mdma te vergelijken met LSD

Frisko

Badass junkie
als je nou de zoekfunctie eens zou gebruiken dan had je deze vraag wrs niet hoeven te stellen :)

Frisko

Badass junkie
-spaceman- zei:
dit valt vrijwel niet met elkaar te vergelijken!
verre van...
zoek gewoon de effecten van mdma en van lsd op en vergelijk zou ik zeggen!!!
eigenlijk is dit een domme vraag.. :)

jcutter

Badass junkie
Frisko zei:
-spaceman- zei:
dit valt vrijwel niet met elkaar te vergelijken!
verre van...
zoek gewoon de effecten van mdma en van lsd op en vergelijk zou ik zeggen!!!
eigenlijk is dit een domme vraag.. :)

Ach jah, die moeten er ook zijn. Zo komt iedereen aan de beurt om ze te beantwoorden :confused: :openmouth:

Wirwar

Belezen gebruiker
Als jij nog nooit ''mdma pillen'' heb gehad wat voor pillen had je dan wel en wat voor gevoel kreeg je daarvan?

Midway

Wijs gebruiker
MDMA zit in xtc pillen (welliswaar met andere stoffen ook nog) dit geeft het xtc gevoel

waarom zou MDMA apart dan vergelijkbaar zijn met LSD (is toch iets totaal anders). Zoals reeds gezegd je had effecten van beide drugs kunnen opzoeken gewoon.

teebo

Bewuste gebruiker
moest er genoeg mdma in zn xtc gezeten hebben zou hij wel weten hoe het voelt dus je moet hem niet zitten uitmaken omdat je ervan overtuigd bent dat xtc en mdma nu eenmaal hetzelfde zijn
kom kom

acidboy

Badass junkie
Lol ExceptionalInsight.. droog.

En jeetje.. vermoeiende topics these days. Helemaal in dit subforum somehow...

J0rrit

Badass junkie
Het is niet vergelijkbaar, wel vond ik LSD op MDMA lijken, als je veel mdma pakt trip je ook, op de LSD vond ik het trip-gevoel en hoe alles een beetje eruit zag erop lijken. Dit komt omdat ik lsd later heb gedaan, anders vond ik mdma wss op lsd lijken.

Maar ze zijn idd totaal verschillend.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Het is niet vergelijkbaar, wel vond ik LSD op MDMA lijken, als je veel mdma pakt trip je ook, op de LSD vond ik het trip-gevoel en hoe alles een beetje eruit zag erop lijken. Dit komt omdat ik lsd later heb gedaan, anders vond ik mdma wss op lsd lijken.

Maar ze zijn idd totaal verschillend.

ah, bedankt voor een duidelijk antwoord :)

Bovenaan