MDMA + stijve kaken

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Is heir iets tegen te doen. Ik sta te knarsetanden als een gek op dat spul. Zelfs wel eens gehad dat ik de volgende dag nog stijve kaken had.

-spaceman-

Badass junkie
Natural_Mystic zei:
Is heir iets tegen te doen. Ik sta te knarsetanden als een gek op dat spul. Zelfs wel eens gehad dat ik de volgende dag nog stijve kaken had.

veel kauwgom eten, veel praten, veel dansen.. bij mij helpt het!

als ik veel dans gaat mn energie daar heen ipv mn kaken!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Lekker dansen en kauwgom inderdaad! Ik heb nooit kauwgom in m'n mond, maar wel als ik op de mdma zit. Helpt echt.. je beweegt uiteraard nog steeds met je kaken maar dan ziet het in ieder geval minder debiel uit en je doet het niet voor niks.

JewCookie

Wijs gebruiker
asociaal kaugom kauwen is het beste voor je tanden, voor je omgeving kan je misschien beter blijven klepperbekken.. :openmouth:

Jeller

Badass junkie
kauwgom is echt het DOMSTE dat je kan doen.. zo ga je juist meer knarstanden en zie je er nog belachelijker uit zijn door als een wilde te kauwen..

stijve kaken gegarandeerd de volgende dag met kauwgom!

beste wat je kan doen is gewoon je bek onder controle proberen houden, maar niet iedereen kan dat.
dus leer er mee leven of neem geen mdma

Ellesdee

Badass junkie
Jeller zei:
kauwgom is echt het DOMSTE dat je kan doen.. zo ga je juist meer knarstanden en zie je er nog belachelijker uit zijn door als een wilde te kauwen..

stijve kaken gegarandeerd de volgende dag met kauwgom!

beste wat je kan doen is gewoon je bek onder controle proberen houden, maar niet iedereen kan dat.
dus leer er mee leven of neem geen mdma

van kauwgom krijg je idd alleen maar meer last van je kaken...

steek gewoon een lollie in mn mond :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
heb er altijd wel last van gehad, op het moment zelf boeide het me geen hol, maar de dag erna kiespijn als een tierelier!!

MissDior

Bewuste gebruiker
Paar trekken van een jointje roken, word je wat relaxter van..
Weet niet of het iedereen helpt, maar ik voel me dan minder opgefokt..

:smoke:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Gelukkig heb ik er nog niet zo gek veel last van, een vriend van me kauwt onherroepelijk zijn hele lip kapot als ie niks in z'n mond heeft. Hij zwaait niet zo met z'n kaken maar z'n lippen zien er wel gehavend uit daarna.

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik heb het inderdaad ook altijd... Ik denk dat ik het op dat moment wel zou kunnen verhelpen als ik het zou negeren en als ik mijn tanden dan voel samenspannen probeer ik te ontspannen. Tzou wel lukken maar vind op dat moment het kauwen niet erg :P

dus standaard 3 kauwgommetjes tegelijk in mn mond... idem met speed

caatje

Badass junkie
De eerste keren had ik er ook last van, kapotte lippen, kapotte wangen, tanden knarsen, niet naar de wc kunnen enzz noem t mar op alle dingen waar je "last " van kan hebben tijdens je pillenparty.
Hoe ik het heb opgelost; er op letten. mezelf vaak corrigeren. Nu heb ik natuurlijk nog wel eens last van een klappertand maar stukken minder als toen ik er niet op lette.

Jeller

Badass junkie
Ikzelf heb er nooit last van gehad, behalve de tweede keer toen ik een stuk kauwgom in mijn mond stak

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
MetaalKonijn zei:
Zei de gozah die vervuilde leren strings aan willekeurige gozahz geeft.

die had de persoon in kwestie eerlijk gewonnen!

Maar ontopic:
iets met kaken en zagen en mdma en niet fijn of juist wel

metaalkonijn is stiekem een vrouw, en hij houd zelf van bezweete strings. Komt die op msn: Hoi Chrono, mag ik je string ik vind hem zóó sexy. Zeg hem dit maar niet, ontkent die vast...

