MDMA Snuiven?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hoi DF'ers,:stoned:

Voor het eerst heb ik me aan de 3 maanden regel gehouden. En het beviel me prima om 3 maanden en een paar dagen geen xtc te hebben gebruikt. Dus ga me er voortaan ook aan houden.

Alleen vanavond is het dan weer zover. In plaats van xtc heb ik nu MDMA kristallen gehaald en vervolgens goed fijn gestampt.

Alleen zit ik nu te twijfelen, zal ik het likken of Snuiven? Algemeen bekend is wel dat je harder gaat met het snuiven van MDMA dan likken. Alleen wat me aan de twijfel brengt is dat de ene zegt dat het heel schadelijk is voor je neus en de ander niet.

Wat is jullie advies hierin?

Gr

HardstyleGabber

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik deed het in capsules vroeger , ook een keer gesnoven maar vind de smaak niet lekker. Daarom ook nooit 'likjes' genomen plus dat doseren dan niet gaat.

De eerste keer deden we het in een aa energy flesje en deelden we die zodat we beiden circa 120mg hadden.

Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt en dat ook nog eens bevalt , kudo's!

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik deed het in capsules vroeger , ook een keer gesnoven maar vind de smaak niet lekker. Daarom ook nooit 'likjes' genomen plus dat doseren dan niet gaat.

De eerste keer deden we het in een aa energy flesje en deelden we die zodat we beiden circa 120mg hadden.

Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt en dat ook nog eens bevalt , kudo's!

Bedankt voor je compliment :) Opzich maakt de smaak me niet heel veel uit of de pijn, heb toch altijd dat ik het snel vergeet. Het gaat me juist om hoeveel schade het aanbrengt. Oké speed laat ook schade achter dat weet ik. Alleen bij MDMA zeggen ze dat het ergere schade aan je neus toebrengt en daarom twijfel ik.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De druip van neus naar keel lijkt eeuwig te duren met mdma. Eens gedaan maar liever nooit meer. Capsuleren of likjes lijkt me toch het beste. Effect is wel intens met snuiven maar piek duurt veel minder lang.

Gabbertje

Wijs gebruiker
De druip van neus naar keel lijkt eeuwig te duren met mdma. Eens gedaan maar liever nooit meer. Capsuleren of likjes lijkt me toch het beste. Effect is wel intens met snuiven maar piek duurt veel minder lang.
Bedankt voor je reactie! Dan ga ik vanavond het met likjes doen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Eenmalig zou het qua schade in je neus best moeten kunnen. Maar het duurt echt heel kort als je het snuift, na zo'n anderhalf a twee uur ben je alweer terug bij baseline. En het is niet zo dat de piek dan echt vele malen intenser of heel anders aanvoelt ofzo. Ik heb het ooit 1 keer gedaan, omdat ik toen te weinig over had om te slikken. Maar aangezien het zo kort duurt vind ik het zonde van de avond.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
MDMA vind ik zo vreselijk vies smaken! Ik zou het zelf nooit snuiven. Volgens mij blijft die vieze smaak in je keel hangen of in je neus.
Ik vind het na coke al goor om je neus eens goed op te halen en te slikken, laat staan met mdma. Likje heb ik wel eens gedaan lang geleden maar was net zo vies. Ik neem zelf het liefst xtc, slik ik in ene weg en kan ik goed doseren.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik neem zelf het liefst xtc, slik ik in ene weg en kan ik goed doseren.
MDMA kun je net zo goed doseren hoor, als je het gewoon afweegt en daarna in een capsule of vloeitje stopt. Likjes is gewoon een achterlijke manier van MDMA consumeren, ik snap nog steeds niet dat er veel mensen zijn die dat standaard doen. Je weet niet hoeveel je binnenkrijgt en je hebt elke keer die ranzige smaak in je bek.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
MDMA kun je net zo goed doseren hoor, als je het gewoon afweegt en daarna in een capsule of vloeitje stopt. Likjes is gewoon een achterlijke manier van MDMA consumeren, ik snap nog steeds niet dat er veel mensen zijn die dat standaard doen. Je weet niet hoeveel je binnenkrijgt en je hebt elke keer die ranzige smaak in je bek.

Klopt maar ik heb geen weegschaal, dan is xtc voor mij makkelijker doseren.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Om maar te zwijgen over de schade aan het gebit..

Smartyhere

Newbie
Ik heb het een keer per ongeluk gesnoven, dat zou ik niet meer doen, mijn neus brandde heel hard!
Maar ik was wel meteen wakker. Zou het alleen niet aanraden, was net iets teveel

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik dacht dat het een ander lijntje was, en het was donker en in hetzelfde witte pakje
Ow op die manier. Hahaha. Ik dacht je bedoelde dat je per ongeluk snoof.. Ik ben nogal visueel ingesteld dus ik zag het helemaal voor me. SNUIFFFF, sjit man, what the... was dat? :tearsofjoy:

Laatst bewerkt:
Bovenaan