Mdma

LSDelicious

Experimenterende gebruiker
Ik heb wat mdma kristallen maar vind niet echt de info die ik zoek op internet..
wat en hoelang op voorhand mag ik eten, of maakt dit niet uit
en hoeveel is ongeveer een goede dosis? ik heb 1 keer 0.1g gekregen en dat viel het eerste uur zwaar maar daarna ongeloofelijk goed kan ik dan best meer of dezelfde dosis nemen?

grtz

Drientje

DF-koning
Je kunt het beste een paar uur van te voren iets lichts eten. Een pak noodles ofzo doet het bij mij altijd wel goed.

En 100mg is een goede dosis om mee te beginnen. Een goede handmaat is 0.1mg- 0.2mg per kilo lichaamsgewicht. Dus als je 70 kilo weegt maximaal tussen de 70 en de 140 mg pakken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Je kunt het beste een paar uur van te voren iets lichts eten. Een pak noodles ofzo doet het bij mij altijd wel goed.

En 100mg is een goede dosis om mee te beginnen. Een goede handmaat is 0.1mg- 0.2mg per kilo lichaamsgewicht. Dus als je 70 kilo weegt maximaal tussen de 70 en de 140 mg pakken.

Je bedoelt zeker tussen de 1-2 mg per kg/lichaamsgewicht ?

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Drientje zei:

Je bedoelt zeker tussen de 1-2 mg per kg/lichaamsgewicht ?
:flushed: :flushed:

langeman

Bewuste gebruiker
Als het gaat over die 1-2 mg per kg lichaamsgewicht.... hebben we het dan over het totaal op een avond of over de startdosis?

Arizona

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
langeman zei:
Als het gaat over die 1-2 mg per kg lichaamsgewicht.... hebben we het dan over het totaal op een avond of over de startdosis?
Startdosis.

Dat is niet waar, een dergelijke dosis (1,5 mg per kg lichaamsgewicht) is de totale dosis, alles wat je meer bijpakt is weggegooid geld, het enige dat het je oplevert is extra energie (misschien een laatste restje serotonine) en een waus gevoel van de afbraak van MDMA. ben je nog niet uitgefeest of wat dan ook, pak dan geen mdma bij, maar ga over op iets anders (keuze genoeg tegenwoordig)

arjan1234

Experimenterende gebruiker
Lijkt mij dat tolerantie wel een beetje meespeelt in dit geheel. Voor de gezondheid gewoon nooit meer dan 2 keer je gewicht in mg nemen over de gehele avond. Of je nou meer wilt of niet.
En daarnaast niet elke week gaan doen :wink:. Geef je hersens hersteltijd van minimaal een paar weken (liefst 3 maanden, maar dat schijnt moeilijk te zijn in de zomer als liefhebber. ik weet er alles van).

Bovenaan