MetaalKonijn

Badass junkie
Zagende kaken is voor de persoon in kwestie wel fijn, maar voor de omgeving ietwat minder kan ik me voorstellen. :smoke:

Ik ben inderdaad een vrouw, een lekker wijf nogwel. Ik deel alleen geen strings uit, alleen aan psycho_chrono, die graag de gele randjes d'r uitpeutert. :hearteyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
MetaalKonijn zei:
Zagende kaken is voor de persoon in kwestie wel fijn, maar voor de omgeving ietwat minder kan ik me voorstellen. :smoke:

Ik ben inderdaad een vrouw, een lekker wijf nogwel. Ik deel alleen geen strings uit, alleen aan psycho_chrono, die graag de gele randjes d'r uitpeutert. :hearteyes:

en niet te vergeten, de gele randjes opeet en dan over Metaalkonijn heenkotst, dan zoenen we samen en bedrijven we de liefde

Ja MDMA is wel fijn, maar die kaakklemmen vind ik soms toch wel vervelend eerlijk gezegd, pijn aan mijn kiezen the day after...

MetaalKonijn

Badass junkie
Inderdaad... en dan maar niet te spreken over de schrikreactie die je krijgt als je je tanden net iets te luid hoort knarsen. :mrgreen:

Sweet yoghurt-smegma-luuuuub baby!1!1

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
MetaalKonijn zei:
Inderdaad... en dan maar niet te spreken over de schrikreactie die je krijgt als je je tanden net iets te luid hoort knarsen. :mrgreen:

Sweet yoghurt-smegma-luuuuub baby!1!1

haha jah of dat je ze hoort kraken, of dat er stukjes in je mond komen :P

Tanden poetsen 4 life

ballie15

Belezen gebruiker
Ik ben gek op het kauwen, op de een of andere vage manier.
Om mijn kaken bezig te houden zonder dat ze mijn bek mollen neem ik smintjes.
Het is gewoon superleuk om ze uit het doosje te "klikken", ze zijn lekker fris en dan rollen ze tussen mijn malende kiezen door.
Love em!

buzzy

Badass junkie
Gewoon 2 pond kauwgom in bek of een kaak klem ontwerpe dat je alleen nog klinkers kan zeggen :wink:

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Een paar dagen geleden weer mijn tong kapot gebeten. Ik moest de volgende morgen naar school, maar ik had niet geslapen dus ik voelde me nog redelijk onder invloed. In de klas probeerde ik het stil te houden, maar 100 % lukken deed het niet omdat iemand vroeg of ik iets op had. Maar goed, kan kauwgom nu wel of niet?

Qocaïne

Badass junkie
Natural_Mystic zei:
Een paar dagen geleden weer mijn tong kapot gebeten. Ik moest de volgende morgen naar school, maar ik had niet geslapen dus ik voelde me nog redelijk onder invloed. In de klas probeerde ik het stil te houden, maar 100 % lukken deed het niet omdat iemand vroeg of ik iets op had. Maar goed, kan kauwgom nu wel of niet?

Nou ook niet bepaals slim om een paar uur voor schooltijd te gebruiken :)

Kauwgom, tja. Vind het zelf altijd fijn. Bijt alleen niet mijn eigen tong kapot :smoke:

kaal

Newbie
een vriend van mij vreet ook ze lippen kapot
ik zelf kreeg een droge bek en zat de hele tijd over me lippe te euh likke? :confused: :) mja ik ging ook met me kaken knarse had er volgende dag last van, ik ging zelfs nog door
alleen toen ik kauwgom nam scheen het dat ik als een wilde zat te smakke op die kauwgom, mja ik had er zelf geen last van alleen mijn omgeving zei hele tijd hou je bek is :grin:

ik heb in ieder geval een fles water bij me zodat me bek niet zo droog wordt :beer:

Bovenaan