MDMA - Vreemde bijwerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Goedenacht..
Een tijdje terug heb ik een vreemde ervaring gehad op MDMA (pil-vorm). Ik had 3 pillen gekocht, welke doet er nu even niet toe maar het komt er op neer dat ik ze niet had getest. Dom van me, maar toch. Ik begon met 1 pilletje. Na één uur voelde ik nog altijd vrij weinig.. terwijl hij normaal na 30 minuten toch al inslaat bij mij. 2 uur later sinds inname voelde ik lichtjes effecten.. waardoor ik nog een bijnam.. weer een half uur later merkte ik de effecten iets feller maar niet zoals het hoort.. toen ging ik voor de derde pil.. ik wil even geen commentaar op dit onverstandig gebruik maar normaal als ik boven de 2 pillen zit ga ik al aardig hallucineren enzovoort.. maar weer één uur later voelde ik maar lichtjes een effect.. het feest was gedaan en ik ging rustig naar huis.. eens ik mijn huis binnen wandelde begon mijn heel lichaam te branden en rood te kleuren.. omdat ik helder was na 3 pillen begon ik mij zorgen te maken.. op internet kwam een artikeltje voorbij over PMMA, dit zorgde ervoor dat ik ging panikeren. Ik ging ervan uit dat ik dood ging die avond.. tot het niet meer te redden was. als volgt had ik mensen geïnformeerd die mij de rest van de nacht in de gaten hebben gehouden.. de volgende morgen werd ik wakker met een zéér lichte kater, bijna niet noemenswaardig.

Wie kan dit verklaren?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Weinig zinnigs over te zeggen zolang je de pillen niet hebt laten testen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:

Dat is nou net het probleem, ik zou graag nog zo een pilletje kopen om te laten testen omdat ik er geen meer in mijn bezit heb. Ik heb de dealer (die ik al jaren ken) opgebeld en mijn gedacht eens gezegd.. Ik kreeg van kameraden te horen dat meerdere mensen al bij hem hebben geklaagd. Nou alles goed en wel, ik vroeg nog één pilletje, ik wou hem er zelfs het dubbele voor geven als dat hij normaal vraagt.. -> Telefoon wordt afgelegd door hem, hij blokkeert mij en mijn kameraden op alle sociale media. Al een paar keer gaan aanbellen bij hem maar zonder resultaat. Mijn enigste hoop is dat jullie de symptomen herkennen en wel een vermoeden hebben van wat het wel kan geweest zijn. (uiteraard niet met 100 percent zekerheid maar toch een kleine kans.)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:

Dit dus plus als 1 pil zijn werk niet doet, laat me er jou nog even op wijzen, dat het heel onverstandig is de andere 2 nog te nemen. Volgende maal laten testen maar gedrag van je dealer wijst ook al op niet veel goeds. En de symptomen, je bent hier nog. Lichte kater en waarschijnlijk ga je verder geen last hebben dus laat het een wijze les zijn. Nogmaals, ALTIJD TESTEN!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt als een slechte dealer. Maar ik zou niet rouwig zijn dat hij niet meer reageert, daar wil je toch nooit meer wat gaan halen zo.

Zie het als een les voor de toekomst dat je pillen gewoon altijd moet laten testen en dat je vooral niet moet gaan bijslikken wanneer 1 pil niet het gewenste effect geeft. Je had ook dood kunnen zijn door deze actie, dus koester dat het goed is afgelopen en accepteer dat je niet te weten komt wat er gebeurd is.

Aangezien we hier niet aan speculeren doen gooi ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan