zaaien.
Je overleeft het heus wel weer alleen was het niet wat je verwacht je lichaam kan het wel aan ,het nadeel is dat je er psychotisch van kan worden zelf ben ik daar niet gevoelig worden ben altijd weer de oude na elke drugs uitwerking. nee het is het niet voor iedereen geschikt mn drugsmaat heeft zn huis in brand gestoken erna.2 poezen dood en hij is erna nooit meer de oude geworden.helaas zit hij nu in een instelling en mag hem ook niet meer zien.maar wou geen paniek zaaien :tilttearlaugh: zelf heb ik na de slechste pil geen rare bijwerkingen maar goed idd veel mensen kunnen goed gek worden door een verkeerde pil.maar ben al gek van mezelf.

Laatst bewerkt:
Bovenaan