MDMA Testen

J0rrit

Badass junkie
Ik vind hier niks over, en had net de gene aan wie ik de mdma altijd geef aan de lijn ( zij brengt het naar het testcentrum ). Zij kon mij helaas ook niet verder helpen, ook het net niet, dus misschien weet iemand hier meer van.

Ik vroeg aan haar hoe mdma werd getest. Daarbij vroeg ik vooral waarop ze precies testen. Op de mdma zelf ( die bij de productie gemaakt is ) of op de mdma-HCL, die minder puur is omdat er HCL ofzo bij wordt gegooid, om er een vaste stof van te maken ( als ik het goed bgegrepen heb hier kan vloeibare mdma wél puur zijn ?) ?

Voorbeeldje: Een pil bevat 100 mg mdma-HCL, deze mdma-HCL bevat 50 % écht mdma, wat krijg je als testuitslag? 100 mg of 50 mg?

azgaza

Badass junkie
Ik heb me hetzelfde afgevraagd betreffende iso-LSD en d-LSD; d-LSD is werksaam, iso-LSD is hetzelfde molecuul met een andere opbouw maar de zelfde hoeveelheden van de zelfde atomen erin. iso-LSD is zover bekend in-actief. d-LSD breekt trouwens ook af in iso-LSD. Nu vroeg ik me af, kunnen ze het onderscheid eigenlijk we maken in het testen tussen de verschillende isomers? Zo niet; dan kunnen test resultaten soms gewoon totaal nergens op slaan. Ik vraag me dan ook echt af wát ze nou eigenlijk precies doen in die test centra, maakt niet uit welke drugs.
En.. zoals je begrijpt heb ik helaas je antwoord niet, ik vind het ook wel interessant, er is geen pijl op te trekken hoe nauwkeurig ze zijn tijdens het testen, want je werkt er toch niet.
Misschien kan je het bij een test centra vragen hoe ze de stof precies testen, welke methodes ze gebruiken, en gewoon letterlijk of ze daar verschil in testen.
(en mijn excuses dat ik ondertussen of LSD begon; ik vroeg het me gewoon af, en ik dacht; misschien enigsinds vergelijkbare vragen. Ik vond namelijk bij LSD een internet site die ook de puurheid erbij vermelde en wat er in ug op getest werd, en dat dat door de puurheid te testen dus nog wel eens behoorlijk uit een wilde lopen)

J0rrit

Badass junkie
Precies, zo zou een trip ( om even op jouw verhaal door te gaan ) met een testuitslag van 100 ug dus best heftiger zijn dan een trip van 200 ug, zolang de trip van 100 ug maar meer dan het dubbele aan d-LSD bevat dan de trip van 200 ug. Idem met pillen.

Zo zou je pillen of trips dus nooit kunnen vergelijken, en testen zou dan ook geen zin meer hebben?

migi

Newbie
pfff als je alles al moet beginnen testen....

stel je voor dat ik nu mijn pillen die ik heb wil laten testen, waar kan dat dan? en dit gebeurt toch anoniem of niet soms?

Deranged

Badass junkie
DarkScope zei:
Precies, zo zou een trip ( om even op jouw verhaal door te gaan ) met een testuitslag van 100 ug dus best heftiger zijn dan een trip van 200 ug, zolang de trip van 100 ug maar meer dan het dubbele aan d-LSD bevat dan de trip van 200 ug. Idem met pillen.

Zo zou je pillen of trips dus nooit kunnen vergelijken, en testen zou dan ook geen zin meer hebben?

alberthoffman

Belezen gebruiker
ik vraag me dit ook al af.
ik breng een pil naar het testcentrum.
die lui checken hoeveel mg pure mdma erin zit.
De mensen die die pillen maken stoppen mdma erin die varieert van 70 - 80% puur denk ik.
Op die manier als zei er bijvoorbeeld 150mg indoen is dat 80% van die 150mg die puur is en ze dan testen.
Ik ga morgen naar die lui toe die het testen ik ga het vragen.
morgen antwoord :

Bovenaan