MDMA Synthese

L

Lid 6909

Gast
Hallo,

SWIM :grin: heeft een mooie guide voor het maken van MDMA, dus crea-bea's doe je ding! :mrgreen:

Klik

Als proefpersoon meld ik me wel aan :grin:

gtje

Bewuste gebruiker
kan doordat ik bepaalde programma's niet op mijn computer heb staan geen pdf's openen ben wel nieuwsgierig ...

ken je hem niet kopieren en hier plakken ???

greetzzz gtje

L

Lid 6909

Gast
uuhhm nee, zitten allemaal afbeeldingen bij, het is een document van de universiteit opleiding scheikunde!

download dit

Sumatra PDF
- Sumatra PDF is een PDF reader van een paar kb, niks moeilijks als adobe!

goodluck

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Hehe de syntheses zijn niet moeilijk te vinden :wink:
De ingrediënten is een andere zaak.
Maar als je aan safrole raakt ben je toch al goed op weg :tearsofjoy:

Nja laat dit maar over aan de mensen die een ruime kennis hebben ivm chemie.
Zodat je geen foute creaties begint te slikken :kots:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
takala zei:
je kan in Nederland je zelf gemaakte goedje toch naar het testcentrum doen :wink:

Ja die luxe hebben wij natuurlijk niet :)
Maar ik zou er toch met opppassen, als er zich ongewenste reacties voordoen en er giftige dampen vrijkomen, of een ontploffing of whatever ben je wel mooi gezien. Je werkt hier namelijk niet met keukenzout enzo he :)

Het is altijd belangrijk om percies te weten welke reacties er kunnen plaatsvinden en waarom.
Dus als je dit wilt proberen zou ik toch maar voor chemie gaan studeren. :P

TrippyShit

Badass junkie
idd. Als het zo verschrikkelijk makkelijk was zou iedereen zn eigen mdma wel maken he.
Zou dit aan de pro's overlaten en niet zelf gaan kloten. Maarja doe wat je niet laten kunt :P

mattskovic

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
idd. Als het zo verschrikkelijk makkelijk was zou iedereen zn eigen mdma wel maken he.
Zou dit aan de pro's overlaten en niet zelf gaan kloten. Maarja doe wat je niet laten kunt :P

de pro's zijn ook begonne met 0% ervaring :P

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
TrippyShit zei:

de pro's zijn ook begonne met 0% ervaring :P

Maar de pro's hebben vooraf waarschijnlijk wel een iet ruimere opleiding gehad i.v.m. met chemie
voor ze zijn beginnen kloten met al die chemicaliën :tongueout:

gtje

Bewuste gebruiker
nou over die voorkennis zou ikj niet zo zeker van zijn...

ken een paar gasten zijn begonnen om zelf een beetje aan te klooien en te experimenteren ... zij maakte dan geen mdma maar speed .... maar dit maak je ook niet zo ff 1 ,2,3 ...

door testen en kleine hoeveelheden zijn ze erachter gekomen hoe en wat ... wel hadden ze zich goed ingelezen natuurlijk wat voorn reactie enz maar die info heb je zo in nederland (palles )

greetzzz gtje

Bovenaan